;
coinex

آموزش رایگان ارز دیجیتال و بیت کوین از صفر تا حرفه ای شدن

امروزه صحبت‌های زیادی در مورد ارز دیجیتال و بیت کوین و … می‌شود که شاید شما که در حال مطالعه این متن هستید، اطلاعی از آن نداشته باشید و یا یکی از بهترین‌های خودتان در حوزه ارزهای دیجیتال باشید. در هر صورت امروز در بایننس فارسی قصد داریم شما را از صفر تا حرفه‌ای شدن در ارزهای دیجیتال همراهی کنیم تا به سودهای باورنکردنی دست پیدا کنید.

روزبه‌روز تبلیغات در دنیای ارزهای دیجیتال بیشتر می‌شود و ممکن است هدف درست و مشخصی داشته باشید، ولی در راه اشتباهی قدم بگذارید و زمان و هزینه خود را هدر داده باشید. البته شاید تا الان دچار چنین اشتباهی شده‌اید؛ اما الان زمان تغییر است. زمانی که باید تصمیمی خود را بگیرید تا بهترین قدم را در زندگی‌تان بردارید.

اگر هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارید، اصلاً مهم نیست، چون الان آماده یادگیری آن هستید و امروز و در این ساعت موفقیت را در کنار خود بدانید. البته اگر اراده‌ای مستحکم، امیدی پایان‌ناپذیر و قدرت و مهارت دارید، پس حتماً باید ادامه مطالب را بخوانید تا به توانایی و مهارت خود مسیر درستی را نشان دهید و به‌سوی موفقیت حرکت کنید.

در ابتدا در بایننس فارسی سعی داریم شما را با ارز دیجیتال آشنا کنیم که اصلاً ارز دیجیتال چیست و چرا باید در آن فعالیت کنید و کسب درآمد داشته باشید؛ سپس به شما کمک می‌کنیم تا بهترین آموزش رایگان ارز دیجیتال را بشناسید و شروع به یادگیری کنید. به هیچ وجه نگران زمان و انرژی که در این راه قرار می‌دهید نباشید؛ چون بهترین مسیر را برای رسیدن به موفقیت انتخاب کرده‌اید.

چرا ارز دیجیتال و بیت کوین ؟

چرا باید ارز دیجیتال را یاد بگیریم؟ اصلاً ارز دیجیتال چیست؟ چرا بیت کوین؟ چرا امروزه این حجم از افراد مشغول به یادگیری و معاملات در ارزهای دیجیتال و بیت کوین هستند؟ شاید سؤالاتی در این زمینه داشته باشید که در ادامه به همه آنها جواب می‌دهیم و نقشه راه را مشخص می‌کنیم. برای اینکه بدانیم چرا باید شروع به یادگیری ارزهای دیجیتال کنیم، پیشنهاد می‌کنیم حتماً ادامه مقاله را بخوانید تا از راز این مهارت باخبر شوید و تا زمان زیادی را از دست نداده‌اید، شروع به یادگیری کنید.

ارزهای دیجیتال به‌زودی تمام دنیا را تسخیر می‌کنند و بعد از مدتی دیگر خبری از پول‌های اسکناسی نخواهد بود، هرچند که در 2 سال اخیر به دلیل ویروس کرونا، تبادلات اسکناسی به‌شدت کاهش پیدا کرده و شاید خیلی از شما که در حال مطالعه این متن هستید، با من هم عقیده باشید. به هر حال تکنولوژی روزبه‌روز پیشرفت می‌کند و اگر کسی با آن همراه نشود، مانند انسانی است که قصد پیشرفت ندارد و خود را در خانه ذهنش حبس کرده است.

آموزش رایگان ارز دیجیتال و بیت کوین از صفر تا حرفه ای شدن
آموزش رایگان ارز دیجیتال و بیت کوین از صفر تا حرفه ای شدن

با گذشت زمان ارزهای دیجیتالی بیشتری پا به دنیای دیجیتالی می‌گذارند که هرکدام مزیت‌های متفاوت و هیجان انگیزی با سایر ارزهای دیجیتال دارند. اگر بخواهیم مثالی ساده در مورد کاربرد این سکه‌های دیجیتالی داشته باشیم، می‌توانیم به شرکت ماشین‌سازی تسلا اشاره کنیم که شما می‌توانید برای خرید ماشین به‌صورت نقدی، از ارزهای دیجیتال استفاده کنید. مثال دیگری که می‌توان آن را در این بین بیان کرد، خریدهای روزانه است؛ یعنی برای خرید قهوه یا سایر مواد غذایی احتیاجی به استفاده از کارت‌های بانکی نخواهید داشت. شاید این سؤال را از خودتان بکنید که مگه میشه؟

بله این موارد در برخی از کشورها در حال اجرایی شدن است. از این قسمت که بگذریم می‌توانیم به خریدهای بزرگ‌تری اشاره کنیم، به‌عنوان مثال، خرید خانه، خرید زمین کشاورزی و… درست شنیده‌اید تمام این موارد به کمک ارزهای دیجیتال به حقیقت پیوسته است. این پول‌های دیجیتالی دنیا را دگرگون کرده‌اند و شاید در نگاه اول متعجب شوید که چطور چنین کارهایی با پول‌هایی انجام می‌شود که هیچ وجود فیزیکی ندارند و با چشم دیده نمی‌شوند.

ارزهای دیجیتال بانک‌ها را تصرف می‌کنند و به هیچ بانکی نیاز ندارید، ارزهای دیجیتال جای کارت‌های بانکی و وام‌هایی که مؤسسات بانکی دریافت می‌کنید، می‌گیرند. ارزهای دیجیتال تمام دنیا را تصرف می‌کنند، تمام دنیا را! پس چرا باید با چنین تکنولوژی مقاومت کرد و در مقابل آن ایستاد؟ وقتی قرار است پول‌دار شوید، چرا جلوی خودتان را می‌گیرید؟ چرا باید دیگران در مورد آینده تصمیم بگیرند؟

همین امروز تصمیم بگیرید که روزی یک مطلب مفید در زمینه ارزهای دیجیتال یاد بگیرید. به خودتان قول پول‌دار شدن بدهید. همه افرادی که امروزه به جایگاه و مقامی در دنیا رسیده‌اند، از صفر شروع کرده‌اند. پس دست روی دست نگذارید و بگویید ببینیم چه می‌شود!

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال معادل فارسی عبارت (Currency Crypto) است که هر روز اسم آنها را می‌شنویم. ارزهای دیجیتال باهدف جایگزینی پول‌های کاغذی ایجاد شده‌اند که البته این تنها هدف آنها نیست و علاوه بر آن دگرگونی زیادی در صنعت تجارت و تبادلات مالی در اطلاعات ایجاد کرده‌اند. ارزهای دیجیتال اسم‌های زیادی دارند که شاید شنیده باشید مانند: کریپتو، رمزارز و کریپتوکارنسی و… از جمله این اسامی هستند.

رمزارزها در یک فناوری به نام بلاک چین پیاده‌سازی می‌شوند که محیطی برای تبادل داده‌های دیجیتالی است و تنها برای ارزهای دیجیتال کاربرد ندارد. کریپتوها مانند هر پولی نیاز دارند تا در مکانی از آنها نگهداری و محافظت شود. برای این منظور کیف پول‌های دیجیتالی وارد کار می‌شوند تا خیال شما را بابت نگهداری دارایی‌تان راحت کنند.

کیف پول‌های دیجیتال در 2 نوع قابل استفاده هستند، کیف پول‌های سخت‌افزاری و کیف پول‌های نرم‌افزاری. کیف پول‌های نرم‌افزاری مانند یک اپلیکیشن روی گوشی موبایل یا کامپیوتر شما نصب می‌شوند و پس طی‌کردن مراحلی، می‌توانید دارایی خود را آنها ذخیره کنید. کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند یک جسم، جرم دارند و قابل‌لمس هستند. این کیف پول‌ها از امنیت بیشتری برخوردار هستند و برای استفاده از آنها نیازی به اینترنت نخواهید داشت، مگر در شرایطی که قصد دارید کار خاصی انجام دهید.

ارزهای دیجیتال قابلیت خرید و فروش دارند، یعنی شما می‌توانید از آنها کسب درآمد کنید که در ادامه یکی از راه‌های ساده را برای به کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال بیان می‌کنیم. همچنین با کریپتوها می‌توان سرمایه‌گذاری و کلی کار دیگر انجام داد که شاید از شنیدن آن مات و مبهوت بمانید. به هر حال باید از نقطه‌ای شروع کنید و بعد از مدتی همین اطلاعات برای شما تکراری می‌شود و باید مطالب بیشتری را یادبگیرید.

بهترین آموزش رایگان ارز دیجیتال و بیت کوین

بهترین آموزش رایگان ارز دیجیتال را از کجا شروع کنیم؟ اصلاً چطور بهترین آموزش رایگان را تشخیص دهیم؟ اول از همه خیلی خوشحال هستم که تصمیم خود را برای یادگیر ارزهای دیجیتال گرفته‌اید. برای پاسخ به این سؤال باید به موارد زیادی توجه کنید و آنها را مورد بررسی قرار دهید. به‌عنوان مثال یک وب‌سایت خوب باید دارای چنین مواردی باشد:

  • آموزش رایگان کار با ابزارها
  • آموزش رایگان اندیکاتورهای مختلف
  • آموزش رایگان کار با صرافی‌ها
  • آموزش رایگان سهام گذاری در ارزهای مختلف
  • و…

شاید برخی از کلماتی در موارد بالا خواندید، نامفهوم و ناآشنا باشد. باید گفت که برخی از وی سایت‌ها و انجمن‌های مربوط به این حوزه، همین اطلاعات رایگان را با مبلغ‌های زیادی به فروش می‌گذارند. اما در ادامه مطالب وب‌سایتی را به شما معرفی می‌کنیم که علاوه بر موارد گفته شده بالا، مفاهیم و اطلاعات زیادی را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

آموزش رایگان ارز دیجیتال و بیت کوین از صفر تا حرفه ای شدن
آموزش رایگان ارز دیجیتال و بیت کوین از صفر تا حرفه ای شدن

پس آموزش رایگان را از وب‌سایت و انجمنی آغاز کنید که با شما صادق باشند و برای همان آموزش‌های رایگان از شما پولی دریافت نکنند. اگر تازه‌وارد هستید، باید برای شناخت این وب‌سایت‌ها و گروه‌ها با افرادی که در این مسیر قرار دارند، مشورت و پرس‌وجو کنید.

اگر به‌عنوان مطلب توجه کرده باشید، بیت کوین را مشاهده می‌کنید. بیت کوین نام یکی از برتری و بهترین ارزهای دیجیتال است که تمام مردم آن را می‌شناسند و در مورد آن صحبت می‌کنند. اگر قصد یادگیری بیت کوین و سایر ارزها دیجیتال را دارید، پس ابتدا باید آموزش رایگان را شروع کنید. چرا؟ چون برای آغاز کار باید با الفبای آن آشنا باشید و در ادامه به روش‌های حرفه‌ای بپردازید.

فرض کنید گواهینامه ندارید و امروز می‌خواهید رانندگی کنید. اول باید با کارکرد ماشین و اصطلاحات رانندگی و از همه مهم‌تر نحوه رانندگی را یاد بگیرید و در مرحله بعدی پشت فرمان بنشینید. آموزش ارزهای دیجیتال نیز از همین قانون پیروی می‌کند و ابتدا باید مطالب رایگان را مطالعه کنید و در مرحله بعدی وارد موضوعات حرفه‌ای شوید.

اطلاعات پایه و ساده از که قصد یادگیری آنها را دارید، بسیار مهم هستند و باید در نحوه آموزش دقت کنید که چه مطالبی را آموزش می‌بینید. حتماً قبل از آن نظرات کاربران وب‌سایت و دوستان و آشنایان خود را بپرسید تا بهترین آموزش رایگان را انتخاب و شروع به یادگیری کنید. همه مطالبی که در آموزش به آنها پرداخته شده است را یادداشت کنید و یا خلاصه‌ای از نکات آن بنویسید که آن را همراه خود داشته باشید. ویدئوهای آموزشی را ذخیره کنید. در ادامه مطالبی که در مورد آموزش رایگان ارز دیجیتال و بیت کوین از صفر تا حرفه‌ای شدن است، قصد دارم نقطه شروع را به شما نشان بدهیم.

آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین را از کجا شروع کنم؟

در وهله اول باید از نوع شخصیت خود آگاه باشید، یعنی با کدام یک از رسانه‌ها مفاهیم بیشتری را یاد می‌گیرید و مطالب به‌خوبی در ذهنتان نقش می‌بندد؟ با متن یا ویدئو، با پادکست یا فایل‌های صوتی؟ بعد از مشخص‌شدن این مورد باید در راستای موضوع، یعنی دنیای کریپتوکارنسی شروع به آموزش دیدن کنید. برای مثال از کتاب‌هایی که در این زمینه نوشته شده است شروع کنید و بر اساس یک دسته‌بندی مفاهیم را یاد بگیرید.

یا حتی فیلم‌های آموزشی را مشاهده کنید و مطالب آن را یادداشت کنید و در همین مسیر به سؤالات خود پاسخ دهید. به این ترتیب نقطه شروع برای مسابقه‌ای که خودتان با خودتان رقابت می‌کنید، مشخص شده است. پس هر روز از خودتان جلو بزنید و دانش بیشتری را نسبت به رقیبتان (خودتان) داشته باشید. اگر با این طرز تفکر پا به عرصه ارزهای دیجیتال بگذارید، شک نکنید که موفقیت را در آغوش شما خواهد بود.

آموزش رایگان ارز دیجیتال و بیت کوین از صفر تا حرفه ای شدن
آموزش رایگان ارز دیجیتال و بیت کوین از صفر تا حرفه ای شدن

برای شروع مسیر می‌توانید به وب‌سایت بایننس فارسی مراجعه کنید که بسیاری از موارد مهم و ضروری را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است که شما هم می‌توانید از این اطلاعات استفاده کنید و دانش اولیه خود را افزایش دهید. اگر با ارزهای دیجیتال آشنایی کافی دارید، پس باید خودتان را محک بزنید و نقاط قوت و ضعف را مشخص کنید تا روزبه‌روز پیشرفت کنید و از خودتان جلو بزنید.

بایننس فارسی (BinanceFa) تلاش کرده است تا اطلاعات به‌روز و معتبری را برای آموزش تهیه کند و آن را به‌صورت رایگان در وب‌سایت خود قرار دهد. بایننس فارسی به‌صورت مستمر کار خود را آغاز کرده و تاکنون کاربران زیادی روانه این وب‌سایت شده‌اند که البته نظرات همه آنها در صفحات مهم سایت وجود دارد.

بعد از فراگیری تمام مطالب رایگان در این سایت، کافی است تا ببینید در چه سطحی قرار دارید و باید کدام روش را برای کسب درآمد انتخاب کنید و یا با کدام ابزار تحلیلی کار کنید تا به درآمد برسید. برای این منظور باید در دوره‌های جامع بایننس فارسی شرکت کنید و بسیاری از مطالب مهم را آموزش ببینید. یکی از بهترین و جامع ترین دوره های ارز دیجیتال بایننس فارسی، آموزش ارز دیجیتال آقای بیت کوین می باشد که شما را در مسیر کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال و بیت کوین کاملا آماده می کند. شما در این دوره کافی است گام به گام ویدیوهای دوره را دیده و از پشتیبانی دوره استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب برسید، در ضمن نگران نباشید ما برای شما سیگنال رایگان نیز ارسال می کنیم تا ترس دلتان ریخته و خودتان وارد عمل شده و به هیچ بنی و بشری نیاز نداشته باشید.

اینجا نقطه‌ای است که شما از صفر شروع کرده‌اید و هم اکنون با شرکت در دوره‌ها حرفه‌ای می‌شوید و آن زمان است که باید به خودتان افتخار کنید که با تمام سختی‌های راه مبارزه کردید و امروز به نقطه دلخواه خود رسیده‌اید. فراموش نکنید که اینجا نقطه پایان مسابقه نیست و تا زمانی که نفس می‌کشید باید به مسابقه ادامه دهید و ناامید نشوید.

عوامل زیادی ممکن است جلوی راه شما قرار بگیرند و مانع حرکت و پیشرفت شما شوند، اما اگر از پایه به‌صورت درست و اصولی تمرین کرده باشید به مفاهیم مشرف باشید، اصلاً جای نگرانی باقی نمی‌ماند. اگر به هیچ عنوان نمی‌دانید که از کجا شروع کنید، مشاوره رایگان بایننس فارسی را فراموش نکنید و حتماً به آنها اطلاع دهید تا نقشه راه را به‌خوبی برایتان مشخص کنند.

سیگنال‌ها، ساده‌ترین روش کسب درآمد در ارز دیجیتال و بیت کوین

اگر قصد دارید از ارزهای دیجیتال کسب درآمدی ثابت داشته باشید، روش‌های زیادی وجود دارد که البته همه این مراحل وابسته به آموزش‌هایی است که از قبل دیده‌اید. سیگنال ارز دیجیتال نیز یکی از روش‌های کسب درآمد در دنیای کریپتوها است. همچنین سرمایه‌گذاری و خرید و فروش و… نیز برای معامله گران درآمدزایی خواهد داشت.

شاید بپرسید سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ سیگنال‌ها درواقع نقاطی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتالی هستند که توسط تحلیلگران مشخص می‌شوند و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند و به سودهای خوبی برسند. برای این منظور باید با نحوه خرید و فروش ارزها دیجیتال در صرافی‌ها آشنا باشید تا به مشکلی برخورد نکنید. بایننس فارسی سیگنال‌های رایگانی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که شما هم می‌توانید از آنها استفاده کنید و سودهای خوبی دریافت کنید.

آموزش رایگان ارز دیجیتال و بیت کوین از صفر تا حرفه ای شدن
آموزش رایگان ارز دیجیتال و بیت کوین از صفر تا حرفه ای شدن

البته سیگنال‌ها به 2 دسته تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • سیگنال اسپات بایننس و کوینکس و سایر صرافی های مرتبط
  • سیگنال فیوچرز بایننس و کوینکس و سایر صرافی های مرتبط

بایننس فارسی برای هرکدام از انواع سیگنال‌ها کانالی تلگرامی ایجاد کرده است و که کاربران آن می‌توانند از سیگنال‌ها استفاده کنند. استفاده از سیگنال‌ها کار ساده است و به‌نوعی می‌توان گفت که لقمه آماده است و ما کافی است تا آن را بجوید. به همین راحتی! به همین دلیل است که یکی از روش‌های ساده برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید.

همان‌طور که گفتیم سیگنال‌ها دارای اطلاعاتی از جمله نقاط خرید، نقاط فروش، حد ضرر و حد سود هستند که به‌صورت اعداد و ارقام در دسترس کاربران بایننس فارسی قرار می‌گیرد. البته در این فکر نباشید که 15 دقیقه در روز زمان می‌گذارید و در یک سیگنال شرکت می‌کنید و زمان باقی‌مانده را تفریح می‌کنید؛ خیر در برخی از سیگنال‌ها باید گوش به زنگ باشید تا در شرایط پیش‌بینی‌نشده دچار ضرر نشوید و البته می توانید با گذاشتن حد سود و حد ضرر به زندگی روزمره خود برسید.

بهترین راه، تمرین است تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. ممکن است در اوایل کار دچار ضرر شوید، اما تجربه‌ای که به دست می‌آورید سود بسیار بزرگ‌تری نسبت به ضرر خواهد بود، بنابراین از شکست نترسید و پرقدرت‌تر از همیشه به راه خود ادامه دهید.

برای استفاده از سیگنال‌ها باید نحوه کار با صرافی‌های موردنظر را بلد باشید. در بایننس فارسی سیگنال‌های چند صرافی قرار دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد. پس نگران کارکردن با صرافی‌ها نباشید؛ چون با مشاهده چند فیلم آموزشی می‌توانید به‌راحتی نحوه کار با صرافی‌ها را یاد بگیرید و با هر سیگنال سودهای خوبی به دست بیاورید. در ابتدا می‌توانید از سیگنال‌های رایگان بایننس فارسی استفاده کنید تا بعد از اینکه مهارت کافی را به دست آوردید، از سیگنال‌های پولی استفاده کنید و اشتراک VIP خریداری کنید.
در نظر داشته باشید ما در بایننس فارسی علاوه بر سیگنال به شما آموزش می دهیم که:

  1. چگونه در فیوچرز لیکویید نشوید
  2. چگونه در فیوچرز هرگز ضرر نکنید
  3. چگونه بیت کوین با لوریج بالا باز کنیم
  4. چند درصد باید در یک معامله وارد کنیم

البته این حرف ها شعار نیست و ما به صورت عملی معامله ای که 1650 درصد در ضرر بود به صورت ویدیویی سربه سر کردیم و شما به راحتی بعد از عضویت در کانال های vip سیگنال فیوچرز این ویدیو را دریافت کنید. در ادامه روش‌های کسب درآمد در ارزهای دیجیتال را باهم مرور می کنیم.

روش‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

همان‌طور که گفته شد ارزهای دیجیتال زمینه‌های زیادی برای کسب درآمد را در خود جای داده‌اند که هر فرد بر اساس علایق خود می‌تواند، یک یا چند روش را برای درآمدزایی انتخاب کند. سرمایه‌گذاری نیز یکی از این روش‌ها است که می‌توانید از آن استفاده کنید. البته این روش کسب درآمد افرادی را با صبوری بالا نیاز دارد. اگر آدم کم‌صبر و حوصله‌ای هستید، پس این روش مناسب شما نیست.

سرمایه‌گذاری‌ها در کریپتوکارنسی به 3 دسته اصلی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تقسیم می‌شود که افراد کم طاقت شاید بتوانند در دسته کوتاه‌مدت آن فعالیت کنند. در ادامه به برخی از روش‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال اشاره می‌کنیم که عبارت‌اند از:

  • سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال (بیت کوین، اتریوم و…)
  • سرمایه‌گذاری روی پلتفرم‌ها
  • استیکینگ
  • سرمایه‌گذاری در استخراج رمزارزها
  • آربیتراژ
  • تریدینگ
  • بازاریابی
  • کمپین امضا
  • ایردراپ
  • وام‌دهی
  • فاست
  • هایپ
  • فروش خدمت
  • و….

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال طرف‌داران مخصوص به خود را دارد. چه کاری بهتر از این است که پولتان را روی یک کوین سرمایه‌گذاری کنید و ماهانه یا سالانه سود آن را دریافت کنید؟ بدون اینکه کار خاصی انجام دهید. سرمایه‌گذاری در این حوزه نیز نیازمند دانش و مهارت‌هایی است که باید آنها را در خود پرورش دهید و قوی کنید.

ریسک در سرمایه‌گذاری بالا است و ممکن از با کمی طمع بخش بیشتری از سرمایه و دارایی خود را از دست بدهید؛ بنابراین قبل از هر چیز با متخصص این حوزه مشورت کنید تا به یک هدف و مسیر درست برسید و سپس اقدام به سرمایه‌گذاری کنید. اگر سرمایه‌گذار خبره‌ای شوید، می‌توانید در سایر زمینه‌ها که وابسته به ارزهای دیجیتال هستند نیز شروع به فعالیت کنید و بازار کار خود را وسیع‌تر کنید تا در نهایت سود بیشتری کسب کنید.

جمع‌بندی

امیدوارم در تصمیم‌گیری شما برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال نقش مهمی را ایفا کرده باشم؛ چرا که با ورود به ارزهای دیجیتال می‌توانید سودهای بسیاری را کسب کنید و در همین راستا به موفقیت‌های فردی زیادی برسید. این مطلب را برای افرادی که دانشی در این موضوع ندارند و یا کمی با ارزهای دیجیتال آشنایی دارند ارسال کنید تا همه آنها نیز بتوانند مسیر خود را مشخص کنند و به‌سوی موفقیت گام بردارند. آموزش و یادگیری را در این مسیر مانند غذا بدانید زیرا بدون آنها هرگز موفقیتی در کار نخواهد بود. در نهایت می توانید بایننس فارسی را از طریق وب سایت BinanceFA.com و شبکه های اجتماعی بایننس فارسی از قبیل اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر