;
coinex

پرداخت‌یاری دیجی‌پی برای کسب‌وکارهایی که نماد اعتماد الکترونیکی ندارند

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان (دیجی‌پی) مجوز پرداخت‌یاری هم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده است. اکنون فروشگاه‌های اینترنتی معتبری که نماد اعتماد الکترونیکی ندارند هم می‌توانند از خدمات نوآورانه، امن و سریع دیجی‌پی استفاده کنند.

شرکت‌های زیادی خدمت پرداخت‌یاری عرضه می‌کنند، اما اگر درگاه پرداخت واسط عملکرد مناسبی نداشته باشد، ممکن است خیلی از خریدها نیمه‌کاره رها شده و مشتری از ادامه خرید منصرف شود! اما راهکار نوآورانه دیجی‌پی برای درگاه پرداخت واسط باعث می‌شود تراکنش‌ها با کیفیت بالاتر و در زمان سریع‌تری انجام شوند.

دیجی‌پی از قدرت الگوریتم درگاه پرداخت هوشمند خود برای خدمت پرداخت‌یاری استفاده می‌کند؛ به این صورت که هنگام تراکنش روی درگاه پرداخت واسط، با الگوریتم هوشمند خود، بهترین درگاه پرداخت از میان درگاه‌های معتبر موجود را انتخاب کرده و تراکنش را از آن طریق انجام می‌دهد.

پرداخت‌یاری دیجی‌پی برای کسب‌وکارهایی که نماد اعتماد الکترونیکی ندارند

در این فرایند دیگر نیازی به انتخاب درگاه از سوی کاربر نیست. از آنجا که الگوریتم هوشمند دیجی‌پی درگاه را انتخاب کرده، احتمال موفقیت تراکنش افزایش می‌یابد. استفاده از درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌، به کسب‌وکارهای کوچک اعتبار هم می‌دهد.

درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی از روش‌های مختلف پرداخت مانند کارت‌های عضو شتاب، کارت‌های اعتباری و کیف پول الکترونیکی پشتیبانی می‌کند. بنابراین کاربر با ابزارهای گوناگونی می‌تواند تراکنش را با موفقیت به انجام برساند.

افراد حقیقی و حقوقی که فروشگاه اینترنتی دارند، می‌توانند به وب‌سایت شرکت دیجی‌پی مراجعه کرده و فرم مربوط به درخواست درگاه پرداخت واسط را تکمیل کنند. سپس مدارک موردنیاز را همراه فرم مربوطه به‌صورت آنلاین ارسال کنند. کارشناس‌های دیجی‌پی درخواست را بررسی کرده و در صورت تطابق مدارک با شرایط اعلام‌شده، درخواست صدور ترمینال اینرنتی متقاصی را ثبت می‌کنند. در نهایت پس از تأیید شرکت شاپرک، درگاه فعال می‌شود.

صاحبان با تجربه فروشگاه‌های اینترنتی به اهمیت درگاه پرداخت امن و سریع در فرایند خرید اینترنتی آگاه هستند. اگر تجربه پرداخت برای مشتری راضی‌کننده نباشد، اعتماد او سلب شده و به‌مرور نرخ فروش کاهش می‌یابد. درگاه پرداخت مطمئن دیجی‌پی نقش مهمی در شکل‌گیری تجربه خرید رضایت‌بخش ایفا می‌کند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر