;
coinex

منابع معتبر و حرفه‌ای برای یادگیری مفاهیم سئو

سئو یا بهینه سازی سایت شامل فرایندهای کاملا تخصصی و عملیاتی در دنیای واقعی است، ولی اگر می‌خواهید متخصص حرفه‌ای شوید، پیش از هر کاری باید مفاهیم SEO را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید.

اگر تازه می‌خواهید وارد دنیای پر رمز و راز ولی حرفه‌ای و جذاب سئو شوید یا حتی چند وقتی است که کار خود را در این حوزه شروع کرده‌اید، حتما می‌دانید که پیش از شروع تکنیک های سئو تا وقتی در جریان یادگیری سئو نتوانید با مفاهیم آن آشنا شوید، نمی‌توانید در پیاده سازی اصول سئو حرفه ای موفق شوید.

برای یادگیری مفاهیم SEO و آشنایی با اصول آن روش‌های مختلفی وجود دارد. برخی به صورت خودآموز به سراغ منابع معتبر و حرفه‌ ای می‌روند، برخی ترجیح می‌دهند در کلاس اساتید سرشناسی چون رضا شیرازی شرکت کنند و عده‌ای هم هستند که با فیلم آموزش سئو کارشان را شروع می‌کنند.

پیش از اینکه با منابع معتبر و حرفه‌ ای برای یادگیری مفاهیم سئو آشنا شوید، اولین چیزی که باید بدانید تعریف دقیق SEO است. برخی برای یادگیری سئو از همان ابتدا دنبال روش‌های پیچیده و زودبازده هستند بی‌آنکه بدانند واقعا باید چه کار کنند و دنبال چه چیزی هستند.

بهینه سازی سایت یا سئو چیست؟

سئو چیست؟ در واقع طبق تعریف، SEO به مجموع فرایندها و اقداماتی گفته می‌شود که بتوانید به کمک آنها بیشترین و بهترین ترافیک ورودی را از نتایج ارگانیک موتورهای جستجو داشته باشید. اما خیلی‌ها فکر می‌کنند سئو سایت فقط به روش‌های تقلبی یا خرید لینک خلاصه می‌شود.

منابع معتبر و حرفه ای برای یادگیری مفاهیم سئو

اگر دنبال یادگیری اصول سئو حرفه ای هستید، منابع معتبر زیادی وجود دارند که به صورت تخصصی مفاهیم و روش‌های لازم را به شما آموزش می‌دهند. برخی از این منابع نسبت به سایت‌های دیگر شناخته‌‌شده‌تر هستند که در ادامه چند مورد را به شما معرفی می‌کنیم:

  • Moz: سایت ماز یکی از مشهورترین و بهترین منابع برای یادگیری سئو است که نه‌تنها ابزارهای خوبی برای متخصصان سئو دارد، بلکه مطالب جامع و کاملی در این زمینه ارائه می‌کند.
  • Ahrefs: این سایت نیز در بین متخصصان این حوزه کاملا شناخته شده است. ابزارهای ahrefs نه‌تنها برای تحقیق کلمات کلیدی و تحلیل رقبا کاربرد دارد، بلکه مطالب و مقالات این سایت یکی از بهترین منابع آموزش سئو است.
  • Neil Patel: نیل پتل یکی از افراد شناخته شده در حوزه بازاریابی محتوایی و سئو است که محتوای بسیار جذابی با استفاده از نتایج و تجربیات واقعی منتشر می‌کند. محتوای این سایت به ویژه برای افراد و سایت‌های تازه‌کار خیلی خوب است.
  • Search Engine Journal: یکی از بهترین سایت‌ها برای یادگیری سئو که محتوای بسیار کامل و جذابی دارد، Search Engine Journal است.
  • Backlinko: بک‌لینکو یکی از سایت‌های بسیار خوب برای آموزش سئو است که مطالب آن کامل و جامع است.

استفاده از چنین سایت‌هایی به عنوان منابع معتبر و حرفه‌ای خیلی خوب و عالی است. ولی معمولا با دو چالش زبان انگلیسی و نبود فرصت برای رفع اشکال مواجه می‌شوید.

در ایران سایت سئو 24 یکی از بهترین مراجع برای یادگیری مفاهیم SEO است. ضمن اینکه می‌توانید با تماشای فیلم آموزش سئو یا شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های رضا شیرازی به عنوان یکی از متخصصان شناخته‌شده در ایران و مدیر سایت SEO24، نه‌تنها به صورت حرفه‌ای آموزش ببینید، بلکه می‌توانید سوالات و اشکالات خود در پروژه‌های واقعی را به کمک ایشان برطرف کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر