;
coinex

رفع ریپورت اینستاگرام ؛ آشنایی با روش های رفع مسدود شدن اکانت اینستاگرام

اگر اکانت شما در اینستاگرام بلاک شده است، نیازی نیست که ناراحت باشید زیرا راه‌هایی برای باز کردن آن وجود دارد. در این مطلب نحوه رفع ریپورت اینستاگرام را آموزش داده‌ایم.

وقتی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اکانت شما بلاک شود، هر بار که می‌خواهید شخصی را فالو کنید، پستی را لایک کنید یا زیر پستی نظرتان را بنویسید، با عبارت Action Blocked روبرو می‌شوید. اگر با این اعلان روبرو شدید ناراحت نشوید زیرا مفهوم این اعلان با مفهوم اعلان Instagram Suspension که در هنگام جلوگیری از ورود کاربر به اکانتش ظاهر می‌شود، تفاوت دارد.

بعضی از افراد می‌خواهند بدانند که چرا اینستاگرام گاهی اوقات به کاربرانش اجازه نمی‌دهد که اقدامات خاصی را انجام دهند؟ چگونه می‌توانند از قرار گرفتن در معرض چنین محرومیت‌هایی فاصله بگیرند؟ و این که چگونه اکانت مسدود شده خود را باز کنند؟ در این مطلب در خلال آموزش روش رفع ریپورت اینستاگرام به طور مفصل موضوع فوق را باز کرده‌ایم و به دو سوال اصلی علل بلاک شدن یک اکانت توسط اینستاگرام و نحوه رفع مسدود شدن اکانت اینستاگرام بلاک شده پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

رفع ریپورت اینستاگرام

چگونگی رفع مسدود شدن اکانت اینستاگرام

سوال اول: چرا اینستاگرام اکانتی را بلاک می کند؟

شبکه اجتماعی وسیع اینستاگرام در موارد زیادی با کاربرانش قاطعانه و سختگیرانه برخورد می کند، مخصوصا زمانی که بفهمد یک اکانت اسپم است (اطلاعات بی ارزش ارائه می کند، اکانت فیک می سازد یا برای سایر کاربران ایجاد مزاحمت می کند). منظور ما از محرومیت کاربر در اینستاگرام در این نوشتار محدود شدن دسترسی او به انجام اقداماتی نظیر کامنت گذاری، لایک کردن و دنبال کردن دیگران است.

قانون کلی این است که نباید برای جذب فالورهای بیشتر اقدامات بی شماری را انجام دهید و پیام هایی را ارسال کنید که ممکن است باعث ناراحتی دیگران شوند. توجه داشته باشید که اینستاگرام به طور خودکار کاربران خاطی را شناسایی می کند و بدتین قسمت این مسئله این است که کاربر هرگز نخواهد فهمید که اکانتش به چه دلیلی مسدود شده است. اینستاگرام در این رابطه مانند یک دیکتاتور عمل می کند و نه به کاربر مورد نظرش هشدار می دهد و نه دلیلی برای بلاک کردن یک اکانت ارائه می کند.

بنابراین بد نیست بدانید که یک اشتباه کوچک ممکن است که باعث محرومیت شما از دسترسی داشتن به اکانتتان شود، بدون این که دلیل این موضوع را بدانید. اما نگران نباشید زیرا با خواندن این مقاله با چند مورد از این دلایل و چند راهکار برای رفع ریپوت اینستاگرام آشنا می شوید.

چه دلایلی پشت بلاک شدن یک اکانت توسط اینستاگرام وجود دارند؟

با خواندن و فهمیدن دلایل زیر می‌توانید از مسدود شدن اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنید و مطمئن شوید که چنین مشکلی دیگر هرگز برای شما رخ نمی‌دهد. اگر اکانت اینستاگرام شما هم اکنون مسدود شده است و دلیل آن را نمی‌دانید، علل زیر را بخوانید تا عامل بلاک شدن اکانتتان را بدانید و سپس برای رفع مسدود شدن اکانت اینستاگرام تان به قسمت دوم این مطلب مراجعه کنید.

  • نداشتن پست کافی در اکانت اینستاگرام

ممکن است که یک اکانت اخیرا ساخته شده باشد، ولی کاربر آن نتواند پستی را لایک کند یا برای آن کامنت بگذارد. در این حالت علت مسدود شدن اکانتتان این است که اینستاگرام شما را به دلیل نذاشتن هیچ پستی در حسابتان یک کاربر فیک تشخیص داده است. شما باید چند عکس در اکانت اینستاگرام خود بگذارید؛ برای شروع گذاشتن 10 پست کافی است. همه عکس‌های خود را با هم پست نگذارید؛ این کار را باید با گذشت زمان انجام دهید.

  • تکمیل نکردن اطلاعات اکانت

اگر که اطلاعات اکانت خود را هنوز وارد نکرده‌اید و برای حساب اینستاگرامتان هنوز بیوگرافی و عکس نگذاشته‌اید، اینستاگرام شما را یک کاربر غیرواقعی در نظر می‌گیرد و حسابتان را مسدود می‌کند. برای رفع ریپورت اینستاگرام خود و باز کردن حسابتان باید اطلاعات پروفایلتان را کامل کنید.

  • پست گذاشتن تعداد زیادی محتوا در یک زمان
پست گذاشتن تعداد زیادی محتوا در یک زمان
رفع ریپورت اینستاگرام

پست گذاشتن پی در پی می‌تواند علت مسدود شدن اکانت اینستاگرام شما باشد. اینستاگرام اکانت‌هایی را که در یک مدت زمان کوتاه تعداد زیادی پست را منتشر می‌کنند، اسپم تشخیص می‌دهد و مسدود می‌کند. برای جلوگیری از بلاک شدن اکانتتان در این حالت ساده‌ترین راهکار این است که با برنامه ریزی پست بگذارید.

بیشتر بخوانید:

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ گزارش لحظه به لحظه تکراتو

نحوه فعال کردن حالت شب در واتس اپ (Dark Mode)

نحوه حل مشکل تیک تاک (TikTok)

ارسال پیام زمان بندی شده در تلگرام

 

  • لایک کردن چندین پست در یک دوره زمانی کوتاه

لایک کردن تعداد زیادی از پست‌های سایر کاربران در یک بازه زمانی کوتاه هم می‌تواند باعث مسدود شدن اکانت شود. اینستاگرام چنین رفتاری را اسپم تشخیص می‌دهد، زیرا بعضی از افراد تعداد زیادی پست را لایک می‌کنند تا توجه سایر کاربران را به خود جلب کنند. طبق قوانین اینستاگرام شما می‌توانید در یک ساعت مجموعا تعداد 350 عکس و فیلم را لایک کنید. توصیه می‌کنیم که این قانون را رعایت کنید.

  • دنبال کردن تعداد زیادی اکانت
دنبال کردن تعداد زیادی اکانت
رفع ریپورت اینستاگرام

دنبال کردن تعداد زیادی اکانت یک رفتار اسپم تلقی می‌شود و باعث می‌شود که اینستاگرام اکانت شما را بلاک کند. اگر که اخیرا افراد زیادی را دنبال کرده‌اید، علت مسدود شدن حسابتان همین است. از هم اکنون نباید بیش از 20 اکانت در ساعت را فالوو کنید. همچنین بدانید که حداکثر می‌توانید تعداد 7500 اکانت را دنبال کنید.

  • گذاشتن مطالب تکراری

اگر پست، ایموجی یا کامنت تکراری بگذارید، اینستاگرام به محضی که متوجه شود حساب شما را برای مدت زمان نامشخصی بلاک می‌کند. طبق اطلاعات ارائه شده توسط کاربرانی که این تجربه را داشتند، زمانی که با پیام Action Blocked مواجه می‌شوید ممکن است که اکانت شما برای مدت زمانی بین چند ساعت تا چند هفته مسدود شود.

  • منشن کردن سایر کاربران به دفعات بیش از حد
منشن کردن سایر کاربران به دفعات بیش از حد
رفع ریپورت اینستاگرام

منشن کردن سایر کاربران به تعداد دفعات بیش از حد هم می‌تواند باعث مسدود شدن اکانت شما شود. توصیه می‌کنیم که سایر کاربران را به تعداد دفعات زیاد در پست‌ها و کامنت‌های خود منشن نکنید، زیرا این رفتار هم توسط اینستاگرام مثالی از یک رفتار تکراری و استفاده بیش از حد محسوب می‌شود. این موضوع مخصوصا زمانی مهم است که افرادی را منشن می‌کنید که در لیست فالوورهای شما نیستند. برای جلوگیری از بلاک شدن اکانت خود تا جای ممکن از انجام چنین کاری بپرهیزید.

  • عدم استفاده درست از بات‌های اینستاگرام

احتمالا می‌دانید که بات‌هایی وجود دارند که از طرف اکانت شما سایر کاربران را دنبال می‌کنند، پست‌هایشان را لایک می‌کنند و زیر پست‌های آن‌ها کامنت می‌گذارند؛ برای مثال Instamber bot for increasing the number of followers یکی از این بات‌ها است. این بات‌ها در افزایش تعداد فالوورهای شخص خیلی موثر هستند، ولی بهتر است که به طور صحیح از آن‌ها استفاده کنید.

برای جلوگیری از بلاک شدن اکانتتان توسط اینستاگرام در اثر استفاده از چنین بات‌هایی باید دو نکته را مد نظر بگیرید؛ 1. وقتی که یک بات را فعال می‌کنید، فعالیتش را محدود کنید (مثلا برای یک مدت زمانی مشخص 15 تا 20 لایک کافی است)، 2. باتی را انتخاب کنید که فعالیت‌های مختلف را مانند یک شخص عادی انجام دهد. بات Instamber این دو ویژگی را دارد.

  • توجه نکردن به قوانین اینستاگرام

نادیده گرفتن قوانین شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی دیگر از دلایل مسدود شدن یک اکانت است. بخش Instagram Guideline اینستاگرام را بخوانید تا مطمئن شوید که اقداماتتان خلاف قوانین این شبکه اجتماعی نیست.

سوال دوم: برای رفع ریپوت اینستاگرام چه کارهایی را می‌توانیم انجام دهیم؟

زمانی که اینستاگرام اکانت شما را بلاک می‌کند، بین 3 ساعت تا 4 هفته طول می‌کشد تا آن را دوباره باز کند. بنابراین توصیه می‌کنیم که برای جلوگیری از مسدود شدن اکانتتان اشتباهات فوق را مرتکب نشوید. ولی چگونه می‌توانید حساب مسدود شده خود را زودتر باز کنید؟ برای رفع ریپورت اینستاگرام خود باید از اینستاگرام درخواست کنید که مجددا اکانت شما را بررسی کند. در ادامه به معرفی روش‌هایی برای برقراری ارتباط با اینستاگرام پرداخته‌ایم.

  • ارسال درخواست در هنگام دیدن پیام Action Blocked
ارسال درخواست در هنگام دیدن پیام Action Blocked
رفع ریپورت اینستاگرام

همانطور که گفته شد، دریافت پیام Action Blocked مترادف با مسدود شدن اکانت شما است. وقتی که با این پیام مواجه شدید، عبارت Tell Us را لمس کنید تا بتوانید درباره مشکل پیش آمده برای اینستاگرام پیام بنویسید. بعد از لمس گزینه Tell Us به احتمال زیاد اینستاگرام از طریق ایمیلتان از شما می‌خواهد که اطلاعات امنیتی را تکمیل کنید و سپس عکستان را ارسال کنید تا اطمینان یابد که شخصیتی واقعی هستید. وقتی که عکس خود را ارسال کردید، اینستاگرام بعد از چند روز اکانت شما را مجددا فعال می‌کند.

  • ارسال درخواست رفع مسدود شدن اکانت اینستاگرام از طریق تنظیمات
ارسال درخواست رفع مسدودی حساب از طریق تنظیمات اینستاگرام
رفع ریپورت اینستاگرام

در پروفایل اینستاگرامتان گزینه Option یا Setting را لمس کنید (آیکون گوشه بالای سمت راست صفحه) و در پایین صفحه گزینه Report a Problem را لمس کنید. از این قسمت می‌توانید مشکلات مختلف را به اینستاگرام گزارش کنید. حال باید گزینه Something isn’t Working را لمس کنید، فرم باز شده را با درخواست رفع مسدود شدن اکانت اینستاگرام تان پر کنید، ذکر کنید که شخصیتی واقعی هستید و گزینه Send را لمس نمایید.

اگر که صبور باشید اینستاگرام پس از مدتی مجددا اکانت شما را فعال می‌کند، ولی در صورتی که علاقه‌ای به صبر کردن ندارید، ویرایش بیوگرافی پروفایل حساب و حذف و نصب مجدد نرم افزار اینستاگرام روی گوشی دو روش کاربردی دیگر برای رفع مسدود شدن اکانت اینستاگرام تان است. دقت داشته باشید که قبل از حذف نرم افزار اینستاگرام از روی گوشی خود باید از اطلاعاتتان بکاپ بگیرید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: instamber

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر