;
coinex

ماجرای تبلت لاکچری سعید جلیلی چیست؟

دکتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از سیاستمداران نام آشنای کشور است. اخیرا اما ماجرای تبلت لاکچری سعید جلیلی خبرساز شده است.

دکتر سعید جلیلی از مجبوب ترین و نام آشناترین سیاستمداران ایرانی و استاد دانشگاه امام صادق علیه السلام است. دکتر جلیلی که در طول دوران فعالیت سیاسی خود در خدمت نظام و انقلاب در پست های گوناگونی فعالیت داشته اما همواره به عنوان انسانی ساده زیست و فارغ از مادیات دنیوی شناخته می شود.

این عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام که برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 نیز کاندید شده بود، نهایتا به نفع رئیس جمهور منتخب یعنی آقای رئیسی از رقابت ها کنار کشید. اما اخیرا یک ماجرای پرسروصدا اطراف نام این سیاستمدار کم حاشیه، شایعات زیادی به پا کرده است.

ماجرای تبلت لاکچری سعید جلیلی چیست؟

سعید جلیلی معمولا شخصیتی آرام، متین و کم حاشیه است. این سیاستمدار ساده زیست را معمولا به بی قیدی اش به مال دنیا و زندگی و رفتار ساده اش می شناسیم. اخیر اما انتشار تصویری در فضای مجازی تحت عنوان تبلت گرانقیمت سعید جلیلی که او را در حال استفاده از یک مدل مایکروسافت سرفیس نشان می دهد سبب شده تا برخی افراد در فضای مجازی به استفاده او از از این محصول نسبتا گران قیمت واکش نشان داده، به بحث بنشینند.

ماجرای تبلت لاکچری سعید جلیلی چیست؟

البته باید بدانید که به واقع  این مدل از مایکروسافت سرفیس که در تصویر بالا مشاهده می کنید، نه الزاما گران ترین تبلت است و نه لاکچری ترین. اما در هر صورت حالا تبلت سعید جلیلی موضوع بحث داغ کاربران در فضای مجازی شده و کاربران به بحث در این باره مشغول هستند. نظر شما در این باره چیست؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تبلت سعید جلیلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر