;
coinex

آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، فرانسه ، عربی و آلمانی در سایت حافظ

موسسه زبان حافظ قرن امکان آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، فرانسه ، عربی و آلمانی را فراهم کرد.

سیستم مدیریت و آموزش مجازی اختصاصی موسسه زبان حافظ مشهد، فرصتی مغتنم برای ارائه کلاس ها و دوره های آموزش زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و عربی به صورت آنلاین  در بستر اینترنت فراهم می آورد.

این سامانه محیطی است که اساتید، زبان آموزان، کادر اداری، خانواده ها و مدیران می توانند به صورت تعاملی با یکدیگر در ازتباط بوده و کمیت و کیفیت کلاس ها را بررسی و کنترل نمایند.

موسسه زبانهای خارجی حافظ قرن ارتباطات با چند مرکز برای آموزش آنلاین زبان عربی ، آموزش آنلاین زبان فرانسه و انگلیسی و سایر زبان ها ، با در اختیار داشتن بیش از 200 نفر نیروی اداری و آموزشی  و سابقه آموزشی طولانی خود و با ارائه سیستمی منحصر به فرد برای سطوح متفاوت توانسته است طیف گسترده ای از علاقه مندان به زبانهای ( انگلیسی – آلمانی –روسی –فرانسه- ایتالیایی – اسپانیولی – ترکی و عربی ) در دوره های کاربردی زبان را به مرکز جلب کند.

موسسه تحت مدیریت و نظارت افرادی که خود از اساتید دانشگاه بوده و تجربه ای طولانی در امر تدریس دارند می باشد. تمامی کتب و برنامه آموزشی منطبق با اطلاعات روزدنیا میباشد.

این موسسه همچنین در راستای برگزاری دوره های کارکنان دولت، مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را به شماره 1803/198157 دریافت نموده است.

گواهینامه ها

گواهینامه هایی که موسسه موفق به دریافت آنها شده است :

ISO 29990-2010 : این گواهینامه، موسسات آموزشی را در مسیر سیستم مدیریت کیفیت قرار می دهد
ISO 9001-2015: این گواهینامه معیاری برای سیستم مدیریت کیفیت ارائه می نماید و با تولید ارائه خدمات و ارائه حمایت های کاربردی، نیازها و انتظارات مشتری را بر آورده کرده و رضایت مشتری را فراهم می آورد.

این موسسه در سال 1387 با تلاش تمامی همکاران موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001-2000 از موسسه √TÜ آلمان گردید و تا اینک برای سومین بار موفق به اخذ تمدید آن گردیده است.

تجهیزات و امکانات

این مرکز مجهز به مؤثرترین و بیشترین امکانات آموزشی از قبیل آزمایشگاه زبان ، کتابخانه ، سایت اینترنت ، اینستاگرام، فیلمهای آموزشی ، و دیگر امکانات ضروری برای آموزش میباشد. همه مراکز برای پیشبرد مسائل آموزشی و اداری خود ، تجهیزات کافی از قبیل دستگاههای زیراکس ، تکثیر کاست ، فیلم ویدیوئی ، دستگاه CDو مجموعه ای مناسب از دستگاههای صوتی و تصویری را از قبیل ویدئو پرژکتور جهت امر آموزش فراهم نموده است.

همکاری با شرکت ها و ادارات

این مرکز با قابلیتهای فراوان خود با شرکتها و ادارات مختلفی تا کنون جهت آموزش زبانهای ( انگلیسی ، آلمانی، روسی، ایتالیایی ) همکاری داشته است. آموزش در این مراکز با توجه به نیازهای ضروری سازمانهای مربوطه تنظیم می گردد. همچنین در مراکزی که نیاز به آموزش مهارت گفتاری و شنیداری ، بصورت عادی و تجاری داشته اند کلاسهای مربوطه برگزار گردیده است. ودر پایان هر دوره گواهینامه مورد تائید سازمان مدیریت را ارائه نموده است. این کلاسها شامل برگزاری کلاسهای آمادگی آزمونهای بین المللیIELTS وTOEFL، نامه نگاری _ زبان تجاری_ زبان اختصاصی مدیران ودیگر کلاسهای ضروری موسسات و شرکتها و ادارات بوده است.

همکاری موسسه هم با اعزام استاد به این مراکز عملی شده و هم نیروهای اعزامی این شرکتها ادارات و سازمانها را در خود موسسه آموزش داده است. اسامی بخشی از این ادارات، سازمانها و شرکتها عبارتند از: دانشگاه علوم پزشکی ،چرم صدف ، قطار خودرو، شرکت ملی گاز ، اداره مخابرات ،برج مراقبت پرواز و دهها سازمان و اداره …

این مرکز با قابلیتهای فراوان خود با شرکتها و ادارات مختلفی تاکنون جهت آموزش زبانهای ( انگلیسی ، آلمانی ، روسی ، ایتالیایی) همکاری داشته است. آموزش در این مراکز با توجه به نیازهای ضروری سازمانهای مربوطه تنظیم می گردد. همچنین در مراکزی که نیاز به آموزش مهارت گفتاری و شنیداری ، بصورت عادی و تجاری داشته اند کلاسهای مربوطه برگزار گردیده است. ودر پایان هر دوره گواهینامه مورد تائید سازمان مدیریت را ارائه نموده است. این کلاسها شامل برگزاری کلاسهای آمادگی آزمونهای بین المللی  IELTS و TOEFL، نامه نگاری،زبان تجاری، زبان اختصاصی مدیران ودیگر کلاسهای ضروری موسسات و شرکتها و ادارات بوده است.

همکاری موسسه هم با اعزام استاد به این مراکز عملی شده و هم نیروهای اعزامی این شرکتها ادارات و سازمانها را در خود موسسه آموزش داده است.

در انتها توصیه میکنیم جهت بررسی کلاس های آنلاین موسسه حافظ به سایت hafez-li.ir مراجعه کنید.

 

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر