;
coinex

تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف (After Life) چه زمانی است؟

افتر لایف یک سریال کمدی تلخ است که از نتفلیکس پخش می‌شود. ما در این گفتار قصد داریم اطلاعاتی درباره تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف را در اختیار شما بگذاریم.

از پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس می‌توان به مجموعه کمدی تلخ و درام افتر لایف (After Life) اشاره کرد که تاکنون دوفصل آن پخش شده و مردم در سراسر جهان استقبال زیادی از آن کرده‌اند. بنابراین قرار شد که فصل سوم این سریال نیز ساخته شود‌.

نتفلیکس این خبر خوش را تائید کرده و اینطور که پیداست قرار است ادامه این سریال توسط کارگردان ریکی گرویس که تهیه کننده اجرایی و بازیگر نقش اول آن نیز هست، ساخته شود. اما تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف چه زمانی است؟ برای دانستن این موضوع، با تکراتو همراه باشید!

تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف

زمانی که شبکه‌ی نتفلیکس با انتشار یک توییت اعلام کرد ساخت فصل سوم After Life در دستور کار قرار گرفته و این سریال درام و کمدی تلخ بازخواهد گشت، ریکی جرویز متن طنزی را از طریق صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشت:

 

از آن‌جایی که بسیاری از شما به تماشای فصل دوم نشستید و باعث شدید After Life بار دیگر رتبه‌ی اول محبوب‌ترین سریال را کسب کند، دوستان عزیز در نتفلیکس پیشنهاد کردند تا زودتر یک فصل دیگر بسازم. همه‌اش تقصیر شما است.

خبر ساخته شدن فصل جدید After Life چندان هم دور از انتظار نبود. چرا که جدا از بازخوردهای مثبت طی دو فصل گذشته، ریکی جرویز در مصاحبه‌ای به ساخت ادامه‌ی محصول جدید خود ابراز تمایل کرده بود.

این کارگردان گفته بود که تعدادی از شخصیت‌های سریال به حدی پتانسیل دارند که هر کدام آنها می‌توانند شخصیت اصلی یک سیتکام باشند. جالب است بدانید جرویز همیشه سریال‌های خود را تا دو فصل می‌ساخت و سریال پس از زندگی اولین مجموعه‌ای است که وی در حال ساخت فصل سوم آن است. بنابراین او نظر خود را اینگونه بیان کرده است:

می‌توانم خودم را در حالی تصور کنم که برای اولین بار فصل سوم یک سریال را تولید می‌کنم چون عاشق دنیای آن هستم. شخصیت‌های قوی بسیاری در آن حضور دارند. با اطمینان می‌گویم شش مورد از شخصیت‌های سریال می‌توانند سیتکام مختص به خود را داشته باشند؛ سیتکام‌هایی که این شش نفر شخصیت اصلی‌اش باشند.

تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف
تاریخ پخش سیزن 3 سریال After Life

اگر بخواهیم نگاهی به سابقه‌ی درخشان این کارگردان بیاندازیم، باید گفت جرویز (Ricky Gervais) بازیگر، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان انگلیسی که با ساخت و ایفای نقش در سریال The Office به شهرت بسیاری رسید.

در سال 2019 میلادی سریال جدید خود را تحت عنوان After Life از نتفلیکس پخش کرد. اگر بخواهیم دقیق‌تر بیان کنیم، سریال افتر لایف در تاریخ 8 مارس 2019 از شبکه Netflix منتشر گردید و خیلی زود توانست نظرات مثبتی از سوی منتقدین و مردم دریافت کند. همچنین فصل دوم این سریال در تاریخ 24 آوریل 2020 منتشر شد.

این مجموعه، داستان زندگی یک روزنامه‌نگار به نام تونی جانسون را بیان می‌کند که در یک روزنامه‌ی محلی به نام The Tambury Gazette کار می‌کند و ناگهان زندگی او با مرگ همسرش کاملا دگرگون می‌شود.

در آن زمان، تونی بسیار افسرده می‌شود و و حتی در برهه‌ای به خودکشی فکر می‌کند اما در آخر، نقطه عطف زمانی اتفاق می‌افتد که کسی بالاخره پا پیش می‌گذارد و تونی را با چهره خودش آشنا می کند و به او می فهماند رفتارش اشتباه است.

در این لحظه، نگرش شخصیت اصلی و متعاقبا کل سریال تغییر می کند. اگرچه تونی هنوز کاملاً متوجه این موضوع نشده است، اما انگیزه‌های ادامه زندگی کم کم برای او پدیدار می‌شود و او می‌تواند کمی بی پرواتر باشد و شخصیت قبلی خود را فراموش کند.

جالب است بدانید هر قسمت از سریال حدود 27 دقیقه است و لوکیشن هایی مشابه داره؛ خانه تونی، محل کار، خانه سالمندان، مرکز مشاوره و مواردی از این دست مکان‌هایی هستند که در این سریال‌ دیده می‌شوند.

در روند سریال این شخصیت عصبی و به شدت رک در همین مکانهای روزمره به آرامی تغییر میکند و متوجه می‌شود آنچه باعث بهبودی حالش خواهد شد، تغییر نوع نگاه و رفتار خودش است.

تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف
تاریخ پخش سیزن 3 سریال After Life

گذشته از این‌ها، قصد داریم به موضوع اصلی یعنی تاریخ پخش سیزن 3 سریال After Life بپردازیم. خوشبختانه طبق آخرین خبری که راجع به تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف بیان شده، لازم نیست مدت زمان زیادی را منتظر پخش آن بمانیم چرا که تاریخ پخش سیزن 3 سریال After Life در همین سال 2021 یا اوایل سال آینده تخمین زده شده است.

در واقع گفته می‌شود پس از تائید شدن ساخت فصل سوم، یعنی در تاریخ مه 2020، کارگردان مجموعه دست به کار شد و به‌نظر می‌رسد در آوریل 2021، مراحل پیش تولید After Life آغاز شود. طبق گفته‌ها، به‌نظر می‌رسد 7 هفته فیلمبرداری این سریال طول می‌کشد.

بنابراین، فیلمبرداری افترلایف در تابستان تمام می‌شود ولی تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف در پاییز سال 2021 پیش‌بینی شده است. البته ممکن است تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف به زمستان 2022 کشیده شود.

ولی با تمام این‌‌ها، تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف این نوید خوش را به افراد می‌دهد که نیازی به انتظار کشیدن بیشتری نیست و این تاریخ پخش سیزن 3 سریال After Life که کمتر از یکسال دیگر به آن می‌رسیم، خبر خوشحال کننده‌ای برای طرفداران این مجموعه است.

البته خبر دیگری که پس از اعلام تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف باید به آن بپردازم این است که کارگردان تائید کرده فصل چهارمی در کار نخواهد بود و بنابراین فصل سوم، آخرین فصل سریال پس از زندگی است.

ریکی جرویز نه تنها برای ساخت فصل سوم After Life بازمی‌گردد، بلکه یک قرارداد چند ساله انحصاری را برای ساخت آثار مختلف با نتفلیکس به امضا رسانده است. همینطور طبق این قرارداد ریکی جرویز اجازه ندارد با استریم‌های دیگر قرارداد ببندد.

اما گذشته از تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف ، قصد داریم در ادامه به بررسی فصل‌های اول و دوم این مجموعه بپردازیم و بازیگران و تیم سازنده را معرفی کنیم‌. بنابراین ادامه مطلب را از دست ندهید و تا آخر همراه ما باشید.

بررسی فصل اول افتر لایف

تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف
تاریخ پخش فصل سوم After Life

داستان سریال جوری نوشته شده است که می‌توان درس‌های بزرگی از آن آموخت و After Life با نگاه متفاوت خود به زندگی، حرف‌های ناگفته زیادی دارد. چیزی که به‌وضوح در تمام لحظات سریال دیده می‌شود این است که ناامیدی و خشم را تنها محبت و صبر خنثی می‌کند.

این سریال طوری ساخته شده که پر از لحظات شاد و غمگین است و می‌توان ژانر آن را کمدی سیاه نامید چرا که حرف‌های آن موجب قهقهه زدن ما نمی‌شوند ولی با طنزی که دارد، حقایق ناراحت کننده را بیان می‌کند.

شما در این سریال، قدم به قدم با تونی (بازیگر اصلی) به سمت روشنایی می‌روید و اتفاقات را از دیدگاه وی بررسی می‌کنید. خوشبختانه تعداد کاراکترهای این سریال زیاد نیست اما هرکدام از این کاراکترها نماد قشری از جامعه با خلق و خویی متفاوت است.

این موضوعی است که در اکثر سریال‌های کُمدی رایج است زیرا مهم‌ترین اصل در سریال‌های طنز پس از آوردن لبخند برروی لبان شما، انتقال پیام‌های اجتماعی و اخلاقی است. برای انجام اینکار تقریباً به تمام اقشار جامعه نیاز است تا بتوان این پازل انسانی را تکمیل کرد.

جرویز در این سریال در نقش یک انسان ظریف و حساس است و این به شما بستگی دارد که پس از تکمیل شدن وی چه برداشتی از او و رفتاراتش داشته باشید. او در این سریال به موضوعات گوناگونی همچون افسردگی، عصبانیت، اعتیاد، مذهب و موارد دیگر پرداخته است.

با اینکه در این فصل به برخی موضوعات به‌دلیل کمبود زمان به‌خوبی پرداخته نشده ولی یک درس خیلی بزرگ به ما می‌دهد و آن درس، این است که نتیجه‌ی اعمال و رفتار یک فرد تنها برروی خودش تاثیر نمی‌گذارد، بلکه جامعه اطرافش نیز از این اعمال دچار سود و یا ضرر می‌شود.

در یک جمع بندی باید گفت After Life را باید بیشتر یک سریال آموزنده و پرمعنا دانست تا یک سریال طنز و کمدی که صرفا برای خنداندن دیگران است. پس اگر به‌دنبال یک سریال آموزنده هستید که با سکانس‌های طنز خود در ذهن شما ماندگار شود، افتر لایف بهترین گزینه است.

پس از بررسی تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف و همینطور فصل اول این مجموعه، نوبت به بررسی فصل دوم After Life می‌‌رسد. همینطور قصد داریم برخی دیالوگ‌های ماندگار این سریال را در این گفتار ذکر کنیم. همراه ما باشید!

داستان فصل دوم سریال افتر لایف

تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف
تاریخ پخش فصل سوم After Life

فصل اول After Life به نحوی به پایان رسید که در آخر، تونی دچار تحول شده بود و قصد داشت که رفتار خود را عوض کرده و کمتر به دیگران آسیب بزند‌.

وی درک کرده بود که انجام برخی کارها و گفتن برخی حرف‌ها می‌تواند انسان‌های خوب و بد را در کنار یکدیگر تحت تاثیر قرار دهد و وی باید به‌عنوان یک انسان، مراقب حرف‌هایی که می‌زند و کارهایی که می‌کند باشد تا کمتر به دیگران آسیب برساند.

اما با شروع فصل دوم می‌بینیم که شخصیت تونی دوباره مثل اول شده و تمام تلاش افراد برای تغییر او در فصل اول به فنا رفته است. تونی همان رفتارهای خودخواهانه و افسرده‌ی خود را تکرار می‌کند که این موضوع کمی ناامیدکننده است.

هرچند وجود تغییراتی بزرگ در این سبک سریال ممکن نیست ولی این حجم از یکنواختی و تکرار نیز تاثیری منفی در فصل دوم آن داشت.

بطور کلی می‌توان درون مایه فصل دوم را مانند فصل اول آن، روی تیکه‌های اجتماعی و انتقادی و همینطور شوخی‌های کلامی تونی دانست با این تفاوت که صحنه‌های کمدی در این فصل بیشتر هستند.

با این حال، نداشتن یک سوژه‌ی اصلی جذاب و شخصیت‌های فرعیِ دوست‌داشتنی سریال را اندکی تکراری و خسته کننده کرده است. معمولاً در سریال‌های طنز این شخصیت‌های بامزه و جذاب داستان هستند که از موقعیت‌های پیش پا افتاده برای روایت داستان خود و برقراری ارتباط با مخاطبان استفاده می‌کنند.

در سریال After Life شما ارتباط چندانی با کاراکترهای داستان به جز تونی برقرار نمی‌کنید وبه نظر می‌رسد تنها تونی در مرکز سریال قرار دارد و بازیگران فرعی جذاب به‌نظر نمی‌رسند. بنابراین انتظار می‌رود که در فصل سوم مجموعه، کارگردان چند بازیگر فرعی با شخصیت‌های قوی و تاثیرگذار به داستان اضافه کند.

در پایان باید گفت مجموعه پس از زندگی، سریالی نیست که شما با دیدن آن از ته دل بخندید و غم‌هایتان را فراموش کنید و حتی در برخی سکانس‌ها بسیار غمناک است. اما چیزی که سریال را از این تلخی نجات می‌دهد برخی شخصیت‌های دوست‌داشتنی و شیرین آن است و این بازیگران تا حدودی درون‌مایه غم انگیز داستان را خنثی می‌کنند.

تیم بازیگران و عوامل سازنده افتر لایف

تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف
تاریخ پخش فصل سوم After Life

این سریال را ریکی گرویس ساخته که تهیه کننده اجرایی و کارگردان آن نیز هست. چارلی هنسون (Charlie Hanson) و دانکن هیز (Duncan Hayes) تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

اما از جمله بازیگرانی که در After Life حضور دارند، می‌توان به وری گلدیمن (Kerry Godliman) در نقش همسر تونی، لیزا، تام بسدن (Tom Basden) در نقش برادر زن تونی، مت، تونی وی (Tony Way) در نقش بهترین دوست تونی، لنی، دیوید بردلی (David Bradley) در نقش پدر تونی، و اشلی جنسن (Ashley Jensen) در نقش پرستا پدر تونی در این سریال اشاره کرد.

تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف
تاریخ پخش فصل سوم After Life

پنه لوپه ویلتون (Penelope Wilton)، دیوید ارل (David Earl)، جو ویلکینسون (Joe Wilkinson)، کری گادلیمن (Kerry Godliman)، مندیپ دیلان (Mandeep Dhillon)، جو هارتلی (Joe Hartley)، روزین کانتی (Roisin Contay)، تیم پدستر (Tim Plester) و دیان مورگان (Diane Morgan) دیگر بازیگران این سریال هستند.

از آنجایی که همسر تونی در فصل اول این سریال فوت می‌کند، در فصل‌های دوم و سوم سریال حضور نخواهد داشت و همینطور ممکن است برخی دیگر از بازیگران را هم در فصل سوم سریال پس از زندگی نبینیم.

دیالوگ های ماندگار سریال افتر لایف

تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف
دیالوگ های ماندگار سریال افتر لایف

حال که به آخر مقاله‌ی تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف نزدیک می‌شویم، بد نیست برخی از دیالوگ های ماندگار و آموزنده را مرور کرده که اگر این فیلم را دیده‌اید، برایتان تجدید خاطره شود و در غیر اینصورت، به دیدن آن تشویق شوید.

خوشبختی فوق العادست. مهم نیست مال تو باشه یا دیگری، یک جامعه به خوبی رشد میکنه وقتی پیرمردها درخت بکارن، سایه درختی که می دونن هیچوقت قرار نیست زیرش بشینن. آدمهای خوب برای بقیه کار انجام میدن.

به من بود چیزی رو عوض نمیکردم، اگه برمیگشتم و یک چیز بد رو درست می کردم شاید چیزی رو از دست می دادم که اون چیز بد در نهایت باعثش می شد، از هیچ چیز پشیمون نباش.

ما فقط واسه خودمون اینجا نیستیم، ما واسه بقیه هم زندگی می‌کنیم. ما باید تا وقت مرگمون به همدیگه توی مشکلات کمک کنیم و بعد کارمون تموم میشه.

سخن پایانی

حال که تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف پیش بینی شده و می‌دانیم که نهایتا در دو ماه اول سال 2022 شاهد پخش آن خواهیم بود، پیشنهاد می‌کنیم اگر فصل‌های قبل آن را ندیده‌اید و به سریال‌های آموزنده علاقه دارید، حتما آن را تماشا کنید.

علاوه بر آن، می‌توانید لیستی از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021، بهترین سریال های 2021 و بهترین سریال های HBO در سال 2021 را در این مقالات پیدا کنید.

همینطور تیم تکراتو به معرفی بهترین فیلم های 2021 در ژانرهای مختلف، همچون بهترین سریال های عاشقانه 2021، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و ترسناک ترین فیلم های 2021 پرداخته است.

به علاوه، گفتارهای بهترین فیلم های اکشن 2021، بهترین فیلم های عاشقانه 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021 و بهترین فیلم های زامبی 2021 نیز ممکن است نظر شما را جلب کند.

البته بررسی جستارهای سریال های محرم 1400، سریال های ماه رمضان 1400 و برنامه های رمضان 1400 در زمینه سریال‌ها و برنامه‌های ایرانی نیز خالی از لطف نیست.

فراتر از آن می‌توانید مقالات بهترین سریال های 1400، بهترین سریال های ترکی 2021 و  بهترین سریال های کره ای 2021 را هم در تکراتو مطالعه فرمایید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد تاریخ پخش فصل سوم افتر لایف چیست؟ شما فکر می‌کند این فصل تا چه حد می‌تواند موفق شود؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر