;
coinex

بایننس چیست؟ آموزش فعالیت در صرافی بایننس

بایننس چیست؟ آموزش فعالیت در صرافی بایننس چگونه است؟ بسیاری از کاربران ایرانی به دلیل محبوبیت بایننس، به دنبال آموزش فعالیت در صرافی بایننس هستند. با تکراتو همراه باشید.

با وجود اینکه صرافی بایننس مدت طولانی نیست که راه اندازی شده، اما با رشد بازار ارزهای دیجیتال، صرافی بایننس هم به شدت رشد کرد و طرفداران بسیاری در سطح جهان پیدا کرد. بایننس در سال 2017 شد اما در همین مدت کوتاه، توانست تریدرها و علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب کند. بایننس در حال حاضر یکی از بزرگترین صرافی های بین المللی در سطح جهان است که فضایی تعاملی، ایمن و معتبر را در اختیار معامله‌گران قرار داده است. در این مقاله به طور کامل به معرفی بایننس و آموزش فعالیت در صرافی بایننس می‌پردازیم.

بایننس چیست؟ آموزش فعالیت در صرافی بایننس

آشنایی با صرافی بایننس

همانطور که در بخش مقدمه گفته شد، بایننس یکی از بزرگترین صرافی های محبوب بین المللی می‌باشد که از تعداد بسیاری زیادی ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و فضای بسیار متنوعی در اختیار تریدرها قرار داده است.

بایننس در واقع نام یک اکسچینج چینی است که به شما فضایی رو اختصاص میده که بتونید به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید. انتخاب متنوع و گسترده ارزهای دیجیتال، یکی از بزرگترین دلایلی است که بسیاری از تریدرها و معامله‌گرها، بایننس را به دیگر صرافی ها ترجیح می‌دهند.

بایننس امکان معامله‌گری از طریق سیستم یا کامپیوتر و اپلیکیشن موبایل را برای کاربران فراهم کرده است. پشتیبانی از تعداد زیادی ارزهای دیجیتال، فضای فوق العاده مخصوص ترید، امنیت بالا، کارمزد پایین و ابزارهای فوق العاده ای که در سایت پیاده سازی شده، از دلایل محبوبیت این صرافی هستند.

اگر بخواهیم اطلاعات کامل تری از صرافی Binance به شما بدهیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نوع وبسایت: صرافی ارزهای دیجیتال
  • افتتاح شرکت: 2017
  • مقر شرکت:‌ Shibuya-ku, Tokyo
  • روش های واریز: ارزهای دیجیتال (‌ Cryptocurrency )
  • روش های برداشت: ارزهای دیجیتال (‌ Cryptocurrency )
  • ارزهای پشتیبانی شده : بیتکوین , اتریوم , ریپل, تتر , لایت کوین و بیش از 45 ارز دیگر

همان طور که گفتیم یکی از دلایل محبوبیت بایننس پشتیبانی از ارزهای دیجیتال بسیار زیاد و متنوع است. حتی ارزهایی که تازه ابتدای کار باشند و در این صرافی اضافه شده باشند نیز شما می‌توانید خرید و فروش کنید.

تریدر ارز دیجیتال کیست؟

تریدر یا معامله‌گر به کسی می‌گویند که در بازارهای مالی به دنبال خرید و فروش هر نوع دارایی مالی باشد. در مورد ارز دیجیتال، تریدر در واقع کسی است که به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌پردازد. تفاوت تریدر و سرمایه گذار این است که سرمایه گذار در واقع با چشم انداز و هدف طولانی مدت خرید می‌کند و پس از مدتی فروش انجام می‌دهد. اما تریدر خرید و فروش مستمر و بیشتری در زمان کوتاه انجام می‌دهند.

تریدر سعی می‌کند با استفاده از فرصت ها، نوسان گیری، پیگیری اخبار و رویدادها و استفاده از ترفندها و روش های مختلف، سرمایه گذاری های مستمری بر روی ارزهای دیجیتال انجام دهد.

خرید و فروش ارزهای دیجیتالی در بایننس، حالت های مختلفی دارد. تریدرها صرفا به خرید و فروش اکتفا نمی‌کنند بلکه آنها سعی می‌کنند با روش های متنوع از رشد یک ارز و حتی سقوط یک ارز نیز درآمدزایی کنند. به میزانی که یک تریدر بتواند خرید و فروش های موفقی انجام دهد، سرمایه بیشتری بدست خواهد آورد.

چرا بایننس برای تریدرها فوق العاده است؟

بایننس به دلیل سرعت بالای ترید، خرید و فروش فوری، امنیت بالا و کاربردی بودن فضای آن، یکی از بهترین صرافی ها برای تریدرهاست. در حال حاضر بسیاری از تریدرهای جهان در این صرافی فعالیت می‌کنند و خوشبختانه بسیاری از تریدرها و معامله‌گران ارزهای دیجیتال کشورمان نیز در این صرافی مشغول به فعالیت هستند.

البته این را در نظر بگیرید که بایننس کشور ایران را تحریم کرده و شما برای فعالیت در بایننس به عنوان یک کاربر ایرانی، بایستی از سرور بایننس استفاده کنید.

تریدرها اصطلاحات مخصوصی دارند که در پایین به برخی از اصطلاحات مهم آن پرداخته‌ایم:

  • The Order Books(لیست سفارشات)
  • Volume(حجم معاملات)
  • Market Order(سفارش آنی)
  • Maker(کارمزد سفارش گذار) و Taker(سفارش بردار)
  • Support(سطوح حمایت)
  • Resistance(سطوح مقاومت)

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به‌تنهایی اقدام چالش‌برانگیزی است، چه برسد به آن که بخواهید بدون در نظر داشتن نکات لازم در این عرصه قدم بردارید! در این‌جا نکاتی را آورده‌ایم که دانستن آن‌ها به شما کمک می‌کند تا هرگونه تهدید را شناسایی کرده و بتوانید با اطمینان بیش‌تری وارد این حوزه شوید.

بازار ارزهای دیجیتال جایی است که در آن بیش از ۵۰۰۰ آلت‌کوین برای سرمایه‌گذاری وجود دارد. اما آیا هر رمزارزی برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟ آیا می‌شود گفت بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری چیست؟ با توجه به مواردی که در قسمت بالا خواندید، پاسخ این سوال، منفی است. برخی از ارزهای دیجیتالی که پتانسیل رشد بالایی دارند را در این قسمت معرفی می‌کنیم:

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • استلار
  • ایاس
  • لایت کوین
  • بایننس کوین
  • کاردانو
  • الگورند
  • و…

شروع فعالیت در بایننس

فعالیت در بایننس کار ساده‌ایست. فقط کافی است که ابتدا اقدام به خرید vps بایننس کنید و سپس ثبت نام در بایننس را شروع کنید. برای ثبت نام در بایننس به سایت رسمی بایننس به آدرس binance.com مراجعه کنید.

از قسمت signup با در دست داشتن تنها یک ایمیل می‌توانید ثبت نام را آغاز کنید. اگرچه بایننس برای شما ثبت نام دو مرحله ای را الزامی می کند و برای انجام این کار کافی است که از اپلیکیشن Google Autenticator استفاده کنید.

پس از ثبت نام در بایننس و تایید ایمیل، به راحتی می توانید با وارد کردن هر ارز دیجیتالی به کیف پول بایننس خود، ترید کردن را آغاز کنید. عموما برای فعالیت در بایننس، ابتدا از یک صرافی داخلی تتر خریداری می‌کنند و آن را به بایننس منتقل می‌کنند. جهت مشاهده آموزش های بیشتر در مورد بایننس، به آموزش فعالیت در بایننس مراجعه کنید.

آموزش فعالیت در صرافی بایننس
آموزش فعالیت در صرافی بایننس

سرور مجازی یا VPS بایننس

به دلیل تحریم های ظالمانه ای که بر علیه کشورمان صورت گرفته، فعالیت در صرافی بایننس با آی پی ایرانی غیر مجاز است و می‌تواند باعث از دست رفتن اکانت و یا سرمایه شما شود. بنابراین شما برای فعالیت در بایننس باید از یک سرور مجازی یا vps مخصوص بایننس استفاده کنید. وب سایت های زیادی VPS ارائه می‌کنند و هرکدام ویژگی های خاصی دارند. اما باید بدانید VPS ها متفاوت هستند و به دلیل اینکه سرمایه شما در بایننس مطمئن و ایمن باشد، باید از یک سرور مجازی استفاده کنید تا خیالتان راحت باشد.

ویژگی های یک سرور مجازی خوب عبارتند از:

  • سرعت و قطعی بسیار پایین
  • پشتیبانی و نصب و راه اندازی آسان
  • اپلیکیشن مخصوص اندروید و ios و نرم افزار ویندوز
  • رمزنگاری دیتاها
  • قابلیت کیل سوئیچ
  • سرور لوکیشن خاص
  • و…

قابلیت کیل سوئیچ چیست؟

در ادامه آموزش فعالیت در بایننس می‌پردازیم به قابلیت کیل سوئیچ سرور مجازی. کیل سوئیچ در واقع به این معناست که در صورت قطعی اینترنت، آی پی شما در بایننس تغییر نکند. چرا که این موضوع سبب می شود بایننس به راحتی متوجه تغییر آی پی شما بشود و سرمایه یا اکانت شما را بلوک کند.

سرورهای لوکیشن خاص چیست؟

سرورهای لوکیشن خاص در واقع سرورهایی هستند که بایننس بر روی آنها حساسیت ندارد و شما با سرعت بالاتر و ایمنی بیشتری می‌توانید در Binance فعالیت کنید. سرورهای لوکیشن خاص عموما سرورهایی هستند که کمتر ارائه می‌شوند. کشورهایی مانند هلند، لیتوانی، پرتغال، اسپانیا لوکیشن خاص محسوب می‌شوند و کشورهایی مانند انگلستان، آمریکا، آلمان و… جز سرورهای معمولی هستند. از آنجا که بایننس برای برخی از کشورها حساسیت ویژه تری دارد، بسیار مهم است که از جایی سرور مجازی تهیه کنید که سرورهای لوکیشن خاص ارائه دهد.

از کجا سرور مجازی بایننس تهیه کنیم؟

سرور مجازی در واقع مهم ترین بخش داستان آموزش فعالیت در بایننس است. چرا که بسیار مهم است به عنوان یک تریدر یا معامله‌گر ارزهای دیجیتال، خیالتان از بابت امنیت حساب‌تان راحت باشد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه سرور مجازی بایننس، از سایت بیت سرور به آدرس اینترنتی bitserver.in مراجعه کنید تا شامل تمام خدماتی از جمله پشتیبانی، نصب رایگان، اپلیکیشن و نرم افزار، سرعت بالا و… باشید. همچنین شما می توانید با شماره های زیر جهت مشاوره تماس حاصل فرمائید.

شماره تماس مشاوره بیت سرور: 07191301442

شماره تماس فنی بیت سرور: 09173300898

آدرس وب سایت: https://bitserver.in

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر