;
coinex

راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که روزانه میلیون ها کاربر فعال دارد. همین موضوع اینستاگرام را به یک فرصت طلایی برای درآمدزایی و کسب درآمد تبدیل می کند. با این وجود بسیاری از کسب و کارهای مختلف نمی توانند به تعداد مخاطبان مورد نظر خود دست یابند و افزایش فالوور اینستاگرام را یکی از چالش برانگیزترین اقدامات بازاریابی شبکه های اجتماعی می دانند ، اما با چندین راهکار ساده می توان تعداد فالوورهای پیج های مختلف را تا حد قابل توجهی افزایش داد.

الگوریتم اینستاگرام   

طبق اطلاعات سایت Cyberg اینستاگرام از الگوریتم خاصی برای رتبه بندی پست های مختلف استفاده می کند ، بنابراین دانستن نحوه عملکرد این الگوریتم می تواند کمک زیادی به افزایش فالوورهای اینستاگرام شما کند. به طور کلی معیارهای مختلفی در اینستاگرام وجود دارد که قطعا تاثیر بسیاری در رتبه بندی های اینستاگرام دارند ، برای مثال تعداد لایک ها ، کامنت ها و.. از آنجایی که تعداد لایک به عنوان میزان محبوبیت پست ها محسوب می شود ، بنابراین افزایش تعداد لایک پست ها می تواند تاثیر مستقیمی بر افزایش فالوور پیج شما داشته باشد.

الگوریتم اینستاگرام دائما در حال آپدیت و به‌روزرسانی می باشد ، بنابراین شاید نتوان به طور دقیق در مورد نحوه عملکرد الگوریتم بحث کرد اما همانطور که اشاره کردیم ، معیارهای نسبتا ثابتی وجود دارند که اگر بر روی آن ها تمرکز داشته باشید می توانید ، به راحتی تعداد فالوورهای خود را در مدت زمان کوتاهی افزایش دهید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام چه اقداماتی می توان انجام داد ؟

برای افزایش فالوور اینستاگرام ، باید مجموعه از اقدامات صورت گیرد ، تا بهترین نتیجه برای پیج شما رقم خورد. در ادامه به بررسی راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام می پردازیم.

راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام
افزایش کیفیت عکس ؛ یکی از راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش کیفیت عکس های پست

بر اساس بیانیه اینستاگرام ، تولید محتوای با کیفیت باعث افزایش فالوور اینستاگرام و بیشتر دیده شدن خواهد شد. شاید سوالی که در حال حاضر در ذهن خود داشته باشید ، این باشد که چه محتوایی می تواند با کیفیت و یا بی کیفیت باشد ؟ پاسخ این سوال واضح می باشد ، در واقع باید به دنبال منتشر کردن پست هایی باشید که احتمال دریافت لایک بیشتری داشته باشد و برای درک این موضوع هم باید انواع مختلفی از پست را منتشر کنید تا به صورت حدودی با علایق کاربران و مخاطبان خود آشنایی پیدا کنید.

اگر تا به حال به کیفیت عکس های پست های خود اهمیت نداده اید ، با انتشار چند پست با کیفیت کار خود را شروع کنید و شاهد افزایش تعداد لایک های پست های خود باشید. به طور دقیق تر پست های شما به نوعی سرمایه گذاری خواهند بود و هر چقدر که پست های با کیفیت تری ایجاد کرده باشید ، سود بیشتری در آینده نزدیک و دور دریافت خواهید کرد.

منتشر کردن مستمر استوری

علاوه بر اینکه انتشار پست های مختلف باید به صورت مستمر صورت گیرد ، منتشر کردن استوری هم باید به صورت مستمر باشد و باید سعی کنید که با مخاطبان خود بیشتر در ازتباط باشید که استوری ها می توانند ابزار بسیار مناسبی برای این موضوع باشند. بر اساس آمارهای مختلفی که در مورد تعداد استوری های روزانه منتشر شده ارائه شده است ، تعداد استوری های روزانه کاربران از 500 میلیون استوری گذر کرده است و همچنان هم در حال افزایش می باشد چرا که تعداد مخاطبان شبکه اجتماعی اینستاگرام روز به روز در حال افزایش می باشد .

با توجه به توضیحات ، نباید فرصت افزایش فالوور با منتشر کردن مستمر استوری را از دست دهید ، بنابراین به صورت مستمر به صورت روزانه حداقل یک پست و دو یا سه استوری برای پیج های مختلف خود منتشر کنید تا مخاطبان شما بتوانند ارتباط بیشتری با شما داشته باشند. استوری ها باعث می شوند که پیج های شما در زاویه دید کاربران بیشتر قرار گیرند و این موضوع می تواند میزان درگیری پیج شما با مخاطبان را افزایش دهد که در ادامه آن می توانید شاهد افزایش فالوور اینستاگرام خود باشید .

راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام
انتشار محتوای ویدیویی ؛ یکی از راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام

انتشار بیشتر محتوای ویدیویی

به طور  واضح و دقیق نمی توان گفت که ویدیوها می توانند از اهمیت بیشتری نسبت به عکس ها برخوردار باشند ، اما بهتر است این موضوع را به صورت دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم. یکی از مزیت های ویدیوها ، پخش اتوماتیک آن هاست ، بنابراین کاربران بدون آنکه بخواهند با محتوای شما درگیر شده و توجه آن ها به پست های شما جلب خواهد شد و همین موضوع می تواند شانس دریافت لایک پست های شما را افزایش دهد و دنباله آن چیری نخواهد بود به جز افزایش فالوور اینستاگرام !

علاوه بر ویدیوهای کوتاه یک دقیقه ، اینستاگرام از ویدیوهای بیشتر از یک دقیقه هم پشتیبانی می کند که می تواند یک فرصت مناسب دیگر برای جذب مخاطبان بیشتر باشد .

توجه به کپشن ها

کپشن ها توضیحات هر پست می باشند که مخاطبان بعد از دیدن عکس ها و یا ویدیوهای هر پست به آن ها مراجعه می کنند ، بنابراین اگر توانسته باشید مخاطبان را با عکس ها و ویدیوهای با کیفیت جذب کنید و کپشن مناسب و جذابی نداشته باشید ، شانس خود را برای دریافت لایک و حتی کامنت تا حد زیادی کاهش می دهید که نمی تواند برای پیج شما مفید باشد. بنابراین باید علاوه بر توجه به کیفیت عکس ها و ویدیوهای هر پست خود به کپشن هم توجه ویژه ایی داشته باشید. در کپشن ها می توانید از هر نوع علامت و یا ایموجی برای جذب مخاطبان استفاده کنید اما سعی کنید بیش از حد از این علامت ها استفاده نکنید ، چرا که می تواند باعث کاهش جذابیت کپشن شما شود .

استفاده از هشتگ های مرتبط

هشتگ ها یکی دیگر از ابزارهای شما برای افزایش فالوور اینستاگرام می باشد . هشتگ ها در واقع باعث می شوند کاربران بتوانند با سهولت بیشتری محتوا و پست های شما را پیدا کرده و به مشاهده آن ها بپردازند. بنابراین باید حتما از هشتگ ها برای پست های مختلف خود استفاده کنید. در واقع باید سعی کنید به تعداد 5 تا 10 هشتگ مرتبط به پست های خود اضافه کنید تا شانس آن ها را برای بیشتر دیده شدن افزایش دهید .

خرید فالوور اینستاگرام ؟

بسیاری از کسب و کارها در ابتدای کار خود تعداد مخاطبان مناسبی ندارند و همین موضوع می تواند باعث دلسردی و ناامیدی آن ها شود. خرید فالوور اینستاگرام به این پیج ها کمک می کند که بتوانند به مخاطبان بیشتری دست یابند و نرخ درگیری با کاربران را افزایش دهند. علاوه بر این ها خرید فالوور می تواند برای پیج های محبوب هم مناسب باشد و آن ها را بیش از پیش به محبوبیت برساند .

خرید فالوور واقعی اینستاگرام جی فالوور مزیت های مختلفی برای پیج های مختلف به همراه خواهد داشت. برای مثال تعداد لایک ها و کامنت ها و بازدیدهای پست های شما افزایش خواهد یافت و می توانید شاهد افزایش نرخ درگیری کاربران خود با پست های پیج های خود باشید. همانطور که اشاره کردیم ، نرخ درگیری تاثیر بسزایی در افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام شما خواهد داشت ، بنابراین با افزایش این مقدار می توانید شانس بیشتری برای افزایش فالوور و جذب فالوورهای جدید و به دنبال ان فروش بیشتر داشته باشید ، البته ناگفته نماند که فالوورهای فیک مزیت های فالوورهای واقعی را نخواهند داشت.

رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر