;
coinex

آیا می‌خواهید گلکسی نوت 10 پلاس رایگان داشته باشید؟

شرکت خدمات رسانی «تی موبایل» ۶۰ گوشی گلکسی نوت 10 پلاس رایگان و گوشی‌های مجهز به اینترنت نسل ۵، در مسابقه‌ی سوپر‌بال هدیه‌ می‌دهد.

«تی موبایل» قرار است در طول مسابقه‌ی سوپر بال بین تیم‌های کانزاس سیتی و سانفرانسیسکو، حدود ۱۰میلیون دلار برای اجرای آگهی ۶۰ ثانیه ای هزینه کند. این تبلیغ با عنوان «ماما تستس ۵جی» و با بازی بازیگر معروف «آنتونی اندرسون» و مادر واقعی او «دوریس هنکوکس»، تهیه و پخش خواهد ‌شد.

این آگهی، که در چهارمین نیمه‌ی بازی پخش خواهد‌ شد، مادر آقای اندرسون را در حال آزمایش سرویس‌های اینترنت نسل ۵ «تی موبایل» در مکان‌های مختلف کشور نشان می‌دهد.

تی موبایل 60 گلکسی نوت 10 پلاس رایگان هدیه می‌دهد

هدف از این تبلیغ و اهدای گلکسی نوت 10 پلاس رایگان نشان این است که، اینترنت نسل ۵ «تی موبایل» در همه جا کار می‌کند و توسط ساختمان‌ها و موانع دیگر مسدود نمی‌شود. دلیل این امر این است که شرکت مخابراتی از طیف پایین ۶۰۰ مگاهرتز  برای سرویس اینترنت نسل ۵  در سطح کشور استفاده کرده است.

بهترین گوشی های 2020 سامسونگ

این امواج هوایی می‌توانند به مراتب بهتر از طیف موج ام.ام که «وریزن» برای ساخت اینترنت نسل۵ استفاده می‌کند، مسافت بیشتری طی کرده و در ساختمان‌ها نفوذ کنند.

امواج ام.ام مزایایی از قبیل سرعت بارگیری سریع‌تر داده و ظرفیت ترافیک بیشتر را دارد. و «تی موبایل» در هفت منطقه‌شهری این امواج را به کار می‌برد. «تی موبایل» می‌خواهد از ترکیب باند کم ‌و باند متوسط طیف امواج ام.ام برای بهبود شبکه‌ی اینترنت نسل۵ خود استفاده‌کند. در حال حاضر، سرویس اینترنت نسل ۵ «تی موبایل» ۲۰۰ میلیون آمریکایی را در سراسر کشور را در بر می‌گیرد.

اگر برنده‌ی بازی برایتان مهم نیست، این بهترین قسمت مسابقه‌ی سوپربال امسال است‌. از اغاز تا پایان بازی، «تی موبایل» در هر ۵ دقیقه، ۵گوشی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ به همراه اینترنت نسل ۵ هدیه‌ می‌دهد. این یعنی«تی موبایل» ۶۰ گوشی در طول این مسابقه هدیه خواهد ‌‌داد. هر گوشی ۱۳۰۰ دلار ارزش دارد.

مدیر عامل شرکت«تی موبایل»، «جان لگر»، که احتمالاً در این بازی حضور خواهد داشت، می‌گوید:« همه میدانند، که «تی موبایل» به وعده خود عمل می‌کند. امسال ما به بازی سوپربال می‌آییم و من معتقدم که این مادر و پسر برای اگهی اینترنت نسل ۵ ما مناسب هستند. به‌ یاد داشته‌باشید که اینترنت نسل۵ «تی موبایل» در سراسر کشور کار می‌کند.»

بیشتر بخوانید:

مترجم: فرامرز عباسی

منبع: ‌phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر