;
coinex

افزایش لذت جنسی با گل کشیدن ؛ بررسی ترکیب سکس و ماری جوانا در مطالعه‌ای جدید!

آیا به دنبال افزایش لذت جنسی هستید؟ خب همه هستند. آیا افزایش لذت جنسی با گل کشیدن میسر است؟ با بررسی یک خبر جدید با ما همراه باشید.

در روز ولنتاین، زوج‌ها در سراسر جهان خود را در الکل غرق می‌کنند. الکل یک ماده اساسی در رابطه جنسی یا عاشقانه جوانان غربی است. بدیهی است که الکل، هوشیاری را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود چیزهایی که ممکن است واقعا قابل اجرا نباشند ایده‌ی خوبی به نظر برسند. طبق یک مطالعه جدید، دانشمندان تأیید کرده‌اند که فقط نوشیدنی الکلی نیست که فعالیت جنسی و لذت آن را را افزایش می‌دهد. مصرف ماریجوانا هم این کار را به نحو احسن انجام می‌دهد.

افزایش لذت جنسی با گل کشیدن ؛ علم تایید کرد که ترکیب سکس و ماریجوانا عالی است!

محققان دانشگاه ایالتی «جورجیا» و دانشگاه «کانکتیکات» در مقاله جدیدی تحت عنوان «سکس و ماری‌جوانا» تجزیه و تحلیل کرده‌اند که چگونه رفتارهای جنسی در حالت‌هایی که افراد تحت تاثیر ماری‌جوانا هستنتد، تغییر می‌کند.

گل کشیدن و سکس

این مطالعه که در مجله اقتصاد بهداشت (Journal of Health Economics) منتشر شد، نشان میدهد که نه تنها افزایش لذت جنسی با گل کشیدن در آن ایالت‌ها افزایش ممکن شده، بلکه میزان تمایل افراد به برقراری رابطه جنسی نیز افزایش می‌یابد. نکته منفی در مورد ممنوعیت ماری‌جوانا این نیست که افراد رابطه جنسی بیشتری با بهتری برقرار می‌کنند بلکه نکته منفی این است که آنها در آن حالت از کاندوم و راه‌های پیشگیری کمتر استفاده می‌کنند و ممکن است باردار شوند.

آیا گل کشیدن و الکل به رابطه جنسی بیشتر پرخطرتر منجر شود؟

این نظریه این است که ماری‌جوانا و نوشیدنی‌های الکلی مهار کننده‌های رفتاری فرد را کاهش می‌دهند و ما را قادر می‌سازند رفتارهای را اعمال کنیم که در غیر این حالت‌ها ممکن است باعث اضطراب یا شرم ما شوند. اما این مطالعه جدید می‌گوید یکی از راه های افزایش لذت جنسی و جتی تمایل بیشتر به برقراری رابطه جنسی استفاده از ماری جوانا است.

مطالعات از افزایش تمایل جوانان به ماری‌جوانا می‌گوید

«جیمز فاوز» استاد پیشین دانشگاه «کنکوردیا» می‌گوید: «هر چیزی که مانع از کاهش اظطراب یا شرم شود، می‌تواند باعث افزایش میل جنسی باشد. قوانینی که استفاده از ماری جوانا را آزاد کرده‌اند منجر به استفاده بیشتراز آن می‌شود. دیدگاه اپیدمیولوژیکی نشان می‌دهد که تحت تاثیر این مواد پاسخهای جنسی ریسک پذیر در افراد افزایش می‌یابد. این یک اثر چشمگیر نیست، اما قابل توجه است.»

این برای برخی از افراد، به ویژه زنان‌، ممکن است اثرات مثبت دیگری نیز داشته باشد. شواهد و مدارکی وجود دارد که نشان می دهد برخی از ترکیبات، از جمله «تی اچ سی» THC و احتمالاً «سی بی دی» CBD، می توانند جریان خون واژینال و کلیتروال را افزایش دهند، که بعداً به مغز سیگنال می دهد که بدن آماده برای عملیات جنسی است.

بعضی از خانم‌ها قبل از رابطه جنسی سیگار میکشند زیرا با این کار همه چیز ممکن است آسان تر و شاید بهتر بنظر برسد؛ اما این ممکن است بر کیفیت ارگاسم نیز تأثیر بگذارد و با افزایش گردش خون و تاثیر بر مغز این امر را آسان‌تر کند.

بیشتر بخوانید:

مترجم: فرامرز عباسی

منبع:‌ portlandmercury

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر