;
coinex

اتصال دوباره اینترنت در سیستان و بلوچستان ؛ اینترنت دیتای موبایل زاهدان وصل شد

اتصال اینترنت در سیستان و بلوچستان به نقل از مدیرکل روابط عمومی استانداری این استان مرزی جنوب شرق کشور با وصل دیتای اپراتورها مجددا برقرار است.

اینترنت جهانی در ایران از روز یکشنبه ۲۵ آبان‌ماه و پس از بروز ناآرامی‌ها در کشور به صورت سراسری قطع شد. پس از آن پنج‌‌شنبه ۳۰ آبانماه، یعنی پس از گذشت ۵ روز، اینترنت بین‌المللی مجددا به صورت مرحله‌ای شروع به وصل شدن کرد. دانشگاه‌ها و مراکز دولتی در اولویت قرار داشتند و پس از آن استان‌های آرام کشور پیش از سایرین دسترسی به اینترنت جهانی را تجربه کردند.

اتصال اینترنت در سیستان و بلوچستان ؛ بازگشت اینترنت دیتا جنوب شرق کشور

با این‌حال گزارش‌‌ها حاکی از آن بود که قطعی اینترنت در سیستان و بلوچستان از روز گذشته ۱۴ آذرماه، در حال مرتفع شدن است. مطابق گزارش‌ها اینترنت دیتای موبایل سه شهر نیکشهر، سرباز و سراوان در این استان از روز گذشته بازگشته است.

جواد سالارزهی، رد گفتگو با ایرنا روز پنجشنبه در مورد اتصال اینترنت در سیستان و بلوچستان بیان داشت:

اینترنت همراه تمامی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل در این استان وصل شد. اینترنت تلفن همراه در سیستان و بلوچستان پس از گذشت چند هفته از شب گشته وصل شده است. قطعی طولانی مدت اینترنت در سیستان و بلوچستان به دلیل ملاحظاتی در بخشی از این استان بود اما هم‌اینک تمامی اپراتورهای همراه اول، رایتل و ایرانسل به اینترنت متصل شده است.

وی در خصوص وضعیت ناآرامی‌ها در این استان اشاره داشت که «هیچ‌گونه ناآرامی و شرارتی در سطح منطقه با بصیرت و دشمن شناسی مردم مرزدار این استان مشاهده نشده است.» سالارزهی در ادامه، ضمن عذرخواهی از تاخیر در اتصال اینترنت در سیستان و بلوچستان با قدردانی از صبوری مردم، عنوان کرد: «حضور پرشور مردم با بصیرت سیستان و بلوچستان در راهپیمایی «حمایت از اقتدار و امنیت کشور» حمایت از ولایت فقیه، نظام و انقلاب اسلامی را بیش از پیش به نمایش گذاشت.»

بیشتر بخوانید:

منبع: irna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر