;
coinex

گروه وبری | طراحی و سئو سایت در کرج

گروه وبری | طراحی و سئو سایت در کرج ؛ سلام به دوستان عزیز تکراتویی اسپمر و غیر اسپمر عزیز که همیشه کامنتشونو زیر پست های مختلف می خونیم.

دوست داریم این بار علاوه بر خوندن، یه حالی هم بدیم که شاید تبلیغی هم برای گروه وبری بشه که صاحبینش از گیمرهای حرفه ای CsGO و وارزون هستن و می بینن که ظلمی به این قشر در ایران میشه! شاید براتون سوال باشه که ما چه کاری می خوایم بکنیم؟ هیچی فقط یه قرعه کشی 200 دلاری خواهیم داشت (با توجه به قیمت روز دلار) که بین شما داوطلبین برگذار میشه و جوابش هم 2 ماه دیگه داخل همین تکراتو قرار میدیم (با رپورتاژ آگهی).

گروه وبری | طراحی و سئو سایت در کرج

نحوه شرکت تو قرعه کشی وبری؟

دوستان اصلا کار سختی نخواهید داشت 😀 و فقط کافیه زیر همین پست یه کامنت اسپم بزارید و هر یدونه کامنت یه امتیاز ثبت میشه براتون و ادمین سایت هم قرار شده تمام اسم هارو هر هفته چک کنه که زیاد و کم نشه و عدالت برقرار باشه! البته اگه داخل صفحه طراحی سایت در کرج ما یه کامنت حداقل 1 خطی بزارید (مرتبط با کار)، ما به امتیازتون 10 تا اضافه می کنیم که خب خیلیه! تاریخ قرعه کشی هم به شکل ویدیویی پستش رو قرار میدیم دقیقا 2 ماه دیگه همین روز هست (به هیچ عنوان قصد ندادن مبلغ رو نداریم) و برنده هم داخل ویدیو اسمش گفته میشه.

نکته : در نظر داشته باشین که اگه داخل صفحه مورد نظر کامنت میزارین،حتما اسمش با اسم اکانت تکراتو یکی باشه که شمارش بشه!

چطوری پولم رو بگیرم؟ وقتی برنده مشخص شد، شما با اکانت خودتون زیر همون پست یه ایمیل میزارید برامون و ما با شما ارتباط میگیریم و تمام!

کار شما چی هست؟

دوستان عزیز، من یعنی علی محمد زینالی مدیر سایت وبری هستم که دارم این مقاله رو می نویسم و میشه گفت سنمم زیاد نیست و تنها می خوام کمی متفاوت کار کنم! همیشه شرکت های مختلف طراحی و سئو سایت رو می بینم که کارهای بی کیفیت رو بدون پشتیبانی به مشتری ها عرضه می کنن و پول های هنگفتی میگیرن.برای مثال یه سایت وردپرسی رو حدود 10 میلیون قیمت میدن و حتی زحمت بهینه سازیش رو به خودشون نمیدن و مشتری هم از همه جا بی خبر میاد و سفارش میده! اما ما در گروه وبری قصد داریم که نسل جدیدی از خدمات رو به بقیه دوستان ارائه بدیم و از اون طرف هم قیمت مناسبی داشته باشیم.

 

درسته سایت خود ما با وردپرس ساخته شده ولی خب وقتی این مورد جواب کسب و کارمون رو میده و برای شروع کار خوبه، ما هم ادامه میدیم و تا زمانی که شرکت کمی پیشرفت کنه که این مورد خیلی سریع اتفاق خواهد افتاد.

گروه وبری | طراحی و سئو سایت در کرج

سئو چیه دوست عزیز؟

خب قطعا خیلی از شما دوستان گیمر و غیر گیمر با این موضوع آشنایی جزئی دارید و این بخش برای کسایی هست که هیچ اطلاعاتی ندارن و میخوام کسب و کار آنلاینشون به سوددهی برسه. وقتی شما یک کلمه کلیدی رو داخل موتورهای جستجو (گوگل – بینگ…) وارد می کنید، 10 تا سایت تو صفحه اول به شما نمایش داده میشه که اونهایی رتبه بالاتری دارن، قطعا شانس بیشتری هم برای دیده شدن دارن که به این بالا آوردن سایت تو نتایج جستجو سئو گفته میشه 😊.

این مورد رو در نظر داشته باشید که سئو (زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ) یک کار خیلی حساس بوده و هر کسی نمیتونه انجامش بده و نیاز به سالها تجربه داره! متاسفانه خیلی از افراد تصور می کنن که با یه کلاس یا خرید دو تا پکیج آموزش، می تونن پروژه های متوسط یا حتی بزرگ بگیرن که این طرز فکر کاملا اشتباهه و هیچ شرکت یا شخصی این کار رو به افراد ناشی نخواهد سپرد.ولی خب ما تو گروه وبری با داشتن یه تیم حرفه ای و کار بلد (و البته جوان!!!) آماده همکاری با شرکت های مختلف هستیم و اگر به نمونه کارهای ما توجه کنید، متوجه تفاوت های فاحشی خواهید شد.

چطور با طراحی سایت میتونم کسب و کارم رو متحول کنم؟

خیلی از کاسب های عزیز این سوال براشون به وجود میاد که بعد از هزینه کردن و طراحی یک سایت، چقدر میتونم درامد داشته باشم و اصلا این کار صرفه اقتصادی داره یا نه؟ این مورد رو در نظر داشته باشین که مغازه یا یک مکان ثابت، فقط مشتری های حضوری و به قول معروف عبوری داره و کسی از اونور کشور نمی تونه ازشون خرید کنه یا اصلا نمیشناسه و به همین خاطر خیلی از مخاطبینشون رو از دست میدن (حتی اگه قیمت و کیفیت خوبی هم داشته باشن).اما وقتی یک سایتی دارید که تو نتایج جستجو (SERP) بالا هستش و به بهترین شکل ممکن طراحی شده، قطعا درامدتون بین 5 الی 100 برابر خواهد شد (دقیقا مثل فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی که درامدهای میلیاردی دارن).

ما هم به هیچ عنوان نمی خوایم از شما سو استفاده کنیم و مبالغ بالا بگیریم و در آخر هم به نتیجه ای نرسید و شرکت دیگه ای رو انتخاب کنید! چرا که همین شما کارفرماهای عزیز هستید که باعث موفقیت ما خواهید شد و ما هم از این طرف همیشه بهترین خدمات رو به شما ارائه می دهیم که معامله ای دو سر برد باشه.

امیدواریم از این طرز نوشتن ما ناراحت نشده باشین و با توجه به فضای تکراتو سعی کردیم مقاله بنویسیم و فقط کپی کار نباشیم D:

 

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر