coinex
راهنمای خرید تکراتو

مدیرعامل همراه اول تغییر کرد ؛ مهدی اخوان بهابادی کیست؟

گزارش‌ها حاکی از آن است که مدیرعامل همراه اول تغییر کرده است. این موضوع امروز ۹ آذر ۹۸ در جلسه‌ای با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره قطعی شد.

خروجی جلسه امروز هیئت مدیره منجر به کنار گذاشتن «حمید فرهنگ» از سمت مدیرعامل همراه اول شد. بنابراین حکم که طی مکاتبات داخلی تحت عنوان «خداحافظی حمید فرهنگ از کرسی مدیرعاملی همراه اول» مطرح شده، مهدی اخوان بهابادی از این پس به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران شناخته خواهد شد.

مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول شد

آقای بهابادی در دولت محمود احمدی نژاد، سمت دبیری شورای عالی فضای مجازی و نیز رئیس مرکز ملی فضای مجازی را عهده دار بود. وی از سال ۹۶ عضوی از هیئت مدیره همراه اول به شمار می‌آمد تا آنکه در اواخر مهرماه امسال جای خود را به سعید سرافراز داد. وی همچنین در سال ۹۳ و در دوران محمد سرافراز «قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در امور فناوری و رسانه‌های نوین» بود. پس از پایان دوران ریاست سرافراز بر صدا و سیما وی از این سازمان خارج شد.

از دیگر عناصر کلیدی در کارنامه آقای بهابادی می‌توان به «معاونت آموزش، پژوهش و امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» با شروع به کار در آذرماه ۸۸ اشاره کرد. وی در دی‌ماه هماه سال سرپرست مرکز تحقیقات مخابرات ایران شد و سپس در اردیبهشت سال بعد کرسی «قائم مقامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فناوری و امور بین‌الملل» را از آن خود کرد.

پیوست می‌نویسد که آقای سرافراز در کتاب خاطرات خود مدیرعامل همراه اول را «از چهره‌های اصلی شرکت توسعه فن‌آوری سروش، مجری پیام‌رسان مطرح سروش معرفی کرده است. مهدی اخوان بهابادی در حالی جانشین حمید فرهنگ شد که این رئیس پیشین از دی ماه ۹۶ بر کرسی خود تکیه زده بود.

در جریان انتخاب مدیرعامل جدید برای شرکت رایتل، کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مصوبه‌ای در خصوص تغییر مدیرعامل تصویب کرد که به موجب آن، اپراتورهای تلفن همراه و ثابت می‌بایست صلاحیت مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونان فنی خود را به تایید کمیسیون مذکور برسانند.

بیشتر بخوانید:

منبع: peivast

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر