;
coinex

حل مشکل not registered on network در گوشی سامسونگ

این روش حل مشکل not registered on network در گوشی سامسونگ می‌تواند بسیاری از کاربران را از شر این خطا رها سازد. توصیه می‌کنیم که این مطلب را بخوانید.

تعداد زیادی از کاربران سیستم عامل اندروید، مخصوصا کاربران گوشی ‌های سری گلکسی S4 تا گلکسی S8 سامسونگ با مشکل not registered on network مواجه شده‌اند. زمانی که می‌خواهید مسیجی را برای کسی ارسال کنید یا با شخصی تماس بگیرید، اعلان آزار دهنده NOT REGISTERED ON NETWORK نمایش داده می‌شود. در این مطلب به بررسی این موضوع و ارائه چند راهکار برای حل مشکل not registered on network در گوشی سامسونگ پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

حل مشکل not registered on network در گوشی سامسونگ

محتویات موجود در این مطلب:

  • علت نمایش داده شدن پیام not registered on network
  • راه حل اول: آپدیت کردن دستگاه
  • راه حل دوم: برداشتن و گذاشتن مجدد سیمکارت
  • راه حل سوم: اقداماتی ساده برای حل مشکل not registered on network در گوشی سامسونگ

علت نمایش داده شدن ارور not registered on network

این ارور مانع اتصال گوشی به شبکه می‌شود و در اسمارت فون های سامسونگ مشکلی عادی است. پیام not registered on network به یکی از سه دلیل زیر روی گوشی شما ظاهر می‌شود:

  • آپدیت نرم افزاری: گاهی مواقع آپدیت سفت افزاری منتشر شده ناپایدار است و باعث می‌شود که گوشی با مشکل مواجه شود. اگر خطای not registered on network پس از انجام بروزرسانی ظاهر شود، باید صبر کنید تا آپدیت رفع کننده آن نیز ارائه شود.
  • مشکل شماره IMEI: در این مورد شماره IMEI گوشی به SN 0000 تغییر می‌کند و نشان می‌دهد که شماره SN خراب شده است و باید تعمیر شود.
  • سیمکارت جدید: اگر که یک سیمکارت جدید را روی گوشی خود بگذارید، ممکن است که گوشی نتواند خود را به موقع با شرکت ارائه کننده سیمکارت هماهنگ کند. به همین دلیل پیام Not Registered on Network نمایش داده می‌شود.

راه حل اولارور not registered on network : آپدیت کردن دستگاه

راه حل اول: آپدیت کردن دستگاه

اگر در گوشی سامسونگ خود با پیام not registered on network مواجه شدید، جدیدترین آپدیت سیستم عاملی ارائه شده را برای آن دانلود و نصب کنید. از آنجایی که این موضوع یک مشکل بزرگ است، می‌توان با اطمینان گفت که سامسونگ تلاش می‌کند تا راه حلی را برای رفع آن پیدا کند. جهت آپدیت کردن گوشی خود مسیر settings > Phone > Software Update را دنبال کنید.

راه حل دوم ارور not registered on network : برداشتن و گذاشتن مجدد سیمکارت

راه حل دوم: برداشتن و گذاشتن مجدد سیمکارت

به عنوان یکی از روش‌های حل مشکل not registered on network در گوشی سامسونگ می‌توانید سیمکارت گوشی خود را بردارید و دوباره بگذارید. به این منظور باید گوشی خود را خاموش کنید، سیمکارت را بردارید، چند دقیقه صبر کنید، سیمکارت را وارد کنید و دوباره گوشی خود را روشن کنید.

راه حل سومارور not registered on network : یک اقدام ساده

راه حل سوم: اقداماتی ساده برای حل مشکل not registered on network در گوشی سامسونگ

برای استفاده از این روش به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید، وارد قسمت Wireless and Networks یا Network connections شوید و مسیر More networks > Mobile Networks را دنبال کنید (اگر نتوانستید شبکه‌های موبایل را پیدا کنید، مسیر More Settings > Mobile networks را دنبال کنید). حال به قسمت پایین صفحه بروید و اپراتور شبکه خود را از گزینه Networks operators انتخاب کنید.

راه حل سوم: اقداماتی ساده برای حل مشکل not registered on network در گوشی سامسونگ

اگر راهکار فوق موثر نبود، به قسمت Mobile Networks بروید، حالت شبکه را روی WCDMA only قرار دهید و گوشی خود را ری استارت کنید. دقت کنید که GSM ارائه کننده اتصال 2G، WCDMA ارائه کننده اتصال 3G و LTE ارائه کننده اتصال 4G است.

روش‌های فوق در حل مشکل not registered on network در گوشی سامسونگ به افراد زیادی کمک کرده‌اند؛ امیدواریم که این راهکارها در حل مشکل شما هم مفید واقع شوند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: android-recovery

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر