coinex
راهنمای خرید تکراتو

درمانگاه خود را چگونه مدیریت کنیم؟

طراحی اپلیکیشن برای درمانگاه یکی از کاربردی ترین طراحی ها است که می توانید به طیف وسیعی از مردم یاری برساند. در ادامه همراه باشید.

این نرم افزارها و اپلیکیشن ها با هدف درمانی تهیه می شوند و علاوه بر معرفی درمانگاه مربوطه باید شامل لیستی از دکترهای همکار در مجموعه، برخی مقالات عمومی و مفید، آشنایی با داروهای کاربردی و موارد مشابه باشد. ما در ادامه با هم درباره همه اصول و ضرورت هایی که باید در طراحی و لانجپچ نرم افزار درمانگاه مورد توجه قرار بگیرد، صحبت می کنیم.

نگاهی به کلیات اپلیکیشن برای درمانگاه

طراحی هرگونه نرم افزار برای کلینیک یا درمانگاه و یا حتی مطب های تخصصی نیاز به بخش های مختلفی دارد که در ادامه می خواهیم به آن اشاره کنیم. اما به عنوان معرفی این اپلیکیشن کاربردی باید گفت که بعد از نصب و استفاده می توانید با مجموعه درمانی مورد نظرتان آشنا شوید همچنین برای آشنایی با لیست دکترهای درمانگاه دیگر نیاز به تماس گرفتن ندارید و از طریق نرم افزار کلینیک به راحتی می توانید تمامی دکترهای مجموعه و ساعات حضور آنها را مشاهده کنید. به این ترتیب تا حد زیادی در وقت و هزینه شما صرفه جویی شده و نیاز به تلفن های مکرر نیست. در ادامه می توان به امکان نوبت گرفتن، مشاوره های آنلاین، محتواهای علمی، آشنایی با برخی درمان ها عمومی و داروهای ساده تر اشاره کرد. آیا تا به این قسمت متوجه شده اید که نرم افزار درمانگاه چیست و چه کاربردی دارد؟

درمانگاه

نکاتی مشابه بین نرم افزار رادیولوژی و اپلیکیشن درمانگاه

یکی دیگر از نرم افزار هایی که برای مدیریت بسیار مناسب می باشد و می توان به کمک آن مدیریت کسب و کار های پزشکی را به سادگی انجام داد نرم افزار رادیولوژی و تصویر برداری می باشد. این نرم افزار کمک شایانی در مدیریت رادیولوژی ها می کند. به این صورت که در ابتدا کمک می کند تا بتوان بیماران را مدیریت کرد و به آن ها رسیدگی کرد. از مهم ترین نکات این نرم افزار این می باشد که فرد مدیر یا حتی بقیه کارکنان یک رادیولوژی به کمک این نرم افزار می توانند ارتباط بهتری با بیماران برقرار کنند و بیماران را بر اساس خصوصیات ن ها دسته بندی کنند. در این نرم افزار می توانید برای هر بیمار ویژگی هایی را ثبت کنید و به کمک آن ها روند بهبودی یک بیمار را بررسی کنید. بیماران در این نرم افزار یک پرونده شخصی دارند و در پرونده آن ها تمامی ویژگی هایی مورد نیاز برای این کار راجب بیمار را ذکر می کنیم. در نهایت به کمک این نرم افزار می توانید یک رادیولوژی خوب داشته باشید و تمامی بیماران را به راحتی مدیریت کنید تا بتوانید بهترین خدمات را به آن ها ارائه دهید و مشکلات آن ها را بررسی کنید و از بین ببرید.

مشاوره آنلاین مهمترین مزیت اپلیکیشن برای درمانگاه

با توجه به شرایط شیوع کرونا در سطح جهان و موارد مرتبط با انتشار دیگر انواع ویروس های خطرناک، مشاوره های پزشکی آنلاین را می توان یکی از بهترین مزایای اپلیکیشن برای درمانگاه دانست. به این ترتیب شما دیگر نیازی به مراجعه حضوری و قرار گرفتن در معرض آلودگی ندارید و به راحتی از طریق اپلیکیشن می توانید با پزشک یا پرستار مورد نظر خود صحبت کنید. در این مشاوره بعد از اعلام نشانه های بالینی و موارد مرتبط دیگر نیاز به حضور نیست در نتیجه لیست داروهای شما تجویز شده و تا حد زیادی در اتلاف وقت، انرژی و البته هزینه صرفه جویی شده است.

در ادامه می توان در طراحی اپلیکیشن برای کلینیک شرایط پرداخت آنلاین و درگاه بانکی را تعریف کرد تا بیمار بعد یا قبل از ویزیت توسط پزشک متخصص و دریافت مشاوره هزینه های لازم را بپردازد.

رزرو وقت قبلی

اما علاوه بر مشاوره، گاهی اوقات ممکن است وضعیت بیمار و نشانه های بالینی به حدی باشد که پزشک تشخیص دیگری بدهد و شما نیاز به رزرو وقت قبلی و مراجعه داشته باشید. در چنین شرایطی می توانید از اپلیکیشن درمانگاه مورد نظر برای وقت گرفتن استفاده کنید. در حال حاضر می دانید که یکی از دشوارترین مراحل مراجعه به پزشک انتظار طولانی پشت تلفن، رزرو وقت قبلی و ساعات طولانی انتظار در مجموعه است. در صورتی که طراحی نرم افزار برای درمانگاه این امکان را فراهم کرده تا بیمار بتواند بدون معطلی و تلفن های مکرر به راحتی وقت قبلی را رزرو کرده و سر ساعت مقرر در مطب با درمانگاه حاضر شود. لازم به گفتن نیست که این مهم نیز به کاهش اتلاف وقت و هزینه کمک می کند. می توانید این کار را به کمک نرم افزار کلینیک پوست و مو انجام دهید تا هم ساده تر باشد و هم بهینه تر.

درمانگاه

اهمیت رزرو وقت قبلی در کلینیک پوست

کلینیک های مخصوص پوست و زیبایی، از مرکز هایی هستند که این روز ها بسیاری از مردم به آن جا مراجعه می کنند تا عمل های مختلف زیبایی را انجام دهند. یکی از مواردی که در کلینیک های پوست اهمیت زیادی دارد این است که راجب کاری که می خواهید انجام دهید تحقیقات زیادی انجام دهید و زمانی که تصمیم گیری کردید به کلینیک های پوست مراجعه کنید و اقدام به رزور وقت قبلی کنید. با این کار هم می دانید که دقیقا چه زمانی می خواهید این کار را انجام دهید و هم این که مشخص می کنید در بازه زمانی مشخص قبل از عمل یا هر کاری که می خواهید در کلینیک انجام دهید، باید چه کار هایی را انجام دهید و چه مراقبت هایی را در نظر بگیرید. خیلی مهم است تا مراقبت های قبل و بعد از عمل را کاملا انجام دهید و با رعایت تمامی نکات به انجام عمل در کلینیک های پوست و زیبایی بپردازید. با این کار خیالتان راحت است که کاری کاملا حساب شده انجام داده اید. کلینیک پوست را می توان به عنوان یکی از مکان هایی نام برد که این روز ها مراجعه کنندگان زیادی دارد و در آن عمل های زیبایی زیادی انجام می شود.

اعلام زمان بندی حضور همکاران

اعلام زمان حضور همکاران، معرفی تمامی متخصصین درمانگاه، اعلام ساعات کار، معرفی کلینیک های تخصصی مجموعه از جمله دندانپزشکی، زیبایی و … در اپلیکیشن برای درمانگاه باید مورد توجه قرار بگیرد. به این ترتیب هر بیمار می تواند نرم افزار درمانگاه مورد نظرش را مطالعه کرده و با لیست متخصصان، ساعات حضور، کلینیک های زیرمجموعه و … آشنا شود و سپس از همان دسته بندی نسبت به رزرو وقت یا مشاوره اقدام کند.

برخی ضروریات و نکات مهم

در طراحی این اپلیکیشن ها و نرم افزارها حتما به انتخاب نام مناسب توجه کرده و سفارش طراحی و کدنویسی برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios را بدهید تا مخاطبان بیشتری از این برنامه ها استفاده کنند. شما می توانید برای طراحی حرفه ای تر و افزودن آپشن های مختلف به نرم افزار درمانگاه از مشاوره مهندسان مربوطه، تیمی از گرافیست ها و متخصصان مارکتینگ کمک بگیرید و همه مطالب مربوطه و ایده های اساسی را در این اپلیکیشن پیاده کنید. بدون شک طراحی و لانچ چنین نرم افزاری به کاهش اتلاف وقت منجر شده و می تواندعلاوه بر بیمار مورد توجه پزشکان هم قرار بگیرد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر