;
coinex

زمان بندی ویس چت تلگرام چگونه است؟

تلگرام در بروزرسانی اخیر خود قابلیت های جدید و متنوعی از جمله قابلیت زمان بندی ویس چت را ارائه کرده است. اما زمان بندی ویس چت تلگرام چگونه است؟

محبوبیت روزافزون کلاب هاوس عموم سرویس ها و شبکه های اجتماعی را به ارائه قابلیت ها و ابزارهای مشابه با آن برانگیخته است. حالا تلگرام که چندی پیش قابلیت ویس چت را ارائه کرده بود، در جدیدترین به روزرسانی خود، قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرده است که آن را به کلاب هاوس شبیه تر از قبل می کند.

زمان بندی ویس چت تلگرام چگونه است؟

با سروصدایی که کلاب هاوس و بعد از آن توییتر با قابلیت توییتر اسپیس به راه انداخته اند، در رسانه ها کمتر به قابلیت ویس چت تلگرام اشاره می شود که حالا چندماهی از عرضه آن گذشته و فضایی شبیه به اتاق های کلاب هاوس دارد.

طبیعتا و آنطور که ما از تلگرام شناخت داریم، این سرویس در بروزرسانی هایی که ارائه می کند همواره ابزارها و قابلیت هایی جدید یا تغییراتی ملموس در ابزارهای پیشین پدید می آورد. حالا ویژگی ویس چت که اساسا رقیب کلاب هاوس به شمار می آمد با قابلیت زمان بندی و مدیریت چت صوتی گام دیگری به کلاب هاوس نزدیک شده است.

زمان بندی ویس چت تلگرام چگونه است؟

در آخرین به روزرسانی تلگرام نسخه بتا 7.7 قابلیت زمان بندی و مدیریت چت و گفتگوی صوتی ارائه شده و حالا مدیران کانال ها می توانند برای چت های صوتی مدت زمان مشخصی تعیین کنند. بعد از این برای شروع گفتگو تایمر معکوس در بالای صفحه کانال به نمایش درخواهد آمد تا شروع گفتگو را یادآوری کند.

ویژگی جدید، همچنین ب کاربران و مدیران کانال ها این امکان را می دهد که گفتگوی صوتی خود را ضبط و در کانال به اشتراک بگذارند. در حال حاضر این قابلیت در نسخه بتا ارائه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان بندی ویس چت تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر