;
coinex

فراخوان ارائه محصولات فناورانه در بخش تجربه فناوری نمایشگاه اینوتکس ؛ تا 5 اردیبهشت

بنابر اعلام دبیرخانه دهمین دوره نمایشگاه اینوتکس مهلت شرکت در فراخوان ارائه محصولات فناورانه در بخش تجربه فناوری نمایشگاه اینوتکس تا پنج اردیبهشت ماه است. با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

دبیرخانه نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس از شرکت‌ها و صاحبان تکنولوژی برای شرکت در نمایشگاه دعوت ‌می‌کند تا با ارائه محصولات فناورانه خود در نمایشگاه حضور پیدا کنند.حداکثر زمان ارسال اطلاعات و رزرو غرفه در بخش تجربه فناوری نمایشگاه تا تاریخ ۵ اردبهشت‌ماه ۱۴۰۰ است.

فراخوان ارائه محصولات فناورانه در بخش تجربه فناوری نمایشگاه اینوتکس

علاقمندان به شرکت در نمایشگاه و رزرو غرفه می‌توانند از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با شماره 09372323467 تماس  حاصل فرمایند. پیشتر مهلت ثبت نام در نمایشگاه اینوتکس 2021 تا دوم اردیبهشت‌ ماه تمدید شده بود.

یکی از بخش‌های جذاب نمایشگاه اینوتکس بخش تجربه فناوری است. در این بخش مخاطبان نمایشگاه با تکنولوژی‌های جدید آشنا شده و از آن‌ها استفاده می‌کنند. تجربه نشان داده که این بخش یکی از پر طرفدارترین و مهیج‌ترین بخش‌های نمایشگاهی برای مخاطبین خود بوده است.

یشتر بخوانید:

اینوتکس 2021 همزمان با اختتامیه جایزه ملی راهکارهای نوآورانه‌ی یونیسف برگزار می‌شود

پارک فناوری پردیس دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX 2021 را طی روزهای 28 الی 31 اردیبهشت ماه سال جاری به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند. اینوتکس 2021 با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» و با حضور اعضای فعال در اکوسیستم کارآفرینی ایران و صاحبان تکنولوژی و فناوری برگزار می‌شود.

نظر شما در خصوص بخش تجربه فناوری نمایشگاه اینوتکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر