;
coinex

بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020 ؛ تا آخرین قطره خون بجنگ!

بازی های استراتژیک آنلاین از جمله محبوب‌ترین عناوین اندروید هستند. در این مقاله بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020 را با هم بررسی خواهیم کرد.

طراحی یک بازی استراتژیک آنلاین خوب برای گوشی‌های هوشمند کار دشواری محسوب می‌شود؛ چرا که این پلتفرم‌ها به دلیل طراحی منحصربه‌فرد خود نیازمند بازی‌های منحصربه‌فردی نیز هستند. با این وجود می‌توان گفت عده‌ای از سازندگان بازی‌های ویدیویی از پس این امر برآمده و تعدادی از بهترین بازی های استراتژیک را برای اندروید ساخته‌اند که برخی از آن‌ها در سراسر جهان طرفداران میلیونی دارند. بر همین اساس بر آن شدیم تا تعدادی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020 را بررسی کنیم.

بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020

بازی روم: جنگ تمام عیار ROME: Total War

  • تجربه جنگ‌های دوران باستان

سری بازی های total war از مجموعه های محبوب برای تمام استراتژیک بازان محسوب میشود. زیرمجموعه Roma نیز یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020 محسوب میشود. این بازی شما را به 270 سال قبل از میلاد مسیح می‌برد. ابتدا باید یکی از پرشمار خاندان‌های رومی را کنترل کنید. در ایجا دو گزینه جداگانه برای گیم پلی وجود دارد: نبرد تاکتیکی در زمان واقعی و مبارزات استراتژیک مبتنی بر نوبت. از نیروهای خود برای مقابله با نیروهای دشمن استفاده کنید و استراتژی و تاکتیک‌های خود را برای تکمیل اهداف تعیین شده در نقشه بکار بگیرید.

ویژگی‌های مهم

  • اولین بار با سری بازیهای توتال وار بود که حس واقعی بودن در میانه میدان نبرد به تصویر کشیده شد. این یکی از خصلت های خوب این مجموعه است.
  • از سلاح های دوران باستان استفاده کنید تا تفاوت واقعی سلاح گرم و سرد را حس کنید.
  • یک رابط کاربری آسان برای کنترل نیروها در اختیار شماست.
  • از مدل سه بعدی میدان نبرد لذت ببرید.
  • امور مدنی،‌ اقتصادی و سایر امور را با استفاده از نقشه مدیریت کنید.

بازی مگاپلیس Megapolis

  • شهر رویایی خود را خلق کنید

یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020 بازی مگاپولیس است. این بازی در سبک مدیریت شهری است. به این صورت که شما از همان ابتدا برای خودتان یک شهر اختصاصی بنا میکنید و با و با کارهای مختلفی همچون زیرساخت های اولیه، مدیریت امور مالی و زیباسازی آن به گسترش شهر خودتان می پردازید! شما قادر خواهید بود برای شهر خود انواع فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، بنادر و … را ایجاد نمایید و یا به کارهایی همچون استخراج نفت و گاز، ساخت انواع معادن انرژی خورشیدی و انرژی اتمی مشغول شوید.

ویژگی‌های مهم

  • دارا بودن گرافیک بسیار جذاب و واقع گرایانه ی سه بعدی (3D)
  • در اختیار قرار دادن بیش از 700 ساختمان و مکان ها به همراه صدها مورد از مصالح و مواد ساختمانی
  • امکان همکاری با همسایگان خود برای گسترش سریع تر شهر
  • امکان استفاده از معماری جدید و قدیمی در ساخت شهر اختصاصی خود
  • امکان ساخت شهر برروی خشکی و یا دریا توسط بازیکنان
  • شامل انواع دستاوردهای شگفت انگیز برای بدست آوردن و افزایش هیجان بازی
  • پشتیبانی از تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و کوچک

بازی دزدان دریایی کارائیب Pirates of the Caribbeans

  • ماجراجویی های اسپارو را خود تجربه کنید

بی شک یکی از جذاب ترین و بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020 بازی دزدان دریایی کارائیب میباشد. اگر شما نیز از طرفداران بزرگ دزدان دریایی کارائیب هستید و هنوز هم می خواهید از این ماجراجویی لذت ببرید، می توانید این بازی  استراتژی را با همان مفهوم امتحان کنید. درست مانند کاپیتان جک اسپارو ، شما باید رویاهای دزدان دریایی خود را درست کنید. شما می توانید آنها را رهبری کنید ، قبیله ، پایگاه دزدان دریایی و … خود را بسازید تا سفر پرماجرایی را شروع کنید. در عین حال ، شما باید در مقابل جانوران و هیولاهای ماوراء طبیعی بجنگید.

ویژگی‌های مهم

  • شما می توانید با تشکیل اتحاد با دیگر دزدان دریایی بر دریا مسلط شوید.
  • کشتی های قدرتمندی چون مروارید سیاه در بازی وجود دارند.
  • با غارت سایر دزدان دریایی میتوانید آنها را مطیع خود کنید.
  • نقشه ها نقاط فراوانی برای اکتشاف در اختیار شما میگذارد.
  • جلوه های صوتی هیجان انگیز و کیفیت فیلم گرافیکی سه بعدی بازی

 بازی پادشان بادبان ها King of Sails ؛ از بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020

  • سفر به عصر زرین دریانوردی

یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020 میباشد. در این بازی شما به قرن هجدهم سفر میکنید تا با بهترین کشتی های جنی تاریخ در آن زمان که به عصر دریانوری شهرت داشت به رقابت بپردازید. در این قرن بهترین نمونه ها از هر کشتی ساخته شد. شما در این بازی فرمانده یک کشتی جنگی هستید و علاوه برا مبارزه با دشمنان باید با دزدان دریایی نیز در پهنه وسیع دریاهای کارائیب مواجه شوید. البته میتوانید فرمانده یک کشتی دزدان دریایی هم باشید و از غارت کشتی های تجاری یا حتی جنگی نیز لذت ببرید. انتخاب با شماست!

ویژگی‌های مهم

ناوگان در مقابل ناوگان: در نبردهای گروهی پنج به پنج شرکت کنید و سعی کنید کشتی های حریف را غرق کنید. گروهی که بتواند زودتر تمام کشتی های حریفش را غرق کند برنده بازی است.

نبردهایی پویا: نبردهای این بازی در دریاهای کارائیب و بین جزایر مختلف اتفاق خواهند افتاد. وقتی با کشتی های دشمن مواجه میشوید سعی کنید در تیررس آنها قرار نگیرید و خیلی هم به آنها نزدیک نشوید. اتخاذ یک تاکتیک جنگی مناسب هم بسیار مهم است. مراقب کشتی های بادبانی تان هم باشید. بادبان این کشتی ها خیلی زود آتش میگیرید و آتش را به قسمت های دیگر کشتی منتقل میکند.

بیش از 12 کشتی جنگی بادبانی برای انتخاب: شما در این بازی میتوانید کشتی هایتان را از بین 12 کشتی مختلف از قرن هجدهم (دوران طلایی دریانوردی) انتخاب کنید؛ کشتی هایی همچون پاندورا، آرورا و کشتی ارواحی که نامش هلندی پرنده است!

بهترین بازی های اندروید ایرانی 98

گرافیک سه بعدی بسیار زیبا: مدل سه بعدی کشتی ها در این بازی و همچنین الگوهای گرافیکی (تکسچرها) با دقت تمام طراحی شده و به کوچکترین جزئیات آنها نیز توجه شده است. هر کشتی برای خودش دارای بادبان، عرشه، چوب بادبان، پره های محرک و خیلی قسمت های دیگر است که هر کشتی بادبانی آنها را دارد.

سه نوع کشتی مختلف: کشتی های جنگی این بازی در سه دسته بندی کوروت، فریگیت و کشتی های جنگی بزرگ قرار میگیرند. در واقع این دو دسته بندی است چرا که دو دسته بندی اول (کوروت و فریگیت) کشتی های جنگی کوچکی هستند که برای حفاظت از کشتی های دیگر طراحی شده اند. کوروت ها از لحاظ سرعت و قدرت مانور خوب هستند اما سلاح های آنها کوچک یا در سایز متوسط است.

این کشتی ها بیشتر به درد گشت زنی میخورند. فریگیت ها هم سبک و سریع هستند و از لحاط اندازه متوسط. این کشتی ها از لحاظ قدرت آتش و سرعت در وضعیت متعادلی قرار دارند و عملا بیشترین استفاده را در ناوگان های جنگی دارند. کشتی های جنگی بزرگ به سلاح های سنگینی مجهز هستند و برای از بین بردن کشتی های کوچکتر مورد استفاده قرار میگیرند. ظاهر آنها ترس به دل هر کسی می اندازد! این بازی بدون شک یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020 خواهد بود.

بازی قهرمانان تاکتیکی 2 : جوخه ها Tactical Heroes 2: Platoons

  • در یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020 یک ژنرال واقعی باشید!
ارتش های بزرگ را آموزش دهید، هلیکوپتر تولید کنید، به جنگ هزاران بازیکن واقعی بروید، اتحادهای قوی تشکیل داده و استراتژی های نظامی خود را توسعه دهید. شما باید سربازخانه خود را ساخته و بهبود دهید تا سلاح های جنگی مختلف، از اسلحه پیاده نظام ها گرفته تا تانک های عظیم یا هواپیماهای بمب افکن را بسازید. زمانی که موفق شدید ارتش شایسته ای برای نبردهای بزرگ ایجاد کنید، قهرمانان خود را به تجهیزات نظامی شکست ناپذیر تجهیز کرده و برتری خود را در میدان نبرد، ثابت کنید.


ویژگی‌های مهم یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020

  • ساخت منابع و مخازن و امکان توسعه آنها، رسیدن به تکنولوژی و توسعه شهر
  • امکان استفاده از دیپلماسی و اتحاد با دیگران
  • امکان رسیدن به ریاست جمهوری
  • امکان رسیدن به قله جهان و کسب احترام سایر ملل
  • امکان چت و اتحاد با اتحادهای بزرگتر

بازی هنر جنگ Art of War 3

  • جنگ به مثابه هنر

در بازی Art of War 3 شما می توانید با دیگر بازیکنان در جنگ های PvP شرکت کنید، تاکتیک های مبارزه ای جدید را بسازید، راهبردهای پیروزی خود را ارتقا دهید، ارتش پیاده نظام، تانک ها، وسایل نقلیه زمینی، نیروی دریایی و نیروی هوایی را برای به دست آوردن برتری بر دشمن در نبردها حرکت دهید! جهان بر اساس یک درگیری جهانی بر هم ریخته است و شما باید از میان دو جناح Confederation و Resistance یکی را به دلخواه انتخاب کنید و با جناح دیگر به مبارزه بپردازید تا پیروز میدان شوید!

بازی Art of War 3 بهترین بازی استراتژی اندروید شناخته شده است و در ان می توانید تمام واحد ها را به طور مستقل هدایت کنید ؛ به سمت دشمنان واقعی از سراسر جهان حمله ور شوید و یکی از زیباترین بازیهای استراتژیک را تجربه کنید. اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک هستید بدون شک Art of War 3 با طراحی و ساخت فوق العاده نظرتان را جلب میکند.

ویژگی‌های  مهم 

  •  سیستم کنترل مستقیم RTS کلاسیک. شما می توانید هر واحد را به طور مستقیم کنترل کنید!
  • گرافیک فوقالعاده بازی
  • تنوع واحدها و تاکتیک‌ها به شما اجازه برگزیدن استراتژی های متنوع را میدهد.
  • دو جناح متخاصم، ویژگیهای خاص و متفاوت خود و همچنین نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند.
  • امکان ارتقا کلیه امکانات و ساختن ارتشهای منحصر به فرد

این بازی استراتژی آنلاین جنگی آنلاین، زمان واقعی (RTS) به شما امکان می دهد که تجربه یک میدان واقعی را داشته باشید . فرماندهی، تسخیر، ساخت پایگاه خود ، پیاده نظام ، تانک های حمله و وسایل نقلیه زرهی، هواپیماهای جنگی و کشتی های جنگی برای شکست دادن دشمن همه در اختیار شماست. پیوستن به یک قبیله با دوستان خود و مبارزه با قبایل دیگر برای تسلط بر جهان برای شما امکان پذیر است.

هنر جنگ ۳: اختلافات جهانی یک بازی آنلاین چند نفره است. این بازی به اینترنت نیاز دارد. اما به هر صورت یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020 میباشد.

بازی اولین تماس AQ first contact

  • دزدان دریایی همیشه محبوب!

مورد بعدی در لیست بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020 AQ first contact میباشد. شما با این بازی، به جنگ های واقعی چند نفره متصل می شوید.
ایجاد ایستگاه، ساخت و سفارشی ناوگان جنگی خود برای مبارزه با جناح دزدان دریایی در شب های آفتابی یا غارهای مرگبار شب را تجربه کنید، یا خودتان از دزدان دریایی باشید و در مقابل نیروهای امنیتی قدرتمند قرار بگیرید. تحقیق، طراحی و ساخت تجهیزات جدید ناوگان دزدان دریایی با سایر بازیکنان در زمان واقعی تجربه کنید.

کشتی ها را می توان با سلاح های جدید، اتصالات، جعبه ها و سلول های قدرتمند ارتقا داد که به شما امکان می دهد ناوگان خود را برای هر جنگی سفارشی کنید.
در حوادث گسترده کهکشانی برای به دست آوردن تجهیزات افسانه ای رقابت کنید.

ویژگی‌های مهم
با دشمنان خود با نبردهای آنلاین در فضا سرگرم شوید.
رویدادهای بازی: در جوایز هفتگی برای جوایز برتر نبرد کنید.
ماموریت های SOLO: به روش خود بروید و ماموریت ها یا دستاوردهای خود را به تنهایی انجام دهید.
کلن : یک شرکت را بسازید یا به آن بپیوندید و دشمنان خود را خرد کنید.
چت: با بازیکنانی از سراسر جهان با استفاده از چت ترجمه شده به صورت خودکار چت کنید.

بازی وایکینگ‌ها: نبرد قبایل Vikings:war of clans

  • قلمروتان را گسترش دهید!

اگر به دنبال یک بازی کم حجم و سرگرم کننده با گرافیک خیره کننده و زیبا هستید، پیشنهاد ما بازی Vikings: War of Clans است. این بازی که یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020 است به جنگ بین وایکینگ ها و دوره زمانی ها آن ها می پردازد. شما در این بازی باید با دیگر بازیکنان از سراسر جهان رقابت کنید و قلمرو خودتان را گسترش دهید.

Vikings: War of Clans می تواند برایتان دلپذیر تر هم باشد اگر به وایکینگ ها و داستان های آنان علاقه داشته باشید! وایکینگ ها داستان های بسیار جذابی دارند که باعث شده است این جنگجویان قلدر راه خود را در سینما و عرصه گیم باز کنند، حتما اسم سریال معروف و زیبای Vikings را هم شینده اید که به همین دوره زمانی می پردازد. نقطه قوت اصلی بازی گرافیک زیبای آن می باشد که با توجه به حجمی که دارد فوق العاده است.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020

تنوع و رنگارنگی بسیاری در بازی وجود دارد، شما می توانید از جنگجویان گوناگونی مانند سوارکاران، تیراندازان، پیاده نظام، مزدوران و … استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از امتیازاتی که جمع کردید نیرو هایتان را ارتقا بدهید و تجهیزات دفاع و حمله خود را مجهز تر کنید.

این بازی اسرار امپراتوری وایکینگ را فاش می کند و به بخشی اساسی از زندگی جدید شما تبدیل می شود – پر از هیجان و بهره برداری های بزرگ. استاد هنر جنگ باشید و شما فرمانروای پادشاهی شوید.جنگ در این بازی استراتژی فرصت هایی را برای شما فراهم می کند تا در نقش جارل بی باک ، جنگجوی ماهر ، استراتژیست بی عیب و نقص و دیپلمات تلاش کنید. در سرزمینهای وسیع شمال چه خواهید کرد؟

قدرت امپراتوری خود را افزایش داده و حتی یک فرصت برای زنده ماندن دشمن خود باقی نگذارید. به یاد داشته باشید: یک جنگ سالار خردمند بدون ارتش نمی تواند پیروز شود. افراد جدیدی را تربیت کنید ، استراتژی های کامل و تاکتیک های حیله گری را توسعه دهید.  به شهرت جاویدان یک قهرمان دست یابید که عظمت وایکینگ های افسانه ای را تحت الشعاع قرار می دهد. جاسوسی ، سلاح های دستی را بسازید و چشمان خود را باز نگه دارید – یک جنگ بزرگ در حال شروع است. جنگی که فقط افراد برگزیده زنده خواهند ماند . جنگی که توسط رهبران امپراتوری کنترل می شود.

 

ویژگی‌های مهم

ساخت ساختمان ها و ساخت سازه های قدرتمند. با ارتقاء آمار اقتصادی شهر خود ، پادشاهی خود را به پیروزی نزدیک می کنید و قدرت امپراتوری در سرزمین های شمالی را محکم می کنید. برادران وفادار جستجو کنید و در اتحاد متحد شوید. ثابت کنید که قبیله شما خانواده نظامی شما است که قدرت آن می تواند ارتش دشمن را در میدان نبرد نابود کند.

از امپراتوری خود در مقابل حملات دفاع کنید و مرزهای سلطه خود را گسترش دهید. به یاد داشته باشید: پادشاهی خانه شماست. فقط شجاع ترین و سرنوشت ساز ترین نفر خدایان را به دست می آورد. تدوین یک استراتژی. نقاط قوت و ضعف هر مبارز را در نظر بگیرید ، مهارت های جنگ خود را به کمال برسانید و از تله های حیله گر دشمنان خود پرده بردارید. نتیجه نبرد به شما بستگی دارد. راه خود را برای قدرت هموار سازید . فرمانروای امپراتوری شوید و دشمنان خود را در جنگ حماسی خرد کنید. پیروز شدن علیه حریف خود و لذت بردن از غنایم غنی.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر