;
coinex

بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی : با پرداخت هزینه‌ای اقتصادی گوشی خوب بخرید

شرکت‌های چینی تبحر بالایی در ساخت گوشی های پیشرفته با قیمت اقتصادی دارند. در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی پرداخته‌ایم.

سال 2019 گوشی های خوب زیادی را به خود دید، از گوشی های پیشرفته گرفته تا گوشی های ابتدایی. یکی از گرایش‌های کنونی شرکت‌های موبایل سازی ساختن اسمارت فون‌هایی با قیمت بالای 1000 دلار است، با این حال برای داشتن یک گوشی خوب نیازی نیست که حساب بانکی خود را خالی کنید، زیرا گوشی سازان چینی محصولات خود را با سخت افزارهای قدرتمند و قیمت‌هایی مناسب وارد بازار می‌کنند و محصولاتشان هم به خوبی می‌توانند همه نیازهای کاربران را تامین کنند.

بعضی از این گوشی ها ارزان قیمت چینی اسمارت فون‌های رده متوسط در نظر گرفته می‌شوند، ولی ماهیتا بیشتر از آنچه هستند که شما در ظاهر می‌بینید. همه ما می‌خواهیم در ازای پول پرداختی خود ارزش بیشتری را دریافت کنیم، و خرید گوشی هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر برند گوشی برایتان مهم نیست، بد نیست بدانید که می‌توانید با خرید یک گوشی چینی باکیفیت ارزش و کارایی بسیار بیشتری را نسبت به خرید یک گوشی رده پایه سامسونگ یا سونی دریافت کنید. در این مطلب تعدادی از بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی را به شما معرفی کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی جهان

شیائومی ردمی نوت 8 تی (Xiaomi Redmi Note 8T)

شیائومی ردمی نوت 8 تی (Xiaomi Redmi Note 8T)

ردمی نوت 8 تی به بیان ساده یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی موجود در بازار است و ارزش اقتصادی بالایی را ارائه می‌کند. این گوشی باکیفیت چینی یک اسمارت فون میان رده با قیمت مناسب است و یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی چهار لنزی، نمایشگر 6.3 اینچی AMOLED و باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی را در خود دارد. قلب تپنده این گوشی چینی ارزان قیمت هم یک تراشه کوالکام اسنپدراگون 665 است.


بهترین گوشی های شیائومی در سال 2019 ؛ با برترین موبایل های شیائومی آشنا شوید


ردمی نوت 8 تی در سه مدل با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. شما می‌توانید حافظه هر سه مدل این محصول را با یک کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایت افزایش دهید. قابلیت NFC، شارژر سیمی 18 واتی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های برتر این گوشی چینی باکیفیت هستند.


اوپو اِی 9 2020 (Oppo A9 2020)

اوپو اِی 9 2020 (Oppo A9 2020)

اوپو A9 2020 یک گوشی اقتصادی است که می‌تواند قابلیت‌های خوبی را در زمینه‌های مختلف ارائه کند. این محصول به لطف طراحی منحصر بفرد، باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی چهارگانه 48 مگاپیکسلی کارآمدش به یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی جهان تبدیل شده است. اوپو A9 2020 یک گوشی باکیفیت چینی است اما کاملا بی عیب و نقص نیست. برای مثال این گوشی اندروید ارزان قیمت از یک باتری کارآمد و حالت عکاسی در شب منحصر بفرد بهره می‌برد، ولی فاقد قابلیت شارژ سریع است و رابط کاربری دوربینش هم باید ساده‌تر شود.

با این حال قیمت این گوشی هوشمند همه نقاط ضعفش را کمرنگ می‌کند، زیرا با خرید این محصول یک گوشی مخصوص عکاسی خوب را در دست می‌گیرید که حس یک گوشی پیشرفته را به کاربرش منتقل می‌کند و به سادگی خراب نمی‌شود.


شیائومی ردمی نوت 7 (Xiaomi Redmi Note 7)

 شیائومی ردمی نوت 7 (Xiaomi Redmi Note 7)

ردمی نوت 7 یک گوشی میان رده با قیمت بسیار مناسب است، تا این حد که به سختی می‌توانید ارزش مالی این گوشی چینی باکیفیت را زیر سوال ببرید. ردمی نوت 7 نسبت به سایر گوشی های شیائومی شباهت بیشتری به گوشی های پرچمدار این برند دارد؛ این محصول از یک طراحی تمام شیشه‌ای زیبا و دوربین دوگانه اصلی قدرتمند 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد و در قالب یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی جهان یک نمایشگر بزرگ، باتری کارآمد، جک هدفون کاربردی و سنسور مادون قرمز را در اختیارتان می‌گذارد.

ردمی نوت 7 شیائومی یک گوشی باکیفیت چینی دو سیمکارته با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD است. این اسمارت فون زیبا فاقد ویژگی‌های برجسته‌ای مانند قابلیت NFC، شارژ بی سیم، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر و بدنه مقاوم در برابر نفوذ آب است، ولی با کمک قیمت اقتصادیش و پردازشگر اسنپدراگون 660 کوالکامش این نقاط ضعف را به راحتی در ذهن شما کمرنگ می‌کند.


شیائومی می 8 لایت (Xiaomi Mi 8 Lite)

شیائومی می 8 لایت (Xiaomi Mi 8 Lite)

می 8 لایت شیائومی هم یکی دیگر از بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی جهان است. این گوشی ارزان قیمت از یک نمایشگر 6.26 اینچی 1080 در 2280 پیکسلی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی و پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 660 بهره می‌برد.

شیائومی می 8 لایت به یک بدنه بسیار زیبا و قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایت مجهز است و در چهار مدل با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی ارائه شده است.


شیائومی می اِی 2 (Xiaomi Mi A2)

شیائومی می اِی 2 (Xiaomi Mi A2)

مجهز بودن بعضی از گوشی های شیائومی به سیستم عامل اندروید وان یکی از عواملی است که باعث شده این محصولات راحتتر به بازار بعضی از کشورهای جهان مانند انگلیس و آمریکا راه پیدا کنند و به محبوبیت بالایی در این بازارها برسند. شیائومی می اِی 2 علاوه بر این که یک گوشی اندروید ارزان قیمت است، یک گوشی چینی باکیفیت هم محسوب می‌شود. این گوشی منحصر بفرد اقتصادی کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد، به یک نمایشگر کارآمد مجهز است، از یک دوربین اصلی سه گانه قدرتمند بهره می‌برد و کارایی خوبی را هم ارائه می‌کند.

نمایشگر 5.9 اینچی با نسبت 18 به 9، پردازشگر اسنپدراگون 660، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی از عواملی هستند که شیائومی Mi A2 را به یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی موجود در بازار تبدیل کرده‌اند. این محصول توانایی پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD را دارد و در سه مدل با رم 4 گیگابایتی و 32 حافظه داخلی گیگابایتی، رم 4 گیگابایتی و 64 حافظه داخلی گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی در بازار موجود است.


آنر 9 ایکس (Honor 9X)

آنر 9 ایکس (Honor 9X)

آنر زیرمجموعه شرکت هواوی است. این برند شهرت بالایی در ارائه گوشی های شبیه به اسمارت فون‌های پرچمدار هواوی با قیمت ارزانتر دارد و به کمک آنر 9 ایکس این شهرتش را به خوبی اثبات می‌کند. آنر 9X یک موبایل چینی ارزان قیمت است ولی یک طراحی زیبا، نمایشگر کارآمد بدون ناچ و دوربین سلفی پاپ آپ را در اختیار شما می‌گذارد.

این گوشی ارزان قیمت چینی بی عیب و نقص نیست، برای مثال دوربین اصلی سه گانه‌اش کارایی خوبی ندارد، حالت عکاسی در شب آن چندان کارآمد نیست و عملکرد کلی گوشی هم باعث می‌شود که حس کنید یک گوشی پرچمدار را در دست خود ندارید، با این حال قیمت این محصول این نقاط ضعف را به راحتی کمرنگ و آن را به عنوان یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی موجود در بازار به شما معرفی می‌کند.


الفون یو 2 (Elephone U2)

الفون یو 2 (Elephone U2)

محال است که دنبال لیستی از بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی باشید و در آن نامی از محصولات برند الفون نباشد. الفون U2 یک گوشی باکیفیت چینی است و از یک ظاهر زیبا، دوربین سلفی پاپ آپ کارآمد و اسکنر اثر انگشت با جای مناسب بهره می‌برد. این گوشی هوشمند فاقد قابلیت NFC است، سرعت شارژ بالایی ندارد و یک نرم افزار دوربین نه چندان خوب را ارائه می‌کند، اما یک نمایشگر 6.26 اینچی زیبا، پردازشگر 8 هسته‌ای 2 گیگاهرتزی، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی قابل ارتقاء 128 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی را به شما می‌دهد.


شیائومی می اِی 2 لایت (Xiaomi Mi A2 Lite)

شیائومی می اِی 2 لایت (Xiaomi Mi A2 Lite)

گوشی چینی ارزان قیمتی بهتر از می A2 لایت در بازار نیست. این اسمارت فون اقتصادی از یک دوربین اصلی قدرتمند و طراحی زیبا با نمایشگر ناچ دار و نسبت 19 به 9 بهره می‌برد و کارایی و عملکرد بسیار خوبی هم دارد. با شیائومی می A2 لایت نگران کمبود فضا برای ذخیره کردن محتویات رسانه‌ای خود نیستید زیرا این موبایل چینی ارزان قیمت با یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه می‌شود و شما می‌توانید ظرفیت آن را با یک کارت حافظه SD تا 256 گیگابایت افزایش دهید.

یک نمایشگر 5.8 اینچی 1080 در 2280 پیکسلی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 625، رم 4 گیگابایتی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی از ویژگی‌هایی هستند که این محصول را به یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی موجود در بازار تبدیل کرده‌اند.


آنر 20 لایت (Honor 20 Lite)

آنر 20 لایت (Honor 20 Lite)

معرفی آنر 20 لایت به عنوان یک موبایل چینی ارزان قیمت کمی دشوار است، ولی باید در نظر داشت که این محصول با یک چهارم قیمت آیفون XS اپل عرضه می‌شود. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که آنر 20 لایت ارزش اقتصادی بسیار بالایی را ارائه می‌کند زیرا عملکرد بسیار خوبی دارد و به دوربین‌های بسیار قدرتمندی نیز مجهز است.

آنر در ساخت این گوشی باکیفیت چینی از یک نمایشگر 6.21 اینچی 1080 در 2340 پیکسلی، دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی، رم 6 گیگابایتی، باتری 3400 میلی آمپر ساعتی، رم 4 گیگابایتی، پردازشگر کایرین 710 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD استفاده کرده است.


آنر 8 ایکس (Honor 8X)

آنر 8 ایکس (Honor 8X)

ظاهر و عملکرد آنر 8 ایکس باعث می‌شود که حس کنید یک گوشی پرچمدار را در دست دارید. این گوشی اندروید اقتصادی از یک کاور شیشه‌ای پشتی بهره می‌برد و به یک نمایشگر 6.5 اینچی فول اچ دی پلاس بدون حاشیه، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند تشخیص چهره مجهز است. یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی، باتری 3750 میلی آمپر ساعتی و پردازشگر کایرین 710 از ویژگی‌هایی هستند که آنر 8 ایکس را به یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی موجود در بازار تبدیل کرده‌اند.


بهترین گوشی های هواوی در سال 2019 ؛ برترین موبایل های هواوی کدامند؟


این محصول توانایی پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD را دارد و در چهار مدل با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود.


یومی دیجی اس 2 پرو (UMIDIGI S2 Pro)

یومی دیجی اس 2 پرو (UMIDIGI S2 Pro)

یومی دیجی S2 پرو به لطف نمایشگر 6 اینچی خود با نسبت 18 به 9، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی قدرتمندش و حافظه داخلی 128 گیگابایتیش ارزش اقتصادی زیادی را ارائه می‌کند. این گوشی چینی باکیفیت به یک رم 6 گیگابایتی، پردازشگر هلیو پی 25، دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز شده است تا به عنوان یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی موجود در بازار هرآنچه را که می‌خواهید در اختیار شما بگذارد.


آنر 10 لایت (Honor 10 Lite)

آنر 10 لایت (Honor 10 Lite)

قیمت وجه تفاوت اصلی بین گوشی های هواوی و آنر در هر رده بندی، از اسمارت فون‌های ابتدایی گرفته تا اسمارت فون‌های پرچمدار، است و آنر 10 لایت هم مانند سایر گوشی های آنر این موضوع را اثبات می‌کند. این گوشی چینی باکیفیت از یک نمایشگر 6.21 اینچی 1080 در 2340 پیکسلی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، پردازشگر کایرین 710 و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و در رنج قیمت خودش بهترین عملکرد باتری را دارد.

ولی آنچه که آنر 10 لایت را به یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی تبدیل کرده ترکیب رم و حافظه داخلی این محصول است. این گوشی چینی باکیفیت در پنج مدل با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه شده است و شما می‌توانید ظرفیت حافظه داخلی آن را با کمک یک کارت حافظه میکرو SD تا 1 ترابایت افزایش دهید.

دوربین‌های آنر 10 لایت در شرایط کم نور کارایی خوبی ندارند و بدنه پلاستیکی این محصول هم حس چندان خوبی را به شما منتقل نمی‌کند، با این حال از نظر کارایی نمی‌توانید به هیچ وجه از این اسمارت فون اقتصادی کارآمد چینی ایرادی بگیرید. این گوشی اندروید ارزان قیمت را می‌توانید با محصولات سری موتو جی موتورولا مقایسه کنید.


شیائومی ردمی نوت 5 (Xiaomi Redmi Note 5)

شیائومی ردمی نوت 5 (Xiaomi Redmi Note 5)

ردمی نوت 5 AI علاوه بر این که یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی موجود در بازار است، یکی از بهترین اسمارت فون‌های میران رده شیائومی هم محسوب می‌شود. این گوشی باکیفیت چینی از یک نمایشگر 5.99 اینچی 1080 در 2160 پیکسلی LCD، سیستم عامل اندروید 8 اوریو و پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 636 بهره می‌برد و در دو مدل با رم 3 و 4 گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقاء 32 و 64 گیگابایتی وارد بازار شده است.

یک دوربین دوگانه اصلی با سنسورها 12 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌های برتر این موبایل ارزان چینی هستند.


لنوو اس 5 (Lenovo S5)

لنوو اس 5 (Lenovo S5)

نام لنوو اغلب با سخت افزارها و محصولات رایانه‌ای به میان می‌آید، ولی بد نیست بدانید که این سازنده در صنعت ساخت گوشی همراه هم سابقه فعالیت طولانی مدتی دارد. لنوو حتی توانست شرکت موتورولا را از گوگل بخرد. این برند در صنعت ساخت گوشی های میان رده چند بازیکن قدرتمند دارد و لنوو S5 هم یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. اس 5 از یک بدنه آلومینیومی بهره می‌برد و به یک نمایشگر 5.7 اینچی 2160 در 1080 پیکسلی و پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 625 مجهز است.


بهترین گوشی های 2019 لنوو : گوشی هایی اقتصادی، قدرتمند و زیبا


سیستم عامل اندروید 8 اوریو، دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این موبایل اندروید باکیفیت را به یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی جهان تبدیل کرده‌اند.


هواوی وای 7 پرو 2019 (Huawei Y7 Pro 2019)

هواوی وای 7 پرو 2019 (Huawei Y7 Pro 2019)

هواوی به عنوان سازنده‌ای شناخته شده است که با گوشی های ابتدایی، میان رده و پرچمدارش هرآنچه را که کاربر می‌خواهد، ارائه می‌کند. این سازنده بزرگ در ساخت گوشی Y7 pro خود سبک طراحی اسمارت فون‌های پرچمدارش را به کار برده و از یک بدنه آینه شکل آبی رنگ استفاده کرده است. هواوی وای 7 پرو 2019 از یک نمایشگر بزرگ 5.99 اینچی 1440 در 720 پیکسلی، رابط کاربری EMUI 8.0 برمبنای اندروید 8، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 430، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد.

یک دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که وای 7 پرو 2019 را به یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی جهان تبدیل کرده‌اند.


لنوو کی 5 پلی (Lenovo K5 Play)

لنوو کی 5 پلی (Lenovo K5 Play)

لنوو کی 5 پلی از نظر ظاهر و طراحی شبیه به گوشی های هواوی است، جز این که روی بدنه خود گوشه‌های منحنی شکلی هم دارد. این گوشی چینی باکیفیت به یک نمایشگر 5.7 اینچی 1440 در 720 پیکسلی LCD، رابط کاربری ZUI 4.0 براساس اندروید 8 اوریو، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 430، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز است و با عنوان یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی موجود در بازار شناخته می‌شود.

یک دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی دارای آرایش افقی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی باکیفیت چینی هستند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techadvisor و bestdroidplayer

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر