;
coinex

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید انواع باتری موبایل

به جرات می‌توان گفت که مهمترین قطعه گوشی موبایل‌، باتری موبایل است. تمامی گوشی‌های هوشمند بدون داشتن یک باتری خوب، نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. طبیعتا برای اینکه گوشی‌های هوشمند بتوانند عملکردی عالی داشته باشند باید باتری عالی داشته باشند.

چرا نباید از هر فروشگاه اینترنتی، باتری موبایل خرید؟

فروشگاه‌های بسیاری در حال فروش انواع باتری موبایل هستند و هر روز به تعداد این فروشگاه‌ها نیز افزوده می‌شود . اما آیا می‌توان به تمامی این فروشگاه‌ها اعتماد کرد؟ آیا می‌توان مطمئن بود که باتری اصلی و اورجینال به شما تحویل دهند؟ آیا از خدمات پس از فروش باتری می‌توان مطمئن بود؟ و چندین سوال دیگر که باعث می‌شوند تا نتوان خریدی لذت بخش داشت.

راه حل چیست؟

بهترین راه حل برای اینکه بتوان یک خرید لذت بخش، همراه با آرامش داشت، خرید باتری موبایل اصل از فروشگاه‌های معتبر و متخصص است. منظور از فروشگاه متخصص، فروشگاهی است که بطور تخصصی در یک حوزه خاص فعالیت دارد. اگر به دنبال یک باتری خوب هستید حتما باید از فروشگاه‌هایی خرید کنید که بصورت تخصصی روی باتری تمرکز دارند، چرا که بصورت کامل نیاز بازار را شناسایی کرده و خدمات جامع تری به نسبت سایر فروشگاه‌ها برای باتری موبایل ارائه می‌دهند.

فروشگاه آنلاین رایا استور

همانطور که در بالا مطرح شد، خرید باتری گوشی خود را حتما از فروشگاه‌های تخصصی انجام دهید، فروشگاه آنلاین رایااستور بصورت تخصصی و جامع در زمینه فروش باتری اصلی موبایل ، باتری تبلت، باتری اپل واچ و … فعالیت دارد. رایا استور طی مدت فعالیت خود همیشه سعی داشته بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد. فروشگاه آنلاین رایااستور همانند سایر فروشگاه‌ها، خدماتی دارد اما با این تفاوت که تمامی خدمات بصورت تخصصی برای باتری موبایل، باتری تبلت، باتری اپل واچ و … است.

گارانتی تعویض رایا استور

یکی از تلاش‌های بسیار مهم رایا استور، ایجاد آرامش و اطمینان در کاربر است و یکی از مهمترین فاکتورهای هر مشتری، گارانتی خرید محصول است. لذا رایا استور برای اینکه بتواند حس اطمینان را در مشتری بوجود آورد، 120 روز گارانتی تعویض برای همین امر در نظر گرفته است. کاربران می‌توانند طی 120 روز در صورتی که اختلالی در عملکرد باتری بوجود آمد، آن را به فروشگاه فرستاده و طی 3 الی 6 روز باتری جدید خود را درب منزل تحویل بگیرند.

گارانتی بازگشت وجه بدون قید و شرط

یکی از خدمات دیگری که رایااستور برای کاربران خود در نظر گرفته است، گارانتی 48 ساعته بازگشت وجه بدون قید و شرط است. بدین صورت که اگر کاربر به هر دلیلی بعد از خرید باتری گوشی، از خرید خود صرف نظر کرد، طی 48 ساعت بعد از تحویل باتری، فرصت دارد با تیم پشتیبانی رایا استور تماس گرفته و در خواست وجه کند.

تضمین 100 درصد کیفیت

فروشگاه آنلاین رایا استور بعنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی، کیفیت تمامی محصولات خود را تضمین می‌کند و به کاربر خود این اطمینان را می‌دهد که باتری موبایل خریداری شده توسط کاربر، بصورت 100درصد اورجینال و اصل باشد.

تضمین اصالت و سلامت باتری گوشی

رایا استور، اصالت و سلامت باتری خریداری شده توسط کاربر را بصورت کامل تایید می‌کند و این اطمینان را به کاربر خود می‌دهد که باتری کاملا اصل است.

اصل بسیار اساسی رایا استور

مهمترین اصل در رایا استور، صداقت است. تمام هدف رایا استور این است که همواره، با مشتری خود صداقت داشته باشد تا مشتری بتواند با خیال راحت خرید کند. صداقتی که باعث شده رایا استور بیش از هزاران مشتری وفادار داشته باشد. همیشه تمامی کارمندان رایا استور سعی کرده‌اند که مشتری را به خود فروشگاه ترجیح دهند. هیچگاه بخاطر سود بیشتر، دروغ نگفته و نخواهد گفت.

شعار اصلی رایا استور

باتری موبایل

شعاری که بر سر میز تمامی کارمندان رایا استور وجود دارد ، شعار «ما در برابر مشتری مسئولیم» است. فرض کنید شما یک خرید باتری گوشی سامسونگ انجام داده‌اید ، بعد از خرید ارتباط شما با رایا استور قطع نخواهد شد و رایا استور خود را در برابر باتری موبایلی که به شما فروخته است مسئول می‌داند، حتی زمانی که مدت گارانتی به اتمام رسیده است.رایا استور وظیفه دارد، بهترین باتری موبایل را برای تلفن همراه شما ارسال کند و در صورت هرگونه مشکل و یا کاستی، پاسخگوی تمامی مشتریان خود خواهد بود.

اگر به دنبال خرید باتری گوشی با بالاترین کیفیت و بهترین خدمات هستید، بی شک رایا استور بهترین گزینه خواهد بود.

.

پایان رپورتاژ آگهی.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام . از بابت معرفی فروشگاه رایا استور خیلی ممنونم .
    واقعا خرید خوبی بود ، خیلی دقیق و مسئولیت پذیر

    از سایت تکراتو بابت معرفی این فروشگاه خیلی ممنونم

    پاسخ