;
coinex

رونمایی از ماشین پرنده هیوندای در نمایشگاه CES 2020

در نمایشگاه CES 2020  از ماشین پرنده هیوندای رونمایی خواهد شد. شرکت کره‌ای باور دارد که چیزی فراتر از یک فروشنده و تولیدکننده خودرو است.

شرکت هیوندای نمی‌خواهد صرفا فروشنده‌ی خودرو باشد. این شرکت میلیون‌ها دلار برای روش‌های حمل‌ونقل آینده مانند خودرو‌های پرنده سرمایه‌گذاری کرده است. این خودروساز کره‌ا‌ی آماده است دلارهای سرمایه‌گذاری کرده‌ی خود را به واقعیت تبدیل کند. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید!

شرکت هیوندای اعلام کرده است که یک مدل خودروی نقلیه‌ی هوایی شخصی برای رونمایی در نمایشگاه سی.ای.اس 2020 دارد. این طرح به‌ دیدگاه حرکت در آسمان شهر کمک خواهد کرد. هیوندای باور دارد وسیله‌های نقلیه‌ی هوایی در دهه‌های آینده با جدیت مورد بحث خواهند بود.

ماشین پرنده هیوندای در CES 2020 رونمایی خواهد شد

این وسیله‌های نقلیه‌ی هوایی معمولا فقط طرحی روی کاغذند. این خودروها در برنامه‌هایی طراحی می‌شوند و راننده‌ها در آسمان به رانندگی می‌پردازند و به مقصد خود در شهر می‌رسند، درحالی که نظاره‌گر ترافیک خیابان‌های شهر هستند. این طرح با موانع زیادی روبه‌رو است.

برای مثال شهرها هنوز ظرفیتی برای ماشین‌های پرنده در ارتفاع ندارند. به‌هرحال شرکت هیوندای حتی اکوسیستم پیشنهادی خود را در معرض تماشا خواهد گذاشت که «هاب» نام دارد. این مدل پیشنهادی در تمامی شهرها اجرا خواهد شد و مانند یک فرودگاه هوایی داخل شهری است.

نمایشگاه بین‌المللی کالاهای الکترونیک مصرفی (Consumer Electronics Show) یا به اختصار CES همه ساله در هفتم ژانویه (حوالی ۲۰ دی) شروع به کار می‌کند. رونمایی از پرینترهای سه‌بعدی در سال ۲۰۱۴، اتومبیل‌های خودرو در ۲۰۱۳ و رونمایی از نخستین تبلت‌ها در ۲۰۱۰ از جمله مشهورترین رخدادهای سی‌ای‌اس به شمار می‌روند.

این شرکت هم‌چنین از یک مدل که وسیله‌ی نقلیه هدفمند می‌نامد رونمایی خواهد کرد که دارای عملکرد رانندگی خودکار و گزینه‌های سفارشی خود مشتریان خواهد بود. به نظر می‌رسد علاوه بر ماشین پرنده هیوندای در نمایشگاه سی.ای.ای 2020 این شرکت خودروسازی حرف زیادی دیگری نیز برای گفتن خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر