;
coinex

بهترین گوشی های میان رده 2019 ؛ گوشی های هوشمند مقرون به صرفه با مشخصات یک پرچمدار!

در این مقاله به بررسی بهترین گوشی های میان رده 2019 که همچنان می‌توانند به عنوان یک گوشی کارآمد مورد استفاده قرار بگیرند، می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید.

از زمان معرفی گوشی های هوشمند یا همان اسمارت فون ها تا به امروز، همواره قدرت پردازشی، طراحی و قابلیت‌های تلفن های همراه‌مان بیشتر شده و درعین‌حال، از قیمت آن‌ها نیز کاسته شده است.

امروزه لفظ میان‌رده با سال‌های گذشته متفاوت است. شاید اگر گوشی های میان رده امروزی چند سال زودتر متولد می‌شدند، می‌توانستیم آن‌ها را قدرتمندترین گوشی پرچمدار آن زمان معرفی کنیم.

در این مقاله لیستی از بهترین گوشی های میان رده 2019 را برای شما آماده کرده‌ایم. بنابراین باتوجه به مقدمه فوق، توصیه می‌کنیم که این گوشی ها را دستِ کم نگیرید و تا انتهای این مقاله با تکراتو همراه باشید.

بهترین گوشی های میان رده 2019

با پیشرفت تکنولوژی، فاصله میان گوشی های پرچمدار با گوشی های میان رده بیشتر شده است، بنابراین دیگر “ارزان‌تر بودن” اصلی‌ترین ویژگی گوشی‌های میان رده نبوده و هرکدام از گوشی های میان رده امروزی، حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارند.

با معرفی گوشی های آیفون ایکس اس و پرچمداران سری گلکسی اس و نوت سامسونگ با قیمت های نسبتا نجومی خود، گوشی های هوشمند میان رده بیش از پیش خودنمایی می‌کنند؛ گوشی‌هایی که حتی از زبان طراحی بالارده‌ای همچون ناچ بالای گوشی (بریدگی بالای گوشی)، دوربین‌های دوگانه/چندگانه و… تبعیت می‌کنند.

لیست بهترین گوشی های هوشمند میان رده 2019، از بررسی‌های سایت‌های معتبری برای شما عزیزان جمع‌آوری شده است. برای اینکه این گوشی‌ها بتوانند در این فهرست جای گیرند، موارد متعددی را مورد ارزیابی قرار داده ایم، از عملکرد پردازشگر تا طول عمر باتری و بنچمارک‌های معتبر، همه و همه در این ارزیابی دخیل بوده‌اند.

در ادامه توجه شما را به لیست بهترین گوشی های میان رده سال 2019 میلادی جلب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هوشمند 2019

1. شیائومی می 9

بهترین گوشی میان رده 2019!

شیائومی می 9
شیائومی می 9

مزایا:

  • تجربه روان و تطبیق‌پذیر با شرایط گوناگون در هنگام کار با دوربین
  • فوق‌العاده ارزشمند به نسبت قیمت
  • عملکرد خارق‌العاده
  • صفحه نمایش عالی

معایب:

  • کم بودن حساسیت سنسور اثر انگشت
  •  نداشتن هیچ‌گونه درجه حفاظت (IP Certification)

به طور خلاصه، شیائومی می 9 بسیار توانمند بوده و بدون شک یکی از بهترین گوشی های هوشمند میان رده سال 2019 میلادی است. این گوشی از بهترین و آخرین نسخه چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 استفاده می‌کند که در کنار ویژگی‌های جذابی همچون تکنولوژی شارژ سریع بی‌سیم، محتوای بصری HDR، دوربین سه‌گانه خطی که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است، عملکرد خارق‌العاده‌ای را برای شیائومی می 9 به ارمغان آورده است.

قیمت این گوشی با وان پلاس 7 یکسان است اما شاید به جرات بتوان گفت که از رقیب خود بهتر، سریع‌تر و قدرتمندتر است. شاید شیائومی می 9 را بتوان با کمی اغماض با رقبای نام آشنایی همچون اپل و سامسونگ مقایسه کرد، بنابراین اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند جدید را دارید، این گوشی را نیز زیر نظر داشته باشید.

2. وان پلاس 7

عملکرد فوق‌العاده به نسبت قیمت رقابتی آن

وان پلاس 7
وان پلاس 7

مزایا:

  • تجربه کاربری اکسیژن او اس
  • دارای ناچ بالای گوشی (استفاده حداکثری از فضای جلوی گوشی برای صفحه نمایش)
  • طول عمر باتری قابل توجه

معایب:

  • ضعف در داشتن تجربه روان و تطبیق‌پذیر با شرایط گوناگون در هنگام کار با دوربین
  • عدم بهره‌مندی از شارژ بی‌سیم
  • عدم مقاومت در برابر آب

اگر شیائومی می 9 نتوانست رضایت شما را جلب نماید باید بگوییم که وان پلاس 7 نیز به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده 2019 می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این گوشی نیز همانند شیائومی می 9، چیپست اسنپدراگون 855 استفاده می‌کند که در کنار 8 گیگ رم و یک باتری با طول عمر چشم‌گیر، قابلیت زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

با توجه به ظاهر و عملکرد این گوشی، می‌توان گفت که وان پلاس 7، دستگاهی مابین گوشی وان پلاس 6 تی سال پیش و وان پلاس 7 پرو امسال کمپانی شیائومی است. این گوشی از یک سنسور اثر انگشت بهبودیافته در صفحه نمایش، یک دوربین سلفی در بخش ناچ بالای گوشی به همراه صفحه نمایش اولد زیبا، بدنه مهندسی‌سازی‌شده از جنس شیشه و فلز، تجربه کاربری اختصاصی گوشی های وان پلاس با اکسیژن او اس، تکنولوژی شارژ سریع 20W و یک دکمه فیزیکی تغییر پروفایل صدا (بین حالت عادی، بی‌صدا و ویبره).

با اینکه تکنولوژی‌هایی نظیر صفحه نمایش قدرتمند با ریفرش ریت 90 هرتز، دوربین سه گانه و قابلیت وارپ شارژ 30W وان پلاس 7 پرو در این گوشی مورد استفاده قرار نگرفته است، اما باتوجه به پایبندی وان پلاس به ارائه آپدیت‌های نرم افزاری، این گوشی می‌تواند تا سال‌ها همانند یک پرچمدار، پاسخگوی نیازهای شما باشد.

3. آنر ویو 20

ویژگی‌هایی جذاب درکنار یک برچسب قیمتی مناسب

آنر ویو 20
آنر ویو 20

مزایا:

  • طراحی جدید و جالب توجه صفحه نمایش به همراه ناچ بالای گوشی
  • طول عمر باتری مناسب با تکنولوژی شارژ بسیار سریع
  • دوربین بسیار توانمند
  • دارای جک هدفون

معایب:

  • عدم وجود شارژ بی‌سیم یا درجه حفاظتی
  • وجود برخی نکات عجیب در عملکرد گوشی
  • نرم‌افزار گوشی همچنان جایِ کار دارد

گوشی آنر ویو 20 به عنوان اولین پرچمدار 2019 سر و صدای زیادی برپا کرد. شاید اگر بگوییم که ویو 20 هم‌تراز پرچمدار وان پلاس است، چندان صحت نداشته باشد، اما باید به این نکته اشاره کنیم که این گوشی از رقیب چینی خود، چیزی کم ندارد!

طراحی جذاب پنل پشتی این گوشی به تنهایی می‌تواند چشم‌گیر باشد. این طراحی که آنر آن را Aurora nanotexture نام‌گذاری کرده باعث می‌شود که با تغییر زاویه گوشی نسبت به نور تابیده شده به آن، الگوی زیبایی از حرف V در قاب پشتی ویو 20 خودنمایی کند.

همچنین سخت افزارهایی که در پشت این گوشی تعبیه شده شامل یک سنسور اثر انگشت و همچنین یک ساختار دوربین چندگانه بوده که دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است؛ این بدان معنی است که با آنر ویو 20 می‌توانید تصاویر چشم‌نوازی را به ثبت برسانید. همچنین در این گوشی از یک دوربین جانبی 3D ToF استفاده شده که به شما این امکان را می‌دهد تا در شرایط مختلف مثل هنگام تجربه واقعیت افزوده، اطلاعات عمق تصویر را نیز در اختیار داشته باشید (ToF یا time-of-flight یا دوربین مدت پرواز از تکنیکی استفاده می‌کند که فاصله موضوع اصلی عکس را براساس سرعت نور برای هر نقطه از تصویر مشخص می‌کند).

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2019

اگر به دوربین جلوی این گوشی نیز نگاهی بیاندازیم، متوجه طراحی زیبای آن خواهیم شد. این نوع دوربین توکار در صفحه نمایش در زمان معرفی آنر ویو 20، به عنوان اولین نمونه از نوع خود بود. تا پیش از آن، درباره این نوع از دوربین‌های سلفی صحبت‌ها و تصاویر زیادی شنیده و دیده بودیم اما این ویو 20 بود که این نوع دوربین سلفی را برای اولین بار به کار گرفت؛ البته در حال حاضر تقریبا در تمامی گوشی‌های هوشمند از گلکسی اس 10 پلاس تا موتو وان ویژن، می‌توان این نوع دوربین جلویی گوشی را مشاهده کرد.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی فول اچ دی است و همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، با یک دوربین سلفی توکار همراه شده است. علاوه بر طراحی این دوربین سلفی که به آنر ویو 20 شخصیت بخشیده، رزولوشن 25 مگاپیکسلی آن با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی بصری باعث می‌شود کاربر بتواند تصاویر سلفی چشم‌نوازی را به ثبت برساند.

مغز متفکر این گوشی نیز چیپست 7 نانومتری کیرین 980 است که با یک باتری قابل‌توجه 4 هزار میلی‌آمپرساعتی و استفاده از تکنولوژی شارژ سریع سوپرشارژ 22.5W همراه شده و تمامی این موارد باعث شده تا بتوان آنر ویو 20 را حتی به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2019 نام برد.

4. گوگل پیکسل 3 ای

یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده سال 2019 میلادی

گوگل پیکسل 3 ای
گوگل پیکسل 3 ای

مزایا:

  • بهترین دوربین به نسبت قیمت
  • بهترین صفحه نمایش به نسبت قیمت
  • اندازه متناسب
  • جک هدفون

معایب:

  • نداشتن هیچ‌گونه درجه حفاظت
  • عدم بهره‌مندی از شارژ وایرلس

موارد زیادی باعث می‌شود تا شما عاشق گوشی گوگل پیکسل 3A شوید و شاید یکی از بهترین گوشی های هوشمند میان رده 2019 باشد که می‌توان با قیمت 399 دلار یافت.

نکته برجسته در این گوشی، دوربین آن است. پیکسل 3 ای همانند نسخه گران‌تر خود، پیکسل 3، از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با نسبت کانونی f/1.8 بهره می‌برد که با نرم‌افزارها و تکنولوژی‌های هوش مصنوعی فراوانی نیز همراه شده است. گوشی‌های فراوانی با قیمت بالاتر از پیکسل 3 ای در بازار وجود دارد اما می‌توان ادعا کرد که کیفیت تصاویر ثبت شده در آن‌ها به سختی به پای دوربین گوگل پیکسل 3A می‌رسد.

به جز دوربین، این گوشی به یک صفحه نمایش فوق‌العاده نیز مجهز شده است؛ یک پنل اولد با ظاهری جذاب و کیفیتی خیره کننده!

گوگل برای اینکه بتواند قیمت این دستگاه را پایین نگه دارد، در بخش‌های مختلف دست به فداکاری‌های زیادی زده و اگر شما یک گوشی همه‌فن‌حریف! می‌خواهید، شاید بهتر باشد یک گوشی دیگر همانند شیائومی می 9 را خریداری نمایید. این گوشی هیچ مجوز حفاظتی نداشته و شارژ وایرلس نیز در آن به چشم نمی‌خورد. گوشی پیکسل 3 ای گوگل از چیپست میان رده اسنپدراگون 670 بهره برده و جنس بدنه آن نیز از پلاستیک است.

5. پوکوفون اف 1

ارزش بالا به نسبت قیمت

پوکوفون اف 1
پوکوفون اف 1

مزایا:

  • ارزش بالا به نسبت قیمت پرداختی
  • عملکرد خارق‌العاده
  • طول عمر باتری چشم‌گیر
  • دوربین‌های مناسب

معایب:

  • آشنایی کامل با رابط کاربری MIUI برای پوکو زمان‌بر است.
  • قاب نسبتا کلفت
  • بدنه پلاستیکی
  • عدم بهره‌مندی از NFC

بهره‌مندی از زیرساخت خط تولید غول تکنولوژی چین، شیائومی، باعث شده تا پوکوفون برای رونمایی از اولین گوشی هوشمند خود یعنی پوکوفون اف 1 سر و صدای زیادی به پا کند.

این گوشی با داشتن تگ قیمتی 300 دلاری خود به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم، یک باتری قابل توجه 4 هزار میلی‌آمپرساعتی، صفحه نمایش فول اچ دی با ناچ بالای نمایشگر و همچنین دوربین‌های بهبودیافته توسط هوش مصنوعی مجهز شده است.

رابط کاربری MIUI برای پوکو، تجربه کاربری اندروید را برای صاحبان خود به ارمغان می‌آورد، اما برای آن دسته از کاربرانی که پیش از این با گوشی‌های شیائومی کار نکرده‌اند، شاید کمی زمان‌بر باشد تا با این رابط کاربری به درستی ارتباط برقرار کنند. البته با توجه به ارزش بالای این گوشی به نسبت قیمت پرداختی، می‌توان از پوکوفون اف 1 به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده 2019 نام برد.

6. آنر 10

پرچمداری کهنه‌کار و میان رده ای تازه نفس!

آنر 10
آنر 10

مزایا:

  • طراحی شیک
  • سخت افزار قدرتمند
  • ارزش بالا

معایب:

  • رابط کاربری EMUI نسبتا سنگین
  • وجود باگ در عملکرد

آنر سال 2018 میلادی چندین گوشی “ارزشمند به نسبت قیمت” روانه بازار کرد، اما پرچمدار قدرتمندش، آنر 10 را می‌توان یکی از بهترینِ آن‌ها دانست.

این گوشی به یک دوربین دوگانه بهبودیافته با هوش مصنوعی مجهز شده که در قاب پشتی خیره‌کننده آن با طراحی “Aurora”، خودنمایی می‌کند. همچنین آنر 10 از تکنولوژی شارژ سریع و پردازنده کیرین 970 به همراه واحد پردازش عصبی (NPU) برای انجام برخی وظایف مبتنی بر هوش مصنوعی بهره‌مند شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هوشمند 2018

رابط کاربری EMUI این شرکت قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی بسیار زیادی توسط کاربر دارد اما شاید یکی از ایرادات اساسی آنر 10 به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده 2019، وجود چند باگ مختلف و همچنین برخی کُندی‌های کوتاه‌مدت در آن است.

7. سامسونگ گلکسی ای 7 2018

بهترین گوشی میان رده 2019 از لحاظ طراحی!

سامسونگ گلکسی ای 7 2018
سامسونگ گلکسی ای 7 2018

مزایا:

  • صفحه نمایش جذاب اولد
  • قیمت رقابتی
  • دوربین اولترا واید

معایب:

  • پردازنده گرافیکی نسبتا ضعیف
  • شارژ آهسته و عدم وجود درگاه یواس‌بی-سی

گوشی گلکسی ای 7 سامسونگ یک گوشی جایگزین مقرون به صرفه برای پرچمداران سال گذشته این کمپانی یعنی گلکسی اس 9 و نوت 9 است. این گوشی با بهره‌مندی از برخی امکانات خیره‌کننده همانند یک دوربین اولترا واید و همچنین یک صفحه نمایش اولد خیره‌کننده، می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد؛ چرا که این امکانات را کمتر می‌توان در گوشی‌های میان‌رده در این محدوده قیمتی یافت.

البته این گوشی اصلا یک گوشی مناسب برای بازی نیست. سامسونگ گلکسی ای 7 از یک پردازنده مناسب استفاده می‌کند اما پردازنده گرافیکی این گوشی جزو ضعیف‌ترین نمونه‌های موجود در بازار به شمار می‌آید. بنابراین اگر شما به بازی‌های موبایلی علاقه‌مند هستید، شاید بهتر است که به سراغ گوشی دیگری بروید.

یکی دیگر از ویژگی‌های چشم‌گیر گلکسی ای 7 دوربین اولترا واید این گوشی است که باعث می‌شود وسعت دید کاربر هنگام تصویربرداری بسیار افزایش یابد. تمامی این ویژگی‌ها با قیمت 309 دلار در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که باعث شده گلکسی ای 7 جزو بهترین موبایل های میان رده 2019 جای گیرد.

8. نوکیا 7 پلاس

بهترین گوشی میان رده 2019 از لحاظ راحتی کار!

نوکیا 7 پلاس
نوکیا 7 پلاس

مزایا:

  • صفحه نمایش بزرگ و روشن
  • طول عمر باتری خیره‌کننده
  • پتانسیل بالای اندروید وان

معایب:

  • باگ‌های زیاد نرم‌افزاری و کرش‌های زیاد در هنگام کار با اپلیکیشن
  • طراحی نسبتا ساده

یک صفحه نمایش بزرگ، عملکرد باتری خیره‌کننده، یک زوم اپتیکال مناسب برای دوربین دوگانه اصلی پشت گوشی و تجربه کاربری روان و به‌روز اندروید وان باعث شده تا نوکیا 7 پلاس را به راحتی بتوان در لیست بهترین گوشی های میان رده سال 2019 میلادی جای داد.

این گوشی با برخورداری از یک اسکنر اثر انگشت و همچنین بهره‌مندی از امضای خاص نوکیا در طراحی گوشی با بدنه پلی‌کربنات، با برچسب قیمتی 350 دلاری خود، امکانات مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 660 اشاره کرد که به همراه سیستم عامل اندروید وان، تجربه کاربری بسیار روان و راحتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: trustedreviews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    گوه نخور باباچین بلده گوشی تولید کنه چین دیگه معلوم چیا بلده ایفون و سامسونگ طرح گفته برا mi9برای محافظت از دوربینیاقون به کاربرده نگو پلاستیک تست مقاومتی گرفتن برو ببین تو یو تویوب و اضافه کنم که هیچ ارزونی الکی نیست

    پاسخ

    مرد مومن اینا میان رده ان؟
    یکم گوگل سرچ کن تحقیق کن بعد مقاله بنویس😁

    پاسخ

    شیائومی می 9 یکی از پرچدار ها و بالارده های قدرتمند هست کدوم نادونی این مقاله رو نوشته کی به شما اجازه میده مقاله بنویسید شما که حتی میانرده رو از بالارده تشخیص نمیدید و هیچ درک و فهمی از مبایل ندارید غلط میکنید مقاله مینویسید و مردم رو گمراه میکنید

    پاسخ

    آقای مقاله نویس بی سواد آنر وی بیست وان پلاس 7 و شیائومی می 9 بالارده هستن بالارده های قدرتمندی هم هستند شما تنها کاری که میکنی فقط دیگه هیچوقت هیچ جا چیزی ننویس چون هیچ اطلاعاتی راجب مبایل نداری حتی اطلاعات اولیه اولش فکر کردم اتفاقی می 9 رو به عنوان میانرده معرفی کردی خندم گرفت بعد دیدم وان پلاس 7 رو هم به عنوان میانرده معرفی کردی کپ کردم بعد که دبدم آنر وی بیست رو هم به عنوان میانرده معرفی کردی گریم گرفت به حالت میخوای میت 20 پرو و پی سی پرو و اس 10 پلاس رو هم به اضافه کن چیزی از قلم نیوفته دیگه، وقتی اطلاعات راجب گوشی نداری چرا مقاله مینویسی مگه زورت کردن، اول برو راجب چیپست های میانرده و بالارده و پایینرده تحقیق کن بعد میتونی فرق گوشی ای که چیپ بالارده داره و گوشی ای که چیپ میانرده داره رو بفهمی و تشخیص بدی کدوم مییانردس الان اسنپدراگن 855 تو دهات شما میانردس یا کایرین 980 میانردس؟ برو مشخصات آنر وی بیست رو با آنر بیست لایت مقایسه کن فرق میانرده و بالارده رو متوجه بشی ولی دیگه تا وقتی اطلاعات نداری مقاله ننویس خودتو مسخره و نکن

    پاسخ

    با سلام آقای جمشیدیان با سواد و صاحب نظر عزیز. ممنون از اینکه دیدگاهتون رو با ما به اشتراک گذاشتین. لازم دونستم به طور خلاصه به نکته‌ای اشاره کنم. همون طور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردم، هرچقدر که داریم پیش میریم و تکنولوژی پیشرفت میکنه، مشخصات گوشی های میان رده هم به پرچمداران نزدیک میشه و به طوری که میشه گفت یک دسته جدید بین گوشی های میان رده و بالا رده در حال شکل‌گیریه. به همین جهت هم هست که در این مقاله در تایتل ذکر شده “گوشی های هوشمند مقرون به صرفه با مشخصات یک پرچمدار”، یعنی شاید بشه گفت این گوشی های میان رده، پرچمدارانی مقرون
    به صرفه هستن. جدای از این موضوع، اگر به منبع هم دقت کنین (trustedreviews) متوجه میشین که این صرفا حرف من نیست و بهترین های جهان و “صاحب نظران واقعی” هم این موضوع رو مطرح می کنن. به هر حال باز هم ممنون بابت دقت نظری که دارین.

    پاسخ