;
coinex

بهترین گوشی های هوشمند 2020 : فراتر از یک گوشی همراه یا موبایل

در سال آینده چه گوشی های جدیدی وارد بازار می‌شوند و این محصولات چه ویژگی‌هایی دارند؟ در این مطلب بهترین گوشی های هوشمند 2020 را معرفی کرده‌ایم.

شایعات زیادی درباره اسمارت فون های جدیدی که در سال 2020 شاهد عرضه آن‌ها هستیم، وجود دارد. وقت آن رسیده که نگاهی به گوشی هایی بیندازیم که انتظار داریم در سال جدید با آن‌ها اوقات خود را بگذرانیم.

ما هم اکنون نسبت به گرایش (های) اصلی سال جدید در زمینه گوشی سازی مطلع هستیم؛ سال آینده شاهد ارائه قابلیت 5G خواهیم بود و همچنین گوشی هایی که با باتری‌های بزرگتر، سرعت بیشتر و دوربین‌های قویتری وارد بازار می‌شوند. سال 2020 برای گوشی های تاشو هم سال مهمی خواهد بود؛ براساس بررسی‌هایی که در سال 2019 انجام شدند، می‌توانیم بگوییم اسمارت فون های تاشو هم جزئی از بازار بهترین گوشی های هوشمند 2020 هستند و از این سال رقابت خود را با گوشی های عادی شروع می‌کنند.

همچنین انتظار داریم که در سال آینده هم شاهد ادامه جنگ با ناچ باشیم و گوشی هایی را ببینیم که در آن‌ها دوربین‌های سلفی زیر نمایشگر مخفی شده‌اند تا کاربر بتواند روند استفاده از یک گوشی دارای نمایشگر لبه به لبه واقعی را تجربه کند. در ادامه با بهترین گوشی های هوشمند 2020 آشنا می شوید. با تکراتو همراه باشید.

بهترین گوشی های هوشمند 2020 : سال جدید میلادی ما را با چه اسمارت فون هایی غافلگیر می‌کند؟

نیمه اول سال 2020

نیمه دوم سال 2020

  • سری گوشی های اپل آیفون 12 پرو (Apple iPhone 12 Pro series)
  • سری گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 11 (Samsung Galaxy Note 11 series)
  • سری گوشی های گوگل پیکسل 5 (Google Pixel 5 series)
  • هواوی میت 40 پرو (Huawei Mate 40 Pro)
  • وان پلاس 8 تی (OnePlus 8T)
  • ایسوس راگ فون 3 (Asus Rog Phone III)

بهترین گوشی های هوشمند 2020 در نیمه اول سال آینده

سری گوشی های سامسونگ گلکسی اس 11

سری گوشی های سامسونگ گلکسی اس 11

سامسونگ قول داده است که گوشی های سری گلکسی اس 11 خود را با بهینه سازی‌هایی به یادماندنی نسبت به اسمارت فون های اندروید سری گلکسی اس قبلی خود وارد بازار کند. گفته شده است که این اسمارت فون های خوش دست با قابلیت اتصالی 5G، باتری‌های کارآمدتر و بزرگتر و دوربین‌های اصلی قدرتمندتری وارد بازار می‌شوند.

توجهی که سازنده مشهور کره‌ای به دوربین گوشی های سری گلکسی اس 11 خود کرده کاملا مشهود است؛ برای اولین بار در چند سال اخیر انتظار داریم که شاهد تغییراتی در سنسور واقعی دوربین اصلی این گوشی های اندروید باشیم. ظاهرا سامسونگ در ساخت گلکسی اس 11 سنسورهای 12 مگاپیکسلی خود را کنار گذاشته و از یک سنسور 108 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

خروجی این سنسور هنوز هم تصاویر 12 مگاپیکسلی است، با این تفاوت که این فناوری 9 پیکسل را به یک پیکسل تبدیل می‌کند تا عکس‌های بسیار بهتری را ارائه کند. یک دوربین پریسکوپی 5 ایکس برای گرفتن عکس‌های زوم شده با کیفیت بهتر و قابلیت فیلمبرداری 8K از دیگر ویژگی‌هایی هستند که گوشی های سری گلکسی اس 11 را به بهترین گوشی های 2020 تبدیل کرده‌اند.

گلکسی اس 11 پلاس:

  • دوربین 5 سنسوری
  • باتری 5000 میلی آمپر ساعتی
  • بزرگترین اندازه در گوشی های سری گلکسی اس 11

گلکسی اس 11:

  • دوربین 5 سنسوری
  • اندازه متوسط در گوشی های سری گلکسی اس 11

گلکسی اس 11 ای:

  • کوچکترین عضو خانواده گوشی های سری گلکسی اس 11
  • تعداد کمتر سنسورهای دوربین اصلی

تاریخ و قیمت عرضه: 19 فوریه 2020 (29 بهمن 1398)، رنج 1000 دلار


ISOCELL Bright HMX ؛ حسگر 108 مگاپیکسلی سامسونگ برای دوربین گوشی


سامسونگ گلکسی فولد 2

سامسونگ گلکسی فولد 2

گوشی های تاشو شروع لرزان و ناپایداری داشتند، اما در سال 2020 اولین ورود جدی خود را به بازار رقم می‌زنند. سامسونگ عرضه سری اول گوشی های گلکسی فولد خود را متوقف کرد زیرا این محصول در پروسه تست خراب شد و سازنده‌اش را مجبور کرد تا در ماه سپتامبر 2019 آن را با بهینه سازی‌های جدیدی دوباره عرضه کند. به این ترتیب گوشی اندروید گلکسی فولد 1 با قیمتی در حدود 2000 دلار وارد بازار شد و تعداد کمی از کاربران آن را خریداری کردند.

انتظار داریم که سامسونگ در سال جدید میلادی حداقل یک گوشی تاشو جدید را با طراحی جدید وارد بازار کند. این اسمارت فون اندروید آینده نگرانه هر نوع سبک طراحی که داشته باشد، به احتمال زیاد یکی از جالبترین و بهترین گوشی های 2020 خواهد بود و امیدوار هستیم که سامسونگ آن را با قیمت معقولتری ارائه کند تا افراد بیشتری توان خرید آن را داشته باشند.

جزئیات کمی درباره این گوشی اندروید منتشر شده است. شایعات موجود حاکی از این هستند که گلکسی فولد 2 از نظر طراحی یک گوشی تاشو شبیه به موتور ریزر خواهد بود.

تاریخ و قیمت عرضه: 19 فوریه 2020 (29 بهمن 1398)، رنج 1000 دلار

اپل آیفون 9

اپل آیفون 9

آیفون SE را به یاد دارید؟ قرار نیست که این گوشی iOS بازگردد، اما انتظار داریم که اپل یک گوشی جدید اقصادی دیگر را با نام آیفون 9 وارد بازار کند. طراحی شبیه به طراحی آیفون 8، نمایشگر LCD، دکمه فیزیکی خانه با قابلیت تاچ ID و جدیدترین نسخه از پلت فرم iOS از ویژگی‌های احتمالی این محصول هستند، اما آنچه که آیفون 9 را به یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2020 تبدیل کرده قیمت آن است. انتظار داریم که این محصولی با یک برچسب قیمت 350 دلاری به عنوان ارزانترین گوشی اپل در چند سال اخیر وارد بازار شود.

تاریخ و قیمت عرضه: مارس 2020 (11 اسفند 98 تا 12 فروردین 99)، رنج 350 دلار

هواوی پی 40 پرو

هواوی پی 40 پرو

رسالت اصلی که گوشی های سری پی هواوی آن را دنبال می‌کنند، تعیین مرزهای جدید در ساخت گوشی های مخصوص عکاسی است و پی 40 پرو هم می‌خواهد در همین زمینه برای سایر سازندگان و گوشی هایشان خط و نشان بکشد. دو سال پیش هواوی با عرضه مدل پی 20 پرو با قابلیتی به نام Night Mod برای عکاسی و فیلمبرداری در شب همه را غافلگیر کرد، مشخصه‌ای که درواقع یک تلنگر بود برای بیدار کردن سایر سازندگان و هم اکنون شاهده عرضه سایر گوشی ها با آن هستیم. سال گذشته پی 30 پرو دوباره این حد پیشرفت را بالاتر برد و دوربینی را ارائه کرد که می‌توانست در شرایطی نور را دریافت کند که در آن چشم انسان جز سیاهی مطلق چیزی را نمی‌بیند. پی 30 پرو به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان یک دوربین پریسکوپی 5 ایکس را هم در اختیار کاربرانش گذاشت تا آن‌ها به زوم قویتر و واضحتری دسترسی داشته باشند.

انتظار داریم که پی 40 پرو در همه زمینه‌های فوق بهینه سازی شده باشد و یک زوم، حالت Night Mode و عکس‌های بهتری را به همراه کارایی بیشتر و مابقی گرایش‌های موبایل سازی سال 2020 نظیر قابلیت اتصال 5G، حافظه بیشتر و باتری بزرگتر ارائه کند.

تاریخ و قیمت عرضه: 24 مارس 2020 (5 فروردین 99)، رنج 1000 دلار


بهترین گوشی های 2019 از نظر دوربین : بهترین اسمارت‌فون‌ها عکاسی و فیلم‌برداری کدامند؟


موتو ریزر

موتو ریزر

موتو ریزر به طور رسمی معرفی شده است و در ماه ژانویه سال آینده (11 دی تا 11 بهمن) وارد بازار می‌شود، بنابراین می‌توانیم بگوییم که این گوشی هوشمند عملا اولین گوشی تاشو دهه جدید است. موتور ریزر طراحی زیبا و جالبی دارد. چین و چروک‌های قرار گرفته در وسط این گوشی هوشمند تقریبا نامرئی هستند و گوشی هم به اندازه‌ای محکم بسته می‌شود که تقریبا هیچ گرد و خاکی نمی‌تواند وارد آن شود.

موتو ریزر قرار است با قیمت 1500 دلار وارد بازار شود و این قیمت برای اسمارت فونی که جدیدترین تراشه بازار را روی خود ندارد زیادی گران است، اما اگر به دنبال یک فناوری زیبا هستید که بتواند به اندازه بسیار کوچکی تبدیل شود، موتو ریزر را به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2020 به شما معرفی می‌کنیم.

وان پلاس 8

وان پلاس 8

انتظار می‌رود که وان پلاس سال 2020 را با یک گوشی اقتصادی جدید شروع کند، محصولی که یک زنگ استراحت برای این گوشی ساز چینی در زمینه کنار گذاشتن عادتش برای ساخت قاتل‌های گوشی های پرچمدار محسوب می‌شود. احتمالا این گوشی اندروید اقتصادی با نام وان پلاس 8 عرضه می‌شود، اگرچه که ممکن است یک گوشی پرچمدار پیشرفته دیگر هم توسط وان پلاس با این محصول ارائه شود.

در حال حاضر نمی‌توانیم درباره مشخصات فنی وان پلاس 8 با اطمینان حرفی بزنیم اما با توجه به شهرت بالای گوشی های وان پلاس در زمینه داشتن سرعت بسیار خوب و رابط کاربری بسیار روان انتظار داریم که وان پلاس جدید علاوه بر این ویژگی‌ها به یک دوربین قدرتمند هم مجهز باشد و این نظر هم بتواند نقش یک قاتل را در مقابل گوشی های پرچمدار مخصوص عکاسی و فیلم برداری بازی کند.

تاریخ و قیمت عرضه: 12 مه 2020 (23 اردیبهشت 99)، رنج 700 دلار

ال جی جی 9 تینکیو

ال جی جی 9 تینکیو

جی 9 تینکیو گوشی هوشمندی است که ال جی باید آن را با بهترین ویژگی‌های ممکن ارائه کند. 2019 سال بدی بری این شرکت بزرگ بود زیرا گوشی های پرچمدارش با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه نشدند. قابلیت‌های شناسایی رگ و تشخیص حرکت ال جی جی 8 در زمان عرضه این محصول ویژگی‌های جالبی به نظر می‌رسیدند، ولی افراد کمی در زندگی واقعی به آن‌ها توجه می‌کنند.

جی 9 تینکیو باید با ویژگی‌های اصلی یک گوشی خوب عرضه شود. گوشی های ال جی در گذشته دوربین‌های اولترا واید را به دنیای اسمارت فون ها معرفی کردند، ولی محصولات این سازنده مشهور کارایی لنزهای مخصوص بزرگ نمایی امروزی را ندارند، و نکته دیگر این که ال جی باید واقعا روی بهبود عملکرد باتری گوشی هایش کار کند.

ال جی از جمله شرکت‌هایی بوده که در زمینه توسعه فناوری اتصالی 5G کار کرده است، به همین دلیل انتظار داریم که جی 9 با این قابلیت ارائه شود و بتواند به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2020 اتصال سریع و راحتی را در اختیار کاربرانش بگذارد.

تاریخ و قیمت عرضه: فوریه 2020 (12 بهمن تا 12 اسفند 98)، رنج 800 دلار


بهترین گوشی های 2019 ال جی ؛ لیستی از برترین موبایل های ال جی


سونی اکسپریا 2

سونی اکسپریا 2

محصولی که انتظار داریم با نام سونی اکسپریا 2 وارد بازار شود (نام این محصول هنوز تایید نشده است)، بزرگترین و قدرتمندترین گوشی سونی در سال 2020 است. گفته شده است که این گوشی هوشمند به عنوان یک اسمارت فون پرچمدار واقعی با قویترین تراشه پلت فرم اندروید (کوالکوم اسنپدراگون 865) و همچنین فناوری منحصر بفرد سونی در زمینه ساخت دوربین وارد بازار می‌شود تا در زمینه عکاسی و فیلمبرداری هم بتواند با گوشی های برندهای مشهوری مانند سامسونگ، گوگل و اپل رقابت کند. سازنده مشهور ژاپنی تا به حال گوشی هایش را از نظر دوربین با ویژگی‌های بسیار خوبی مانند کنترل‌های دستی برای فیلم برداری ارائه کرده است و انتظار داریم که در ساخت اکسپریا 2 هم همین روند را ادامه دهد.

همچنین انتظار داریم که گوشی پرچمدار جدید سونی یک اسمارت فون قد بلند کمر باریک با نسبت نمایشگر به بدنه 21 به 9 باشد. این نسبت طراحی باعث می‌شود که کاربر راحتتر بتواند این گوشی اندروید را در یک دستش بگیرد و با آن کار کند، اگرچه که از طرف دیگر اندازه بیشترش مانع قرار گرفتن راحت آن در جیب شلوار می‌شود.

تاریخ و قیمت عرضه: فوریه 2020 (12 بهمن تا 12 اسفند 98)، رنج 1000 دلار

شیائومی می 10

شیائومی می 10

شیائومی به عنوان برندی شناخته می‌شود که تبحر بالایی در ساخت گوشی های پرچمدار با نصف قیمت گوشی های پرچمدار سایر برندهای مشهور دارد. انتظار داریم که همه گوشی های این سازنده (بجز ارزانترین گوشی هایش) در سال 2020 با قابلیت اتصالی 5G ارائه شوند، با این حال اسمارت فون پرچمداری که توصیه می‌کنیم شما در خانواده شیائومی به دنبال آن باشید، شیائومی می 10 است.

یک دوربین بهتر برای مقابله با دوربین گوشی های گلکسی سامسونگ و آیفون اپل، رابط کاربری MIUI ارتقاء یافته و قیمتی بین 500 تا 600 دلار از جمله ویژگی‌هایی هستند که باید در شیائمی می 10 انتظار دیدن آن‌ها را داشته باشید.

تاریخ و قیمت عرضه: فوریه 2020 (12 بهمن تا 12 اسفند 98)، رنج 1000 دلار

بهترین گوشی های هوشمند 2020 در نیمه دوم سال آینده

سری گوشی های اپل آیفون 12 پرو

سری گوشی های اپل آیفون 12 پرو

آیفون های 2020 از بزرگترین آپگریت‌هایی هستند که خانواده گوشی های اپل به خود دیده‌اند. این گوشی ها نه تنها اولین اسمارت فون های اپل با قابلیت اتصالی 5G خواهند بود، بلکه قرار است طراحی نمادین لبه به لبه گوشی iOS آیفون 4 را با گوشه‌های تیزتر و دیواره‌های جانبی صافتر ارائه کنند. آیفون‌ های سال آینده اپل قابلیت‌های مدرن بیشتری نیز خواهند داشت.

با توجه به بهینه سازی برجسته‌ای که به صورت حالت Night Mode و دوربین اولترا واید انگل روی گوشی های همراه سال 2019 اعمال شدند، انتظار داریم که سری گوشی های آیفون 12 پرو اپل با یک سنسور چهارم دوربین ارائه شوند و از این طریق امکان استفاده از فناوری واقعیت مجازی بهتری را در کنار عینک‌های هوشمند جدید اپل برای طرفداران این برند ممکن سازند.

خلاصه ای از ویژگی های سری گوشی های اپل آیفون 12
منبع: مینگ چی کو از تی اف سکیوریتیز منبع: جی. پی. مورگان منبع: روزنبلت سکیوریتیز
چهار آیفون جدید برای پائیز 2020

آیفون 12: نمایشگر 5.4 اینچی OLED با دوربین دوگانه

آیفون 12: نمایشگر 6.1 اینچی OLED با دوربین دوگانه
آیفون 12 پرو: نمایشگر 6.1 اینچی OLED با دوربین سه گانه
آیفون 12 پرو مکس: نمایشگر 6.7 اینچی OLED با دوربین سه گانه

چهار آیفون جدید برای پائیز 2020

آیفون 12: نمایشگر 5.4 اینچی OLED با دوربین دوگانه

آیفون 12: نمایشگر 6.1 اینچی OLED با دوربین دوگانه
آیفون 12 پرو: نمایشگر 6.1 اینچی OLED با دوربین سه گانه
آیفون 12 پرو مکس: نمایشگر 6.7 اینچی OLED با دوربین سه گانه و سنسور ToF

شش آیفون جدید برای پائیز 2020

آیفون 12: نمایشگر 6.1 اینچی LCD آیفون 12 پرو: نمایشگر 5.4 اینچی OLED در دو مدل 4G و 5G
آیفون 12 پرو: نمایشگر 6.1 اینچی OLED در دو مدل 4G و 5G
آیفون 12 پرو مکس: نمایشگر 6.7 اینچی OLED با قابلیت اتصال 5G

 

تاریخ و قیمت عرضه: 10 سپتامبر 2020 (20 شهریور 99)، از 1000 دلار برای گوشی های سری پرو اپل

سری گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 11

سری گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 11

سامسونگ با طراحی برجسته‌ای که روی نوت 10 اعمال کرد، خودش را بالا برد؛ گوشی هوشمندی بدون هیچ گونه حاشیه و با یک کاور پشتی شیشه‌ای که نور را به نحو بسیار زیبایی منعکس می‌کرد. اما گلکسی نوت 10 فقط یک گوشی زیبا نبود، بلکه یک گوشی بسیار قدرتمند هم بود.

با توجه به قابلیت‌های این گوشی پرچمدار انتظار داریم که نوت 11 با ویژگی‌های برجسته بیشتری به عنوان جانشینی برای نوت 10 ارائه شود. و البته از آنجایی که این محصول هم با فناوری 5G ارائه می‌شود، بدون شک نسبت به گلکسی نوت 10 اندازه و باتری بزرگتری خواهد داشت. بهینه سازی‌های قلم اس پن به صورت ارائه راه‌های بیشتر برای کنترل کردن این گجت از راه دور و دوربین‌های بهتر از دوربین‌های گلکسی اس 11 از دیگر ویژگی‌هایی هستند که انتظار داریم با نوت 11 به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2020 در اختیار بگیریم.

تاریخ و قیمت عرضه: فوریه 2020 (22 مرداد 99)، رنج 1000 دلار

سری گوشی های گوگل پیکسل 5

سری گوشی های گوگل پیکسل 5

گوشی های سری پیکسل 5 باید بتوانند گوگل را از چاله‌ای که گوشی های سری پیکسل 4 برایش کندند، خارج کنند. صرف نظر از این که این محصولات ویژگی‌های جدید و منحصر بفردی نداشتند تا روی کابران تاثیر بگذارند، باید به این نکته اشاره کرد که نقطه ضعف اصلی آن‌ها باتری آن‌ها بود که عملکرد واقعا ضعیفی داشتند.

حال گوگل دو راه برای خارج شدن از این گودال دارد: راه اول این است که اشتباهاتش را بپذیرد و پیکسل 5 را کاملا از نو و بدون ویژگی‌های ناکارآمد آینده نگرانه طراحی کند و راه دوم این که سعی کند سنسورهای به کار رفته در پیکسل 4 را در گوشی جدیدش ارتقاء دهد و کارایی آن‌ها را بهبود بخشد.

تاریخ و قیمت عرضه: 14 اکتبر 2020 (23 مهر 99)، رنج 800 دلار

هواوی میت 40 پرو

هواوی میت 40 پرو

انتظار داریم که میت 50 پرو در اواخر سال 2020 با ویژگی‌های خلاقانه‌ای که لزوما به دوربین مربوط نمی‌شوند، وارد بازار شود. قابلیت اتصالی 5G ارتقاء یافته، باتری قویتر، قابلیت تشخیص چهره 3 بعدی و چند ویژگی پیشرفته دیگر از مشخصه‌هایی هستند که به همراه میت 40 پرو به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2020 دریافت کنیم. اگر می‌خواهید خط مشی هواوی را بشناسید بد نیست بدانید که این سازنده برجسته‌ترین پیشرفت‌هایش را در رابطه با دوربین با گوشی های سری P و برترین بهینه سازی‌هایش را در زمینه عملکرد و سایر ویژگی‌های یک اسمارت فون اندروید با گوشی های سری میت خود ارائه می‌کند.

تاریخ و قیمت عرضه: 14 اکتبر 2020 (11 شهریور تا 10 مهر 99)، رنج 1000 دلار

وان پلاس 8 تی

وان پلاس 8 تی

هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره وان پلاس 8 تی نظر دهیم، ولی انتظار داریم که این محصول در اواخر سال جدید میلادی به عنوان یک گوشی پرچمدار با طراحی جدید توسط وان پلاس عرضه شود. این سازنده مشهور چینی اخیرا شروع به ساختن بیش از یک اسمارت فون کرده است تا از این طریق کارنامه خود را ارتقاء دهد، به همین دلیل انتظار داریم که وان پلاس 8 تی را در دو مدل استاندارد (با قیمت کمی گرانتر از 600 دلار) و پرو (با قیمت 700 تا 750 دلار) ببینیم.

قیمت خوب، ویژگی‌های پرچمدار و عملکرد سریع از مشخصه‌هایی هستند که گوشی های وان پلاس را همیشه جذاب کرده‌اند و با توجه به عرضه وان پلاس 8 تی با قابلیت 5G انتظار داریم که این محصول به راحتی بتواند خودش را به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2020 معرفی کند.

تاریخ و قیمت عرضه: اواخر سپتامبر 2020 (2 مهر تا 10 مهر 99)، رنج 700 دلار

ایسوس راگ فون 3

ایسوس راگ فون 3

راگ فون 3، جانشین محصولی که احتمالا بهترین گوشی گیمینگ 2019 بود، احتمالا با نرخ تازه سازی نمایشگر بیشتر از 120-Hertz و تجهیزات جانبی جالبتری وارد بازار می‌شود تا تجربه بازی کردن را برای کاربرانش ارتقاء دهد. باتری بزرگتر از باتری راگ فون 2، تراشه سریعتر، سیستم خنک کاری کارآمدتر و دوربین‌های قویتر از ویژگی‌هایی هستند که  احتمالا به همراه گوشی اندروید راگ فون 3 دریافت می‌کنیم.

تاریخ و قیمت عرضه: ژوئیه – اوت 2020 (11 تیر تا 10 شهریور 99)، رنج بیشتر از 800 دلار

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر