;
coinex

دانلود اپلیکیشن همدم ؛ نحوه نصب و آموزش کار با برنامه همسریابی تبیان

دانلود اپلیکیشن همدم که برنامه ای برای همسریابی به صورت قانونی و دارای تاییدیه‌های حکومتی است در این نوشتار مورد بررسی قرار می‌گیرد. در ادامه این مطلب با تکراتو همراه باشید.

همزمان با روز ازدواج اپلیکیشنی تحت عنوان همدم از گروه تبیان رونمایی شد. این برنامه نرم افزاری است رسمی و دارای مجوزهای قانونی که در حوزه همسریابی و مشاوره ازدواج فعالیت می‌کند. این برنامه در موسسه فرهنگی رسانه‌ای تبیان رونمایی شده است. با دانلود برنامه همدم برای اندروید و iOS می‌توانید وارد سامانه فراگیرهمسریابی این مجموعه شوید و با استفاده از آموزش‌ها و تست‌های روانشناسی خود را بهتر بشناسید و از طرف معرف‌ها و مشاورها گزینه‌های مطلوب برای ازدواج پیدا کنید.

در مراسم رونمایی از این برنامه گفته شد که «این پلتفرم قرار است پاسخگوی نیاز جوانان و خانواده‌ها در امر ازدواج باشد و در راستای تحکیم ازدواج و خانواده به عنوان دستیار عمل کند.» همدم دارای چهار سرویس همدم‌یاب، خدمات مشاوره‌ای، آزمون‌های روانشناسی و مجله آنلاین است که کاربران می‌توانند از خدمات آنها استفاده کنند.

دانلود اپلیکیشن همدم

نحوه نصب و آموزش کار با برنامه همسریابی تبیان

تاکنون بیش از 75 هزار نفر در این طرح شرکت کرده‌اند و حدود 3500 ازدواج موفق ثبت شده است. با مراجعه به شبکه‌های اجتماعی مرتبط با این مجموعه می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه پیدا کنید. یکی از مهمترین سوالات کاربران این است که در سامانه همدم طرفین برچه اساسی به یکدیگر معرفی می‌شوند. در سایت تبیان در این خصوص می‌خوانیم:

شناخت همدم از کاربرانش بر مبنای خوداظهاری افراد در زمان ثبت نام؛ مدارک ارسالی؛ آزمون های روانشناختی؛ راستی آزمایی بخشی از اطلاعات و تعاملات وی با معرف هنگام معرفی به دست می آید. از مجموع این موارد شاخص های متعددی به دست می آید که در پیشنهادات نرم افزار به کاربران و هنگام معرفی به کار گرفته می شود.

این سامانه و برنامه همدم زیر مجموعه تیم تبیان از سازمان تبلیغات اسلامی است. تبیان می‌گوید همه افراد می‌توانند از اپلیکیشن همدم برای اندروید و آیفون استفاده کنند و محدودیتی در زمینه محل سکونت و حتی سابقه ازدواج ناموفق قبلی وجود ندارد.

دانلود برنامه همسریابی همدم / دانلود برنامه همدم
دانلود برنامه همسریابی همدم / دانلود برنامه همدم /دانلود اپلیکیشن همدم

کاربران حتی عکس یکدیگر را نمی‌بینند ؛ باگ یا رعایت حریم شخصی؟

شاید یکی از مهمترین معیارها برای افراد ظاهر فرد مقابلشان است. ولی برای آشنایی اولیه و معرفی به یکدیگر تبیان می‌گوید «عکس نمی تواند تصویر مناسبی از آنچه که هستید به فرد دیگر منتقل کند.» به همین دلیل این در اپلیکیشن تصاویر افراد وجود ندارد. این موضوع همچنین از سوء استفاده‌های احتمالی نیز جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

سامانه همدم ؛ پلتفرم همسریابی بر بستر تلفن همراه

در سایت تبیان با اشاره به اینکه «عکس نمی تواند تصویر مناسبی از آنچه که هستید به فرد دیگر منتقل کند» آمده است:

 عکس قابل دستکاری است و بسیار مشاهده شده است که عکسها شبیه به صاحبانشان نیستند . ما در همسان گزینی بارها تجربه کرده ایم که عکس دلیل مناسبی برای رد یا قبول کسی نبوده است. آنچه که در ملاقات حضوری به دست می آید بسیار کامل تر از یک عکس بی روح است. در ملاقات حضوری شیوه بیان؛ میمیک چهره و زبان بدن به کمک فرد می آید تا شمای کامل تری از وی برای بیننده آشکار شود . لذا توصیه ما این است که هرگز دیدن عکس را به ملاقات حضوری ترجیح ندهید.

دانلود برنامه همسریابی همدم / دانلود برنامه همدم
دانلود برنامه همسریابی همدم / دانلود برنامه همدم / دانلود اپلیکیشن همدم

آیا استفاده از برنامه همدم هزینه دارد؟

در اپلیکیشن همدم امکان خرید درون برنامه‌ای وجود دارد. پس از دانلود برنامه همدم برای آیفون و اندروید که لینک آن در ادامه مطلب قرار داده شده، این امکان نیز وجود دارد تا افراد با پرداخت هزینه بسته‌هایی را خریداری کنند که به آنها در جستجوی مورد مناسب به خود بیشتر کمک می‌کند. این موضوع می‌تواند انتقادهایی را به تیم تبیان وارد سازد. با این حال توجیه آنها این است که برای حفظ جریان درآمدی و ثبات این کار را انجام داده‌اند. اما آیا مسئله مهم ازدواج را می‌توان تبدیل به کسب و کار و محل درآمدزایی کرد؟

دانلود برنامه همسریابی همدم / دانلود برنامه همدم
دانلود برنامه همسریابی همدم / دانلود برنامه همدم /دانلود اپلیکیشن همدم

با این حال، فرآیندهای ثبت‌نام، آزمون‌های روان‌شناختی و معرفی توسط معرفان همگی به طور رایگان و پس از نصب اپلیکیشن همدم برای آیفون/اندروید ممکن خواهد بود. در این زمینه در وبسایت تبیان می‌خوانیم:

پرداخت هزینه توسط کاربر هنگام جستجو علاوه بر اینکه به توسعه کار در کل کشور کمک می کند مانع از اثرات سوئی نظیر تنوع طلبی و ایجاد وسواس جستجوی مداوم جهت یافتن مورد بهتر در ذهن کاربر می شود. خرید بسته به شما امکان جستجوی بیشتر با ملاک ها و معیارهای خودتان می دهد.

دانلود برنامه همدم اندروید و iOS

این اپلیکیشن 29 مگابایتی را می‌توانید برای گوشی‌های اندرویدی از لینکی که در ادامه می‌آید از کافه‌بازار دانلود کنید. کابران دستگاه‌های اپل نظیر آیفون و آیپد نیز می‌توانند از نسخه تحت وب (PWA) استفاده کنند که لینک آن نیز در ادامه ارائه خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن همدم برای اندروید از کافه بازار

اپلیکیشن وب نسخه PWA برای آیفون و کامپیوتر

آموزش کار با برنامه همدم

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن و دریافت کد فعالسازی وارد صفجه اصلی این برنامه می‌شوید. این برنامه دارای تب‌های مختلفی است و هر کدام از تب‌های دارای امکاناتی است که بالاتر به آنها پرداختیم. از جمله مجله همدم که در آن محتواهای آموزشی در خصوص خواستگاری، ازدواج، نامزدی، عقد و غیره قرار داده شده است و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

تصاویری از محیط کار برنامه (برای بزرگنمایی بیشتر کلیک کنید)

.

نظر شما در خصوص اپلیکیشن همسریابی همدم چیست؟ نظرات خود را در این خصوص در کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (11 نظر)

    سلام دوستان
    من حدود ۹ ماه تبت نام کردم. از همون موقع زده در انتظار تایید مدارک. بنظرم این نرم افزار کلاهبرداری هست. وقت خودتونو تلف نکنید. فقط میخواد اون بسته پولی رو بفروشه به جوانان دل پاک این مملکت. من که پاکش کردم از روی گوشی.

    پاسخ

    من هزینه واریز کردم و بسته خریدم ولی بسته بهم تحویل داده نشو و هیچکس پاسخگو من نیست

    پاسخ

    اگر یه دختر ده ها پیشنهاد داشته باشه و ردشون کنه، عزت نفس پسر مشکلی‌براش پیش نمیاد و دختر هم دچار غرور نمیشه اما اگر برای پسر همین شرایط پیش بیاد عزت نفس دخترا خدشه دار میشه و پسر دچار غرور میشه؟ اگر یه دختر ده ها هواستگار رو رد کنه تنوع طلب نیست بلکه طبیعیه و حق داره بهترین گزینه رو انتخاب کنه اما اگر یه پسر‌ چندین دخترو رد کنه تنوع طلبه؟!! به شدت دیدگاهتون جنسیت زده‌ست و زن‌برتر بینی از تمام جملاتتون میباره.

    پاسخ

    از قدیم تا امروز در ایران حق انتخاب با آقا بوده و هست، شما مشکلت چیه؟؟
    خانم فقط میتونه قبول نکنه اما حق انتخاب نداره، متوجه این جمله میشید؟ اگر درک کنی میفهمی جنسیت زدگی رو شما ایجاد کردین نه خانم ها،
    و حالا که حق انتخاب به شما آقایون دادن، کاش درست انتخاب کنید، همه آقایون دنبال یکی بهتر از خودشون هستن نه در سطح خودشون، چون میگن حالا که حق انتخاب دارم بهترین ها رو میخوام، در صورتی که اگه خودش رو بشینه بررسی کنه و در سطح خودش بگیره نه اختلال در ازدواج پیش میومد نه اینقدر طلاق

    پاسخ

    سلام
    دقیقا حرف شما درست هست من هم با تمام حمایت که از نرم افزار ملی داشتم متاسفانه این نرم افزار با ایجاد تغییرات نتایج مثبت بهتری خواهد داشت و مدام من یک خانم در گزینه های در درست آقایون که هی پاسخ رد دریافت کنم نباشم و غیر آن این نرم افزار در یکسری استان های جنوبی که حالت سنتی دارد هیچ استقبالی صورت نگرفته است و بدون اینکه شهر سکونت بررسی شود هر پیشنهاد را برای خانم محترم معرفی و با پاسخ منفی آقایون مواجه می شود و این بالواقع هم حرف میشود که عزت نفس خانم ها زیر سوال میرود

    پاسخ

    سلام من ثبت نام کردم ولی اکثر گزینه ها فقط امکان رد کردن داری نه ارسال درخواست . مشکلش چیه؟

    پاسخ

    باسلام و عرض ادب

    ضمن خدا قوت به جهت طراحی و انتشار اپ همدم
    قاعدتا هر برنامه و پلتفرم جدید یک سری محاسن و یک سری معایب دارد قطعا اپ همدم نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد .از محاسن آن معرفی دختران و پسران هم کفو و در شرف ازدواج به یکدیگر می باشد که از طریق این بستر به هم معرفی شده و در مسیر آشنایی قرار می گیرند
    و حالا می‌رسیم به معایب اپ همدم و کلا مؤسساتی که در امر معرفی جوانان برای ازدواج فعالیت می نمایند
    اگر دقت نمایید حجم عظیمی از جوانان چه دختر و چه پسر در این موسسات و خصوصا اپ همدم عضو می شوند و جالب اینجاست که از این تعداد کثیر تعداد ازدواج های صورت گرفته بسیار پایین می باشد و زمانیکه جامعه آماری رو بررسی می کنیم ( تعداد متقاضیان ازدواج) تعداد ازدواج ها بسیار کم می باشد
    این مسئله بیشتر مربوط به عدم مسئولیت پذیری و بحث تنوع طلبی پسرها مربوط میشه با یک مثال خدمتتان عرض میکنم فردی وارد فروشگاه شده و لباسی می‌خواهد خریداری نماید زمانیکه تنوع بسیار بالا باشد دچار سردر گمی شده و عملا قدرت انتخاب رو از دست می دهد و از لحاظ بصری نمی‌تواند درست انتخاب نماید و مدام لباسها رو با یکدیگر مقایسه می نماید ؛ در بحث ازدواج نیز همین‌گونه است آقا پسره چونکه دختران بسیاری به آنها پیشنهاد داده می شود و به لطف اپ همدم راحت سرچ می‌زنند و با ظاهر و موقعیت های مختلف آشنا میشن کم کم دچار غرور کاذب شده که من هر زمان اراده کنم هر دختری رو که بخواهم میتوانم بگیرم و بعضا حتی کیس مطلوب از هر لحاظ رو هم بیابند بازم تعلل می کنند به امید بهترین فرد که شاید از این بهترم پیدا شد
    ولی قضیه برای دختران در اپ همدم متفاوت است اگر به آقا پیشنهاد و درخواست ارسال کنند حتی اگر موقعیت خانم بهتر از آقا باشد آن آقا دچار تناقض می‌شود که حتما یک عیب و ایرادی دارد که به من پیشنهاد داده مگر دختر خوب تا این سن مجرد میمونه و گزینه رد رو میزنن اونوقت دختر باید مدام بسته بگیره و پولش هدر بره غافل از اینکه اینجا ایران است و طبق فرهنگ ما حتما آقا باید درخواست به خانم بدهد و الا پسر علاوه بر اینکه دچار توهم خود بزرگ بینی و خود برتر می‌شود که حتما می یک آدم تاپی هستم که به من دخترها پیشنهاد می دهند و مدام توقعی بالا میره و اون دختر مدام عزت نفسش پایین که من رو پسرها رد میکنن
    این بزرگترین ضعف این اپ هست
    حتما حتما باید برنامه طوری طراحی میشد که فقط آقا بگرده دنبال دختر مناسب خودش و تعداد سرچ هاش هم محدود باشه بنابراین بادقت نه با بازیگوشی و فان به قضیه نگاه نکنه
    متاسفانه مشکل و معضل اصلی امروز جامعه ما تله تنوع طلبی است که بیشتر متوجه آقایان هست البته در بین خانم ها نیز هست ولی هم اکنون آقایون رکوردار این قضیه هستند

    و این نیازمند آموزش به پسرها برای یادگیری مهارتهای ضروری و اساسی برای شروع یک رابطه و تداوم آن می باشد

    پاسخ

    ساقیت رو دوست دارم خواهر!

    پاسخ

    اتفاقا من شرایطم رو در سایت اعلام کردم و فقط برای ازدواج دائم ولی چون مذهبی هستم کسی من رو نمیپذیره.

    پاسخ

    کاملا درسته، حتما باید اپلیکیشن اصلاح بشه وگرنه با سایت های مختلف همسریابی هیچ تفاوتی نداره

    پاسخ

    نظر شما محترمه و با احترام مشکل اینی که شما گفتی نیست مشکل بیکاری و نداشتن خونه و نداشتن شغل درست و امکانات اولیه برای جوانان هست نه اون فرمایشات شما

    پاسخ