;
coinex

بهترین لپ‌تاپ های لنوو که می‌توانید بخرید

بهترین لپ‌تاپ های لنوو که می‌توانید بخرید. لنوو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های صنعت لپ‌تاپ در دنیا است و از پیشتازان آن می‌باشد. در بازار کنونی اگر به دنبال لپ‌تاپ هستید قطعا لنوو جز اولین پیشنهادات به شما خواهد بود.

لنوو بزرگترین تولید کننده‌ی لپ‌تاپ جهان است که طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌ها را بسته به نوع کاربری و قیمت در اختیار خریداران قرار داده است. اگر شما هم قصد خرید لپ‌تاپ دارید با ما در فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتال هدیش با آدرس ehadish.com همراه باشید تا به بررسی تعدادی از بهترین مدل‌های لپ‌تاپ‌های این شرکت بپردازیم.

بهترین لپ‌تاپ های لنوو که می‌توانید بخرید

لپ‌تاپ لنوو Ideapad

سری Ideapad لنوو محبوب‌ترین سری لپ‌تاپ‌های این شرکت است که مناسب طیف وسیعی از کاربران از دانشجویان و کاربران عادی گرفته تا مهندسان و طراحان و حتی گیمر‌های نیمه حرفه‌ای است. لپ‌تاپ‌های Ideapad در مدل‌های مختلف با نامگذاری متنوع تولید و عرضه می‌شوند. لپ‌تاپ‌های Ideapad 5، Ideapad 3، Ideapad 1، Ideapad S، Ideapad C، IdeaPad Flex و IdeaPad Gaming 3 در این مجموعه قرار دارند.

بهترین لپ‌تاپ های لنوو که می‌توانید بخرید
بهترین لپ‌تاپ های لنوو که می‌توانید بخرید

لنوو Ideapad 5

محبوب‌ترین مدل از سری Ideapad را می‌توان Ideapad 5 دانست. سخت‌افزار به روز، قوی و متنوع در کنار کیفیت ساخت خوب و قیمت بسیار مناسب همگی باعث شده خریداران زیادی به سمت این مدل بروند.

در جدید‌ترین مدل‌های این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی Core i7 نسل 11 شرکت اینتل استفاده شده شده که دارای قدرت بسیار بالا و گرافیک داخلی بسیار توانمندی است. گرافیک مجزای استفاده شده در این لپ‌تاپ نسل جدید گرافیک شرکت انویدیا MX 450 است که برای اولین بار به DDR6 را به دنیای لپ‌تاپ‌های اقتصادی آورده و نسبت به نسل قبلی خود عملکرد بسیار بهتری را ارائه می‌کند. در کنار این موارد استفاده از حافظه‌‌های SSD و رم با سرعت سریع 3200 مگاهرتزی تجربه‌ی سریع و دلچسبی را برای کاربر فراهم می‌کند.

وزن سبک و قابلیت حمل بالا، جنس با کیفیت پلیمری یا فلزی بدنه، صفحه نمایش با کیفیت IPS، وای فای 6، بلوتوث نسخه‌ی 5.1، پورت‌های کامل و متنوع، شارژدهی نسبتا خوب و نور پس زمینه‌ی کیبورد در بعضی مدل‌ها از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌باشد. IdeaPad 5i Pro و IdeaPad 5 Pro از دیگر زیرمجموعه‌‌های این مدل می‌باشند.

لنوو Ideapad 3

یکی دیگر از محبوب‌های Ideapad، Ideapad 3 می‌باشد که از برادر بزرگ‌تر خود در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد ولی با توجه به برچسب قیمتی خوب خود خریداران بیشتری به سراغش می‌روند. این مدل با توجه به وزن سبکی که دارد بهترین گزینه برای دانشجویان یا آن عده‌ای است که که زیاد سفر می روند و سهولت حمل برایشان مهم است. ویژگی بارز دیگر این مدل شارژدهی خوب آن است و ساعات زیادی در اختیار کاربر میماند. سخت افزار این مدل هم طوری در کنار هم قرار گرفته که بهترین میزان شارژدهی را داشته باشد.

لنوو Ideapad Gaming

عاشقان بازی‌های کامپیوتری با پیشرفت کیفیت و تکنولوژی به کار رفته در آن‌ها و تکامل گیم‌پلی، روز به روز در حال بیشتر شدن است. ولی داشتن یک لپ‌تاپ گیمینگ آنچنان ارزان تمام نمی‌شود و معمولا بهای بالایی را برای داشتنش باید پرداخت. لنوو برای این این گروه از کاربران که بودجه‌ی محدودی برای بازی دارند مدل Ideapad Gaming را عرضه کرده.

در این مدل اغلب از پردازنده‌های  قدرتمند Core i5 و Core i7 شرکت اینتل یا Ryzen 7 شرکت AMD استفاده شده و در کنار آن از گرافیک‌های قدرتمند GTX 1550 و GTX 1550 Ti با 4 گیگابایت حافظه‌ استفاده شده که تناسب خوبی بین قیمت و قدرت ایجاد کرده. این مدل از صفحه نمایش با کیفیت Full HD و نرخ نوسازی 120 یا 144 هرتزی بهره می‌برد که نیاز گیمر را کاملا برطرف می‌کند.

نور پس زمینه‌ی کیبورد، پورت‌های متنوع، قدرت سخت‌افزاری نسبتا قوی و قیمت مناسب از ویژگی این مدل است.

لنوو Ideapad 1

قیمت همیشه از مهم‌ترین فاکتور‌ها برای خرید لپ‌تاپ است. به همین دلیل وجود چنین لپ‌تاپی برای عده‌ای با بودجه‌ی بسیار محدود کاملا حس می‌شود. Ideapad 1 دقیقا برای همین دست از کاربران تولید شده. استفاده از پردازنده‌ی Pentium یا Celeron باعث قیمت بسیار پایین در این مدل شده. در کنار آن صفحه نمایش 14 اینچی HD یا FHD رم با ظرفیت پایین و وزن فوق‌العاده پایین گزینه‌ی بسیار مناسبی برای دانش‌آموزان یا حتی دانشجویان است.

بهترین لپ‌تاپ های لنوو که می‌توانید بخرید
بهترین لپ‌تاپ های لنوو که می‌توانید بخرید

لپ‌تاپ لنوو Legion

سری Legion مخصوص کاربران محتوای گرافیک و گیمر‌های حرفه‌ای است. در این لپ‌تاپ‌ها همواره از جدید‌ترین و قوی‌ترین سخت‌افزار موجود استفاده شده. این سری گیمینگ هرساله با معرفی مدل‌های جدید، حرفه‌ای‌تر از قبل می‌شوند. Legion 5 و Legion 7 نسل جدید لپ تاپ‌های مخصوص بازی لنوو هستند که در کانفیگ‌های مختلف با سخت‌افزارهای متنوع برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی عرضه شده است. در این سری لپ تاپ شاهد طراحی خاص و متفاوتی نسبت به سایر لپ تاپ‌های گیمینگ هستیم. دراین لپ‌تاپ‌ها نسبت به مدل‌های پیشین شاهد بهبودهایی در صفحه‌نمایش، کیبورد و سیستم خنک‌کننده هستیم. صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ‌ها بسته به کانفیگ انتخابی شما متفاوت است ولی به صورت کلی اکثر صفحه‌نمایش‌ها 15.6 یا 17.3 اینچی با کیفیت Full HD بوده و همچنین پنل آن‌ها IPS است و در مدل 2021 از یک صفحه نمایش 16 اینچی با کیفیت فوق‌العاده QHD بهره‌مند هستند و روی آن از روکش مات (Anti-Glare) استفاده شده است تا مانع از بازتاب شدید نور شود. کیبورد این سری از لپ تاپ‌‌ها علاوه بر نور پس‌زمینه، قابلیت پخش نورهای رنگی RGB در چهار بخش مجزا را دارند.

در مدل Legion 5 و در بالاترین کانفیگ خود از پردازنده‌ی Core i7 اینتل و در مدل 2021 از Ryzen 7 شرکت AMD استفاده شده در حالی که Legion 7 از پردازنده‌ی Ryzen 9 استفاده شده. در بخش گرافیک مجزا نیز همین صورت است. در Legion 5 از گرافیک RTX 3060 یا RTX 3070 استفاده شده و در Legion 7 علاوه بر این دو مدل، در بالاترین مشخصات خود از گرافیک RTX 3080 استفاده شده. در کانفیک‌های ضعیف‌تر و قدیمی‌تر شاهد استفاده از گرافیک GTX 1660، GTX 1660Ti، RTX 2060 و RTX 2070 در این لپ‌تاپ‌ها هستیم. این سری لپ‌تاپ‌ها دارای سیستم کولینگ اختصاصی لنوو است که بهترین خنک کنندگی را برای این سری به ارمغان آورده است. Legion 5 با قیمتی مناسب‌تر از Legion 7 و قدرت سخت افزاری بسیار مناسب یکی از پر فروش‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ در سال گذشته بود.

 جمع بندی

لنوو تلاش کرده برای هر سلیقه‌ و بودجه‌ای محصولی شایسته و ممتاز را ارائه کند و در سال‌های اخیر به اهداف خوبی دست یافته. فروشگاه اینترنتی هدیش مرجعی است برای اطلاع از مشخصات فنی انواع لپ‌تاپ از برند لنوو و دیگر برند‌ها با بهترین قیمت بازار ایران.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر