;
coinex

آیا پراید 100 میلیون تومانی می‌شود ؛ قیمت پراید 111 سد مقاومتی را شکست!

قیمت پراید از مرز ۶۶ میلیون تومان عبور کرد و کارشناسان این موضوع را «شکستن سد مقاومتی قیمت» توصیف کردند. آیا باید منتظر پراید 100 میلیون تومانی باشیم؟

افزایش قیمت خودرو در بازار روند خود را ادامه می‌دهد، در حالی که انتظار می رفت اخبار مبنی بر صدور مجوز ترخیص خودرو از گمرک منجر به تعادل قیمت ها در بازار خودرو شود، اما قیمت پراید ۱۱۱ اکنون از ۶۶ میلیون تومان عبور کرد و پژو ۲۰۶  صد میلیون تومانی را نیز حالا در بازار شاهد هستیمم.

 افزایش قیمت در بازار خودرو حتی برای فعالان این بازار نیز به موضوعی عجیب تبدیل شده است.  وقتی امرروز از برخی درباره قیمت پراید یا سایر خودروهایی که زمانی ارزان قیمت بودند سئوال می‌شد، می‌گویند خریدار واقعی هستی یا تنها برای اطلاع از قیمت تماس می گیری. این یعنی بخش عمده‌ای از مراجعات به بازار خودرو تنها با هدف اطلاع از وضعیت قیمت‌هاست.

پراید 111 به 66 میلیو تومان رسید ؛ آیا پراید 100 میلیون تومانی می‌شود؟

یکی از فعالان بازار در افزایش قیمت خودرو می‌گوید:

به عبارت دیگر اغلب افرادی که زنگ می‌زنند کسانی هستند که خودشان خودرو برای فروش دارند و می خواهند از قیمت مطلع شوند تا فایل اعلامی‌شان در فضای مجازی را اصلاح کنند . وی در پاسخ به این سئوال که ایا خرید و فروش صوری برای بالا بردن قیمت انجام می شود یا خیر ؟ گفت: در روزهای اخیر حتی خرید و فروش صوری نیز نداشتیم چه رسد به واقعی .

بیشتر بخوانید:

در بازار خودروی امروز ۲۰ بهمن‌ماه هر دستگاه پراید ۱۱۱ با افزایش نزدیک به ششصد هزار تومانی با قیمت ۶۶ میلیون و سیصد هزار تومان معامله می‌شود. کارشناسان می‌گویند این موضوع از شکسته شدن سد مقاومتی قیمت این وسیله نقلیه خبر می‌دهد.  باقی مدل‌های پراید هم با افزایش مواجه بودند. پراید سایپا ۱۳۱ به قیمت ۶۱ میلیون تومان و سایپا ۱۵۱ نیز به قیمت ۶۶ میلیون و پانصد هزار تومان فایل شده‌اند.

بر اساس گزارش‌های تازه منتشر شده، تیبا رینگ فولادی نیز به قیمت ۷۲ میلیون تومان و تیبا ۲ سفید به قیمت ۷۶ میلیون تومان معامله می‌شوند. شایان ذکر است انتظار برای کاهش قیمت‌ها در بازار وجود دارد. وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز پیش‌تر وعده کاهش قیمت خودرو را داده بود، اما فعالان بازار می گویند با رشد عجیب قیمت‌ها بازار شب عید نیز راکدتر از گذشته باقی ماند.

بیشتر بخوانید:

منبع: khabaronline

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر