;
coinex

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 رسما رونمایی شد

سری فلیپ گوشی های تاشو سامسونگ محصولات ارزان قیمت تری نسب به سری فولد هستند. امروز سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 رسما رونمایی شد

Galaxy Z Flip 3 5G نمونه اقتصادی تر سری گوشی های فولد با طراحی متفاوتی به حساب می آید. سری فلیپ در خانواده تاشو زد گلکسی، موبایل هایی با سایز کوچکتر هستند که هنگام بسته بودن، با نمایشگر کوچکی در پشت آن میتوانید موارد ضروری را ببینید. درواقع شما باید برای استفاده کامل از نمایشگر، حتما دستگاه را باز کنید.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 رسما رونمایی شد

نمایشگر بیرونی این موبایل امسال بزرگتر شده، از ۱.۱ به ۱.۹ ارتقا یافته است و رزولویشن آن بالای ۳۰۰ پیکسل در هر اینچ با با یک پنل ۶۰ هرتزی است. نمایشگر داخلی پیشرفت خوبی داشته و رفرش ریت تطبیق پذیر ۱۲۰ هرتز ، رزولوشن فول اچ دی و چگالی ۲۴۵ پیکسل در هر اینچ را ارائه می کند.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 رسما رونمایی شد

این موبایل ضخامت کمتری دارد و از ۷.۲ به ۶.۹ میلی متر رسیده است که در حالت بسته بین ۱۷.۱ تا ۱۵.۹ میلی متر رسیده است. وزن این دستگاه با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، ۱۸۳ گرم است.

این موبایل دربرابر آب مقاوم است و هفت رنگ دارد که فقط سه رنگ صورتی، سفید و خاکستری آن در وبسایت رسمی سامسونگ به فروش می رسد. چهار رنگ دیگر را باید در وبسایت ها دیگر بیابید که شامل کرم، بنفش، سبز، مشکی می باشد.

دوربین سلفی این موبایل با رزولویشن ۱۰ مگاپیکسلی، پیکسل های ۱.۲۲ میکرومتر، دیافراگرام f/۲.۲ و زاویه دید ۸۰ درجه است. دوربین پشت این گوشی شامل دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی پیکسل ها ۱.۴ میکرومتری، دیافراگرام f/۱.۸ و زاویه دید ۷۸ درجه ای با قابلیت فوکوس سریع دوال پیکسل و لرزشگیر اپتیکال تصویر است.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 رسما رونمایی شد

دوربین زاویه دید عریض آن نیز دیافراگم f/۲.۲ و پیکسل ها ۱.۱۲ میکرومتر و زاویه دید ۱۲۳ درجه ای است. تراشه به کار رفته در این موبایل ، اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام و اگزینوس ۲۱۰۰ (به تناسب بازار هدف) است که هر دو با فناوری ساخت ۵ نانومتری تهیه شده اند.

این موبایل از قابلیت 5G و 4G نیز پشتیبانی می کند. زد فلیپ 3 در نسخه هایی با رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه خارجی ۲۵۶ گیگابایتی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر