;
coinex

بهترین تبلت‌ های 2019 ؛ با بهترین تبلت های اندرویدی بازار آشنا شوید

تبلت‌ رابط ما بین گوشی‌ها و لپ تاپ‌ها هستند. از این رو سازندگان تمرکز زیادی روی ساخت آن‌ها می‌گذارند. این مطلب به معرفی بهترین تبلت های 2019 پرداخته و شما را با بهترین تبلت های اندرویدی بازار آشنا می‌کند. با تکراتو همراه باشید.

سال 2018 انواع زیادی از تبلت های اندرویدی جدید را مخصوصا در رده تبلت های اقتصادی در اختیار ما نگذاشت. البته تبلت‌های فایر آمازون با بهینه سازی‌هایی جدید ارائه شدند. همچنین در میان این محصولات، تبلت پیکسل اسلیت گوگل (Google Pixel Slate) شاید نتوانسته باشد توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند، اما گلکسی تب اس 4 سامسونگ به خوبی توانست نزد کاربران به محبوبیت برسد. ما در مقالاتی دیگر به بررسی بهترین گوشی های 2019 و بهترین لپ تاپ های 2019 پرداختیم و حال بهترین تبلت های 2019 بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین تبلت‌ های 2019

در این مقاله با بهترین تبلت های سال 2019 (سامسونگ گلکسی تب S4، هواوی مدیا پد M5 پرو، سامسونگ گلکسی تب S3، لنوو تب 4 10 پلاس، آمازون فایر HD 8، ایسوس زن پد 3 اس 10، گوگل پیکسل سی، سامسونگ گلکسی تب اس 2، هواوی مدیا پد ام 3 8.0، آمازون فایر HD 10، آمازون فایر 7) آشنا می‌شوید؛ و همچنین به تفصیل، به معرفی بهترین تبلت های اندرویدی موجود در بازار می‌پردازیم.

.

چگونه تبلت های برتر اندروید تست و انتخاب می‌شوند؟

هر تبلتی در روند بررسی خود تعدادی بنچمارک و تست‌های جهانی را پشت سر می‌گذارد. منابع فعال در این زمینه در طول روند تست از دستگاه مورد بررسی به عنوان تبلت اصلی خود استفاده می‌کنند و همه کارهایشان را با آن انجام می‌دهند. بیشتر بررسی‌ها در مدت زمانی حداقل ده روزه انجام می‌شوند و سپس بروزرسانی‌هایی نیز در کنار روند آپدیت شدن نرم افزارهای دستگاه، تغییر کردن قیمت دستگاه و اضافه شدن ویژگی‌های جدید به آن به این بررسی‌ها اضافه می‌شود. تبلت‌های زیر به همین روش بررسی شده‌اند.

1. سامسونگ گلکسی تب اس 4 (Samsung Galaxy Tab S4): بهترین تبلت اندروید از هر لحاظ

1. سامسونگ گلکسی تب اس 4 (Samsung Galaxy Tab S4): بهترین تبلت اندروید از هر لحاظ

نقاط قوت:

  • نمایشگر HDR AMOLED منحصر بفرد
  • ضخامت و وزن کم
  • قلم S PEN کارآمد همراه با دستگاه

نقاط ضعف:

  • باگ دار بودن نرم افزار Dex
  • باقی ماندن جای انگشتان روی کاور شیشه‌ای پشت دستگاه
  • نیاز به رم قوی‌تر

بی‌شک یکی از بهترین تبلت های اندرویدی 2019، سامسونگ گلکسی تب اس 4 است. سامسونگ یک مبارزه خوب را علیه اپل شروع کرده و یکی از معدود تبلت های واقعا رقابتی اندروید را برای مبارزه با آیپد پرو 2018 (iPad Pro 2018) وارد میدان کرده است. جدیدترین تبلت پرچمدار سامسونگ، گلکسی تب اس 4، ویژگی‌های قدرتمندی مانند یک نمایشگر 10.5 اینچی HDR و یک باتری قدرتمند را به همراه قابلیت تشخیص عنبیه چشم ارائه می‌کند. این ابرتبلت توانایی پشتیبانی قلم لمسی اس پن و یک صفحه کلید جداگانه را نیز دارد. قابلیت ارتقاء یافته دکس مد گلکسی تب اس 4 یک رابط کاربری لپ تاپ مانند را به همراه توانایی استفاده همزمان از چند برنامه و قابلیت مدیریت ویندوز در اختیار شما می‌گذارد که یک بهینه سازی بزرگ نسبت به نمایشگرهای خانگی معمولی اندروید محسوب می‌شود. تمامی ویژگی‌های فوق سبب شده تا اگر نخواهیم تب اس 4 سامسونگ را بهترین تبلت 2019 بدانیم، بلکه به جرات می‌توان آن را یکی از بهترین تبلت های دنیا در سال 2019 نامید.

2. هواوی مدیا پد ام 5 پرو (Huawei MediaPad M5 Pro): بهترین تبلت اندرویدی برای کارهای رسانه‌ای

2. هواوی مدیا پد ام 5 پرو (Huawei MediaPad M5 Pro): بهترین تبلت اندرویدی برای کارهای رسانه‌ای

نقاط قوت:

  • استایلوس خوب
  • باتری قدرتمند
  • اسپیکرهای کارآمد

نقاط ضعف:

  • نداشتن توانایی پخش برنامه‌های HD نتفلیکس
  • نداشتن جک هدفون
  • نمایشگر نه چندان پیشرفته

مدیا پد M5 پرو بهترین تبلت 2018 شرکت هواوی است. این محصول شباهت زیادی به هواوی مدیا پد ام 5 10.8 اینچی استاندارد دارد، اما علاوه بر ویژگی‌های این محصول، قلم ام پن هواوی را نیز پشتیبانی می‌کند. اگر به دنبال یک تبلت خوب برای طراحی هستید، توصیه می‌کنیم که مدیا پد ام 5 پرو را انتخاب کنید زیرا دیجیتایزر قلم این محصول توانایی شناسایی 4096 نوع فشار را دارد و امکان سایه زنی و تشخیص شیب را نیز برای شما فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هواوی در سال 2019

مدیا پد M5 پرو به عنوان یکی از بهترین تبلت های 2019 موجود در بازار، علاوه بر یک قلم کاربردی از پردازشگر قدرتمند کایرین 960 هم بهره می‌برد و می‌تواند قابلیت اتصالی 4G را در قالب آپشن‌هایش در اختیار شما بگذارد. ویژگی برجسته دیگر این تبلت باتری 7500mAh آن است که به کمک فناوری 18 واتی شارژ سریع هواوی در مدت زمان کمتر از 3 ساعت شارژ می‌شود و می‌تواند در حالت فول شارژ برای مدت 12 ساعت با پخش فیلم شما را سرگرم کند. با خریدن این محصول از یک نمایشگر 2560 در 1600 پیکسلی و اسپیکرهای هارمن – کاردن با قابلیت پشتیبانی فناوری صوتی Hi-Res نیز بهره می‌برید.

3. سامسونگ گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3): بهترین تبلت اندروید از نظر ارزش پرداختی

3. سامسونگ گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3): بهترین تبلت اندروید از نظر ارزش پرداختی

نقاط قوت:

  • نمایشگر HDR AMOLED منحصر بفرد
  • ضخامت و وزن کم
  • قلم S PEN کارآمد همراه با دستگاه

نقاط ضعف:

  • عملکرد نه چندان خوب نرم افزار
  • راندمان پایین قابلیت اجرای همزمان چند نرم افزار
  • باقی ماندن جای انگشتان دست روی کاور شیشه‌ای پشتی دستگاه

یکی دیگر از تبلت های ساخت سامسونگ که می‌تواند در لیست بهترین تبلت های اندرویدی 2019 جای گیرد، تب اس 3 است. اگر تب اس 4 یک تبلت بسیار گران برای بودجه شما است، می‌توانید با خرید گلکسی تب اس 3 باز هم ویژگی‌های خوبی را در اختیار بگیرید. این محصول هم مانند جانشینش به یک نمایشگر HDR، چهار اسپیکر AKG استریو، قلم جانبی و قابلیت پشتیبانی صفحه کلید اختصاصی مجهز است. نرم افزار گلکسی تب S3 از نرم افزار تبلت جایگزین این محصول قدیمی‌تر است و قابلیت بهینه سازی شده Dex Mode را هم ندارد، ولی کاهش قیمت تب اس 3 این نقص‌های را در ذهن شما کمرنگ می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2019

4. لنوو تب 4 10 پلاس (Lenovo Tab 4 10 Plus): بهترین تبلت همه کاره

4. لنوو تب 4 10 پلاس (Lenovo Tab 4 10 Plus): بهترین تبلت همه کاره

نقاط قوت:

  • نمایشگر بزرگ مناسب برای پخش فیلم
  • افزودنی‌های کاربردی رابطر کاربری
  • عملکرد خوب باتری

نقاط ضعف:

  • قدیمی بودن سیستم عامل
  • بدنه نه چندان مقاوم

لنوو تب 4 10 پلاس یک تبلت عمومی منحصر بفرد با طراحی خوب و قیمت ارزان است. این محصول در قبال قیمتش یک نمایشگر کاربردی را برای انجام کارهای رسانه‌ای به همراه حافظه بسیار زیاد و کارایی خوب ارائه می‌کند. سنسور اثر انگشت این تبلت امنیت چندان زیادی ندارد، ولی شما می‌توانید با لمس آن به راحتی از یک اکانت کاربری وارد اکانت دیگری شوید.

لنوو لوازم جانبی زیادی را برای تب 4 10 پلاس ارائه کرده است تا نقص‌های آن را کمرنگ‌تر کند. شما می‌توانید با خریدن کیدز پکیج این محصول از یک ضربه گیر و محافظ نمایشگر بهره ببرید و به کمک پلتفرم KIDOZ برنامه‌هایی جالب و دوست داشتی را برای فرزندان خود پخش کنید. پکیج پروداکتیویتی و هوم اسیستنت تب 4 10 پلاس هم به ترتیب یک صفحه کلید بلوتوث دار جداشدنی با قابلیت ایفای نقش به عنوان کاور محافظ و یک داک اسپیکر و میکروفون با قابلیت پشتیبانی دستیار مجازی آمازون الکسا را در اختیار کاربران این محصول می‌گذارد.

5. آمازون فایر اچ دی 8 2018 (Amazon Fire HD 8): بهترین تبلت برای کاربران دارای بودجه محدود

5. آمازون فایر اچ دی 8 2018 (Amazon Fire HD 8): بهترین تبلت برای کاربران دارای بودجه محدود

نقاط قوت:

  • قیمت اقتصادی
  • قابلیت کاربردی شو مد
  • قابلیت هندزفری الکسا

نقاط ضعف:

  • رابط کاربری پر از تبلیغات
  • سرعت نسبتا کم قابلیت‌های کنترلی پایه

آمازون فایر اچ دی 8 2018 یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار سال 2019 میلادی است که از برچسب قیمتی به نسبت مناسبی نیز برخوردار است. تبلت‌های سری فایر آمازون همیشه گزینه‌های بسیار خوبی برای افرادی بوده‌اند که بودجه محدودی دارند. از میان این محصولات فایر اچ دی 8 2018 قابلیتهای بیشتری را نسبت به محصولات قبلی سری فایر آمازون ارائه می‌کند. تبلت Fire HD 8 هم مانند سایر تبلت‌های سری فایر آمازون با سیستم عامل فایر ارائه می‌شود؛ این سیستم عامل فاقد نرم افزار گوگل پلی استور است، ولی محتویات و برنامه‌هایی را ارائه می‌کند که توسط آمازون بهینه سازی شده‌اند تا کارایی خوبی در کنار این پلت فرم داشته باشند.

اگر بتوانید نقاط ضعف نرم افزاری فایر اچ دی 8 2018 را نادیده بگیرید، در ازای بهای اقتصادی این محصول اسپیکرهایی خارجی، دستیار مجازی الکسا و یک نمایشگر HD را دریافت کنید. قابلیت Show Mode یکی دیگر از برتری‌های فایر اچ دی 8 2018 است. این ویژگی رفتار نرم افزار این تبلت را تغییر می‌دهد تا بتوانید از آن به عنوان اسپیکر هوشمند اکو شو (Echo Show) آمازون استفاده کنید. فایر اچ دی 8 2018 به عنوان یک تبلت خانگی ارزشمند برای انجام کاربردهای سبک در کنار داک شارژ منحصر بفردش کارایی خوبی را در اختیار شما می‌گذارد.

6. ایسوس زن پد 3 اس 10 (Asus ZenPad 3S 10): قاتل اندروید آیپد

6. ایسوس زن پد 3 اس 10 (Asus ZenPad 3S 10): قاتل اندروید آیپد

نقاط قوت:

  • نمایشگر 2K منحصر بفرد
  • پردازشگر سریع

نقاط ضعف:

  • مشکلاتی در زمینه کیفیت ساخت
  • عملکرد متوسط باتری

زن پد 3S 10 ایسوس، یکی دیگر از بهترین تبلت های جهان در سال 2019 است. تبلت زن پد 3S 10 از نظر طراحی مانند یک آیپد است، ولی یک هیولای کاملا متفاوت محسوب می‌شود زیرا در اکوسیستم اندروید ریشه دارد. به نسبت بهای پرداختی، به‌سختی می‌توان تبلت اندروید دیگری را پیدا کرد که طراحی زیبای زن پد 3 اس 10 را داشته باشد. این محصول زیبا به لطف نمایشگر 2K منحصر بفرد و کارایی صوتی مطلوبش می‌تواند به راحتی نیازهای رسانه‌ای شما را برطرف کند. زن پد 3S 10 ایسوس مانند هر ساخته دست بشری نقاط ضعف خاص خود را دارد و عملکرد متوسط باتری یکی از ضعف‌های این محصول به شمار می‌آید، اگرچه که تعداد ویژگی‌ها و میزان عملکرد این تبلت در ازای قیمت اقتصادی آن نقاط ضعفش را کمرنگ می‌کنند.

7. گوگل پیکسل سی (Google Pixel C): تبلت منحصر بفرد خود گوگل

7. گوگل پیکسل سی (Google Pixel C): تبلت منحصر بفرد خود گوگل

نقاط قوت:

  • نمایشگر کارآمد
  • طراحی بسیار خوب

نقاط ضعف:

  • قیمت گران تجهیزات جانبی
  • وزن نسبتا زیاد

اولین تلاش گوگل برای ساختن تبلت اختصاصی خودش بهتر از این نمی‌تواست نتیجه دهد. پیکسل C زمانی بهترین تبلت اندروید موجود در بازار بود، ولی هنوز هم به چند دلیل خریدن آن به کاربران توصیه می‌شود. گوگل در طراحی این تبلت از طراحی زیبای کروم بوک پیکسل (Chromebook Pixel) الهام گرفته، سپس کارایی آن را بالا برده است تا کاربر بتواند به راحتی از پیکسل سی به عنوان لپ تاپ و تبلت استفاده کند. پیکسل سی یک محصول ارزان قیمت نیست، ولی باید در نظر داشت که بهترین دستگاه‌های قابل حمل دیجیتالی به ندرت با قیمت‌های ارزان ارائه می‌شوند. نمایشگر 2560 در 1800 پیکسلی و سیستم عامل خام اندروید از برترین ویژگی‌های این تبلت به شمار می‌آیند.

8. سامسونگ گلکسی تب اس 2 (Samsung Galaxy Tab S2): یک تبلت اندروید بسیار سبک با قیمت بسیار خوب

8. سامسونگ گلکسی تب اس 2 (Samsung Galaxy Tab S2): یک تبلت اندروید بسیار سبک با قیمت بسیار خوب

نقاط قوت:

  • ضخامت باریک و وزن سبک
  • نمایشگر با نسبت تصویر 4 به 3

نقاط ضعف:

  • بهینه سازی‌های محدود سخت افزاری و نرم افزاری
  • نرم افزارهای سنگین

سامسونگ با عرضه گلکسی تب S2 به بزرگترین نقطه ضعف آیپد (ظرفیت محدود حافظه داخلی این محصول) حمله کرد. سازنده مشهور کره‌ای این محصول را با یک حافظه پایه 32 گیگابایتی عرضه کرد و این امکان را برای کاربرانش فراهم کرد که این ظرفیت را با کمک یک کارت حافظه میکرو SD تا 128 گیگابایت افزایش دهند. نمایشگر 2048 در 1536 پیکسلی Super AMOLED و پردازشگر 1.9GHz هشت هسته‌ای 5433 اگزینوس 7 از دیگر ویژگی‌های برتر این محصول هستند. تبلت‌های تب S3 و S4 سامسونگ نسبت به تب S2 ویژگی‌های بسیار بهتری دارند، ولی خرید S2 هنوز هم به دلیل قیمت بسیار خوبش پیشنهاد می‌شود. ویژگی‌های فوق سبب شده تا این تبلت نیز در لیست بهترین تبلت های اندروید 2019 موجود در بازار دنیا جای گیرد.

9. هواوی مدیا پد ام 3 8.0 (Huawei MediaPad M3 8.0): تبلتی کوچک و زیبا از طرف یک گوشی ساز برجسته

9. هواوی مدیا پد ام 3 8.0 (Huawei MediaPad M3 8.0): تبلتی کوچک و زیبا از طرف یک گوشی ساز برجسته

نقاط قوت:

  • نمایشگر واضح
  • بدنه آلومینیومی باریک، سبک و زیبا

نقاط ضعف:

  • کارایی گیمینگ نه چندان خوب
  • دوربین اصلی ضعیف

یکی از بهترین ویژگی‌های مدیا پد M3 کیفیت ساخت آن است. بدنه آلومینیومی باریک و سبک این تبلت حس بسیار خوبی را به دستان شما منتقل می‌کند و نمایشگر و اسپیکرهای آن باعث می‌شوند که از پخش محتویات رسانه‌ای لذت ببرید. مدیا پد ام 3 کارایی گیمینگ بسیار خوبی ندارد، اما به کمک نمایشگر، اسپیکرها، بدنه و پردازشگر کایرین 950 قدرتمندش به راحتی نقش یک تبلت سرگرم کننده خوب را برای شما ایفا می‌کند. اگر به دنبال یک تبلت کامپکت با طراحی برجسته هستید، مدیا پد M3 8.0 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

10. آمازون فایر اچ دی 10 2018 (Amazon Fire HD 10 2018): یک تبلت فول HD اقتصادی

10. آمازون فایر اچ دی 10 2018 (Amazon Fire HD 10 2018): یک تبلت فول HD اقتصادی

نقاط قوت:

  • قیمت ارزان
  • نمایشگر فول HD

نقاط ضعف:

  • محدودیت‌های سیستم عامل فایر
  • طراحی ساده

آمازون فایر اچ دی 10 را می‌توان یکی دیگر از بهترین تبلت های 2019 نامید. فایر HD 10 از نظر طراحی و ساخت با تبلت‌های قبلی سری فایر آمازون فرق دارد. وزن و ضخامت این محصول نسبت به فایرهای قبلی بیشتر و کیفیت دوربین‌های آن نیز کمتر شده است، ولی باز هم ویژگی‌هایی در این تبلت وجود دارد که آن را نسبت به فایرهای قبلیش برتر جلوه می‌دهند. فایر HD 10 در دو مدل با حافظه‌های داخلی 32 و 64 گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD عرضه شده است و نسبت به تبلت‌های قبلی سری فایر آمازون از یک باتری و پردازشگر قدرتمندتر بهره می‌برد. ویژگی برتر این محصول نمایشگر فول اچ دی 1920 در 1200 پیکسلی آن است که تماشای محتویات رسانه‌ای را برای شما لذت بخش می‌کند.

11. آمازون فایر 7 2017 (Amazon Fire 7 2017): تبلتی با قیمت بسیار اقتصادی

11. آمازون فایر 7 2017 (Amazon Fire 7 2017): تبلتی با قیمت بسیار اقتصادی

نقاط قوت:

  • قیمت اقتصادی باور نکردنی
  • کارایی خوب رسانه‌ای

نقاط ضعف:

  • نمایشگر خسته کننده با رزولوشن پایین
  • نداشتن نرم افزار گوگل پلی استور

شما نمی‌توانید تبلتی را پیدا کنید که از فایر 7 2017 ارزان‌تر باشد و کارآمد هم باشد. قیمت بسیار ارزان و طراحی بسیار محکم این محصول آن را به یک گزینه بسیار خوب برای کودکان تبدیل کرده است، اگرچه که توانایی فایر 7 در ارائه عملکردی بسیار فراتر از حد انتظار باعث شده است که کاربران بزرگسال هم آن را خریداری کنند. تبلت فایر 7 2017 آمازون یک نمایشگر نسبتا روشن 7 اینچی، باتری قدرتمند، کارایی معقول، رابط کاربری سریع و اسپیکرهایی قابل قبول را ارائه می‌کند و توانایی اجرای بیشتر بازی‌ها را دارد. سیستم عامل فایر توجه مثبت همه کاربران را به خود جلب نمی‌کند و اگر قیمت فایر 7 را در نظر نگیرید، ویژگی‌های آن زیاد برای شما جالب به نظر نمی‌رسند، با این حال قیمت بسیار اقتصادی این محصول به شما اجازه نمی‌دهد که آن را در نظر نگیرید.

آیا از نظر شما تبلت های فوق را می‌توان بهترین تبلت های دنیا در سال 2019 نامید؟ شما چه تبلت دیگری را می‌شناسید که می‌تواند در لیست بهترین تبلت های اندرویدی 2019 جای گیرد. دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص بهترین تبلت 2019 در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: trustedreviews ، techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر