;
coinex

معرفی گلکسی A01 جدیدترین گوشی میان رده اقتصادی سامسونگ

معرفی گلکسی A01 جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ است که به زودی راهی بازار گوشی های میان رده ارزانقیمت جهان می شود. در این نوشته ضمن معرفی بررسی امکانات و قابلیت ها، به مرور مشخصات گوشی گلکسی A01 سامسونگ خواهیم پرداخت.

شرکت سامسونگ در حال حاضر یکی از ارزشمندترین برندهای جهان بوده که طیف گسترده ای از محصولات دیحیتال را در لیست تولیدات خود دارد. گوشی های موبایل یا اسمارت فون ها نیز یکی از محبوب ترین تولیدات این شرکت بوده که در رده ها و امکانات مختلف با بازه قیمتی متنوع به بازار عرضه شده که بسیاری از آنها در فهرست بهترین گوشی های 2020 نیز قرار دارند. گوشی های تلفن همراه سری A سامسونگ گونه ای از محصولات میان رده (Mid-Range) این شرکت است که از سال 2015 و با مدل A3 راهی بازارهای جهانی شد. جدیدترین محصول این سری گوشی A01 خانواده گلکسی است که قرار است به زودی راهی بازار شده و به احتمال بسیار زیاد در رده بهترین گوشی های میان رده و اقتصادی 2020 قرار می گیرد.

معرفی و مشخصات گلکسی A01 سامسونگ

علاقه‌مندان به گوشی‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه حالا با تنوع و دست بازتری می‌توانند محصول مورد نیاز و مناسب خود را از میان گوشی‌های سری A انتخاب کنند. گلکسی A01 جدیدترین مدل از گوشی‌های اقتصادی سری A سامسونگ به شمار می‌رود که به بازار عرضه شده است. این گوشی ۵.۷ اینچی با پردازنده هشت هسته‌ای، صفحه نمایش Infinity-V، باتری ۳۰۰۰ میلی‌امپری، دوربین دوگانه و طراحی منسجم و یکپارچه خود تجربه‌ای عالی و فراتر از تصور در اختیار کاربران می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

نمایشگر کم‌حاشیه

طراحی گلکسی A01 از سبک جدید گوشی‌های سامسونگ پیروی می‌کند. در این نسل از گوشی‌های هوشمند، حاشیه صفحه نمایش به کمترین میزان می‌رسد تا کاربران صفحه گسترده‌تری را برای دیدن و تماشای محتواها داشته باشند. در بخش دوربین سلفی A01 برشی V شکل دیده می‌شود تا این مدل جدید از گوشی‌های سری A هم به جمع محصولاتی با صفحه نمایش Infinity-V سامسونگ ملحق شود. این سری از نمایشگرها به لطف حاشیه کم، تجربه بصری کم‌نظیری برای بینندگان رقم می‌زند. صفحه نمایش HD+ این گوشی ویدئوها و تصاویر را به شکلی چشم‌نواز و با رنگ‌هایی طبیعی و زنده نمایش می‌دهد.

بهترین گوشی های سامسونگ 2020

در قاب پشتی این گوشی سنسورهای دوربین دوگانه A01 در بالای فلش LED دیده می‌شود. در طراحی سنسورهای دوربین سعی شده تا با پیروی از سبک کلی طراحی گوشی کمترین برجستگی ممکن احساس شود. ضخامت ۸.۳ میلی‌متری کمک کرده تا گلکسی A01 به یکی از خوش‌ دست‌ترین گوشی‌ها در میان هم‌رده‌های خود تبدیل شود. طراحی اسپیکر در پایین قاب پشتی تکمیل کننده این بخش است.

همیشه و همه‌جا

گلکسی A01 به عنوان گوشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه از قابلیت‌هایی بهره می‌برد که این محصول را برای استفاده روزمره به بالاترین حد کارایی می‌رساند.

بهترین گوشی های سامسونگ 2020

انتظاری که کاربران از این نوع گوشی‌ها دارند این است که بتواند کارهای روزانه و مولتی‌تسکینگ را با کمترین نقص و تاخیر انجام دهد و تجربه‌ای رضایت بخش را در اختیار آنها بگذارد. برای این منظور گلکسی A01 به چیپست اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس مجهز شده و به کمک دو پردازنده چهار هسته‌ای 1.95 و 1.45 گیگاهرتزی از پس تمامی درخواست‌ها و کارهای معمول و روزمره کاربران شامل بازی، پخش فیلم‌ها، باز کردن همزمان چند برنامه و…. به خوبی برخواهد آمد.

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی A01 به خوبی می‌تواند پاسخگوی کارهای روزانه شما باشد. برای ثبت لحظات خاطره‌انگیز زندگی‌تان گلکسی A01 به سه دوربین مجهز شده است. دوربین اصلی A01 از دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این دوربین‌ها قرار است سوژه‌های مورد نظر شما را با عمق و جزئیات بیشتر ثبت کنند و یادگاری‌های زیبایی را به جا بگذارند. دوربین سلفی این گوشی دارای یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با F2.0 است.

گلکسی A01 از رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برد که قابلیت ارتقا حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت به کمک درگاه Micro SD وجود دارد. مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌های کاربردی همچون دوربین دوگانه، پردازنده قدرتمند، طراحی منسجم، باتری بادوام و… این گوشی را به محصولی با ارزش خرید بالا تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

زمان عرضه

گوشی میان رده جدید سامسونگ در دسامبر سال 2019 معرفی شد. زمان عرضه گوشی گلکسی A01 سامسونگ در بازارهای جهانی بر اساس اطلاعات منتشر شده اواخر ماه ژانویه 2020 مصادف با اوایل بهمن ماه سال 1398 بوده  ولی در کشورهای مختلف با تاخیری در حدود 1 ماه ارائه می گردد.

بهترین گوشی های سامسونگ 2020

رنگ بندی

گوشی جدید میان رده سامسونگ در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز به بازار عرضه می گردد.

قیمت

قیمت گوشی گلکسی A01 سامسونگ هنوز به طور رسمی اعلام نشده؛ اما با توجه به برچسب قیمتی 7.000 روپیه ای در کشور هند (در حدود 100 دلار ایالات متحده) این گوشی جدید قیمتی در حدود 1.5 میلیون تومان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی گوشی گلکسی A01

شبکه های ارتباطی GSM/HSPA/LTE
بدنه ابعاد 146.2×70.9×8.3 میلیمتر
وزن 149 گرم
جنس قاب پلاستیکی
صفحه نمایش نوع لمسی PLS TFT
ابعاد 5.7 اینچ
نسبت صفحه به بدنه 75.1 درصد
رزولوشن 720×1520 پیکسل
چگالی صفحه نمایش 301ppi
سیستم عامل اندروید 10 و One UI 2
چیپ ست Qualcomm SDM439 Snapdragon 439 (12 nm)
پردازنده Octa Core (Quad 1.95 GHz + Quad 1.45 GHz)
پردازنده گرافیکی آدرنو 505
حافظه حافظه رم 2 گیگا بایت
حافظه داخلی 16 گیگا بایت
کارت حافظه تا 512 گیگا بایت
سیم کارت ۳ اسلات: ۲ نانو سیم + Micro SD
دوربین دوربین عقب (اصلی) اصلی : 13 مگاپیکسل (F2.2)

عمق: 2 مگاپیکسل (F2.4)

دوربین جلو (سلفی) سلفی: 5 مگاپیکسل (F2.0)
فلاش LED
ویدیو 1080 با سرعت 30 فریم در ثانیه
باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت
رنگ بندی مشکی، آبی، قرمز
امکانات خروجی هدفون 3.5 میلی متری
بلندگو
بلوتوث نسخه 4.2
GPS
رادیوی FM
پورت USB 2.0
سنسور مجاورت
سنسور نور
شتاب سنج
زمان عرضه بهمن 98
قیمت کمتر از 100 دلار (کمتر از 1.5 میلیون تومان)

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر