;
coinex

پخش زنده ال کلاسیکو 11 اسفند ؛ چگونه بازی ال کلاسیکو برگشت 2020 را زنده تماشا کنیم؟

پخش زنده ال کلاسیکو 11 اسفند به شیوه‌های مختلف امکان پذیر است. با این نوشتار همراه باشید تا ببینیم چگونه ال کلاسیکو برگشت 2020 را زنده تماشا کنیم؟

ال کلاسیکو دور برگشت لالیگا بسیار در تعیین سرنوشت قهرمان این رقابت‌ها تعیین کننده است. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که قوهای سپید مادرید از دو بازی گذشته خود با شکست از زمین مسابقه خارج شدند؛ از جمله در بازی رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل منچستر سیتی.

در سوی دیگر یاران آبی و اناری پوش ستین نیز در UCL با نتیجه ۱-۱ مقابل ناپولی متوقف شدند. در جدول لالیگا نیز بارسلونا و رئال مادرید هر دو با ۲۵ بازی انجام شده به ترتیب با امتیازهای 55 و 53 در رده‌های اول و دوم قرار دارند. تنها دو امتیاز اختلاف میان این دو تیم و تنها ۱۳ بازی در چارچوب رقابت‌های لالیگای 2019-20 باقی مانده است. نتیجه آنکه هر لحظه از ال کلاسیکو برگشت ۲۰۲۰ حائز اهمیت است. پس پخش زنده ال کلاسیکو 11 اسفند را به هیچ وجه نباید از دست داد.

پخش زنده ال کلاسیکو 11 اسفند

پخش زنده رئال مادرید بارسلونا را چگونه تماشا کنیم؟

زمان پخش ال کلاسیکو 11 اسفند مشخص شده است. نخستین ال کلاسیکوی سال ۲۰۲۰ روز ۱۱ اسفند ۹۸ و ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار و به صورت زنده پخش خواهد شد. این در حالی است که در اردوی کاتالان‌ها بحران مصدومیت به وجود آمده که خط دفاعی این تیم را در بازی پیش رو متزلزل خواهد کرد. از سوی دیگر یک لاین‌آپ منتشر شده نشان می‌دهد یاران زین‌الدین زیدان در بازی یکشنبه شب به دلیل مصدومیت ادن هازارد (Eden Hazard) را در اختیار نخواهند داشت.

اما آبی و اناری پوشان وضعیت نامساعدتری دارند؛ به ویژه در خط دفاعی. آنها به قطع جوردی آلبا (Jordi Alba) و سرخی روبرتو (Sergi Roberto) را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت و حضور جرارد پیکه (Gerard Pique) نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بازی در استادیوم سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار می‌شود و کهکشانی‌ها امیدوارند بتوانند از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کنند.

رونالدو

البته رئال مادرید این فصل با مشکل گلزنی در خانه مواجه است و علی‌رغم عملکرد قابل قبول کریم بنزما (Karim Benzema) کماکان خلاء وجودِ زهردار کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo) در این تیم احساس می‌شود. در سمت دیگر اما بارسلونا، علم‌رغم در اختیار نداشتن لوئیز سوارز (Luiz Suarez) مشکلی در گلزنی ندارد. آنها یکشنبه گذشته در یک جشنواره گل ایبار را ۵ بر صفر پشت سر گذاشتند.

مسی

تماشای زنده بازی رئال مادرید بارسلونا همیشه شور و حال خودش را دارد. پخش زنده ال کلاسیکو 11 اسفند حتی بدون وجود تقابل‌های جنجال‌برانگیزی نظیر مسی-رونالدو، مورینیو-گواردیولا و موارد دیگر کماکان حائز اهمیت است. در ادامه این نوشتار روش‌های پخش زنده بازی رئال مادرید بارسلونا ۱۱ اسفند را بررسی خواهیم کرد. با تکراتو همراه باشید.

پخش زنده ال کلاسیکو 11 اسفند در ایران

چگونه ال کلاسیکو برگشت 2020 را آنلاین تماشا کنیم؟

نخستین گزینه پیش رو برای تماشای این دیدار استفاده از پخش زنده تلویزیونی است. صدا و سیما این بازی را از شبکه سه پخش می‌کند. می‌توانید از پخش زنده رسمی شبکه سه به آدرس TV3 Live استفاده کنید. همچنین می‌توانید شبکه سه را از پلتفرم‌هایی نظیر تلوبیون نیز تماشا کنید. لینک پخش زنده ال کلاسیکو 11 اسفند را یادتان باشد جایی ذخیره کنید.

از شبکه سه که بگذریم، وب‌سایت آنتن زیر مجموعه ورزش سه این بازی را به صورت زنده پخش خواهد کرد. پخش زنده ال کلاسیکو 11 اسفند را می‌توانید از طریق لینک پخش زنده ال کلاسیکو برگشت ۲۰۲۰ در این صفحه آنتن | Anten تماشا کنید. کانال تلگرامی فوتفان (@Footfun2020) صفحه مورد علاقه‌ من برای پیگیری اخبار دنیای فوتبال است. این کانال عمده بازی‌ها را در کانال ‌آپارات فوتفان با گزارش انگلیسی پوشش می‌دهد.

نظر شما در خصوص این ال کلاسیکوی برگشت 2020 چیست؟ فکر می‌کنید چه نتیجه‌ای در آن رقم بخورد؟ نظر خود را با تکراتو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید!

گردآوری: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)