;
coinex

درخواست آنلاین وانت با اسنپ ؛ راهنمای کار با سرویس وانت بار آنلاین اسنپ

درخواست آنلاین وانت با اسنپ ممکن شد. از نحوه کار با سرویس وانت بار آنلاین اسنپ چه می‌دانید. در ادامه این مطلب با تکراتو همراه باشید.

اسنپ گام دیگری برای برطرف کردن نیازهای کاربرانش برداشته است. سرویس وانت بار آنلاین اسنپ امکان درخواست آنلاین وانت برای جابه‌جایی بارهای سنگین (تا ۵۰۰ کیلوگرم) را ممکن کرده است.

در حال حاضر این سرویس در شهرهای تهران، کرج، شیراز، مشهد، اصفهان و قم قابل استفاده است. . کاربران می‌توانند برای درخواست وانت آنلاین به اپلیکیشن اسنپ بروند و گزینه «وانت» را انتخاب کنند.در ادامه با تکراتو همراه باشید!

درخواست آنلاین وانت با اسنپ ممکن شد

در این سرویس امکان ثبت همزمان چند درخواست و یا امکان انتخاب چند مسیر وجود دارد؛ بنابراین اگر در طول روز مرسوله‌های زیادی ارسال می‌کنید، اسنپ می‌تواند گزینه مناسب و خوبی باشد. در وبلاگ اسنپ در این زمینه نوشته شده است:

اسنپ در راستای توسعه‌ی خدمات خود برای آسان‌تر کردن هر چه بیشتر زندگی کاربرانش اقدام به راه‌اندازی درخواست آنلاین وانت کرده است. بنابراین اگر برای جابه‌جایی بارهای سنگین خود به دنبال راهکاری سریع و ارزان هستید، می‌توانید به همان اپلیکیشن اسنپ بروید و درخواست وانت دهید. این سرویس برای جابه‌جایی بار تا ۵۰۰کیلوگرم مناسب است.

ویژگی‌های سرویس وانت اسنپ:

  • حمل بار تا ۵۰۰کیلوگرم
  • امکان ثبت همزمان چند درخواست
  • امکان انتخاب چند مسیر
  • پشتیبانی شبانه‌روزی
  • سرویس‌دهی از ساعت ۷ تا

 

دور زدن تحریم ها توسط اسنپ ؛ اپلیکیشن تقلبی اسنپ از اپ استور حذف شد۲۴

در حال حاضر کاربران اسنپ از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب می‌توانند درخواست آنلاین وانت با اسنپ را ثبت کنند. همچنین پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی کاربران خواهد بود( شماره تلفن ۰۲۱۹۶۶۴۲) کاربران iOS نیز برای درخواست وانت می‌توانند از نسخه ماندگار وب‌اپلیکیشن اسنپ‌باکس استفاده کنند. در این سرویس مانند دیگر خدمات اسنپ، انتخاب نوع پرداخت به عهده سفارش دهنده است و شما می‌توانید وجه وانت را به صورت نقدی و یا آنلاین پرداخت کنید.

در وبلاگ اسنپ می‌خوانیم: «سوپراپ اسنپ با درخواست آنلاین خودرو، موتور و وانت کار خود را آغاز کرد. به مرور خدمات دیگری مانند سفارش غذا، رزرو آنلاین هتل، خرید بلیت هواپیما برای پرواز‌های داخلی و خارجی، شارژ سیم‌کارت و رزرو تاکسی خطی به آن اضافه شد. شما می‌توانید در همان اپلیکیشن اسنپ از این خدمات به راحتی استفاده کنید.» در ادامه آمده است:

خبر خوب اینکه تا ۷بهمن می‌توانید با درخواست آنلاین وانت در اپلیکیشن اسنپ ۱۰هزار تومان تخفیف بگیرید. برای استفاده از این تخفیف کافی است کد VTHR-10K را در بخش کد تخفیف وارد کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: snapp

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر