;
coinex

بهترین گوشی های گیمینگ 2021 ؛ فهرست جدیدترین گوشی های مخصوص بازی

در این مطلب ما بهترین گوشی های گیمینگ 2021 را به شما معرفی می‌کنیم تا شما بدون دردسر و نگرانی ساعت‌ها بازی کنید. با تکراتو همراه باشید!

مطمئنا بازی‌هایی مانند Amazing brick و یا Angry Birds روی اکثر گوشی‌های موجود اجرا می‌شوند. اما زمانی که صحبت از بازی‌های سنگین می‌شود، باید گوشی‌های گیمینگ در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم این بازی‌ها را روی گوشی خود اجرا کنیم. درحال حاضر محبوبیت و سودآوری بازی‌های موبایل نسبت به بازی‌های کامپیوتری و کنسولی غیرقابل انکار است؛ چون امروزه بیشتر افراد دارای یک موبایل هوشمند هستند.

علاوه بر این، رایگان بودن بازی های موبایل و کارآمدتر بودن موبایل نسبت به کامپیوتر و کنسول، بر محبوبیت و شهرت این بازی‌ها می‌افزاید. در ادامه، ما به معرفی بهترین گوشی های گیمینگ 2021 که در سه دسته گوشی‌های اقتصادی، میان رده و پرچم‌دار قرار دارند، می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید!

بهترین گوشی های گیمینگ 2021

فهرست جدیدترین گوشی های مخصوص بازی

طی سال جاری میلادی هیئت تحریریه تکراتو تلاش خاصی در حوزه معرفی و بررسی بهترین گوشی های سال داشت. یکی از مباحث پرطرفدار و مهم برای دوستداران اسمارتفون ها به مبحث بهترین گوشی های گیمینگ در سال 2020 مربوط میشد.

از آنجا که استقبال مخاطبین از این گفتار خوب بود، تلاش کردیم روزهای آخر سال 2020 میلادی را به بحث درباره بهترین گوشی های 2021 که انتظار عرضه شان را داریم بپردازیم.

بالطبع یک کتگوری محبوب در میان تمام محصولات تکنولوژیکی سال، آن دسته از سخت افزارهای تخصصی گیمرهاست. بدین منظور در تکراتو پیش از به استقبال سال جدید رفته بودیم و بهترین هدست گیمینگ 2021 و بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 را به دوستداران دنیای گیم معرفی کرده بودیم. در این نوشتار به بهترین گوشی های گیمینگ 2021 می پردازیم.

ایسوس راگ فون 5 (Asus ROG Phone 5)

بهترین گوشی های گیمینگ 2021 ؛ فهرست جدیدترین گوشی های مخصوص بازی

کمتر گیمری برند ROG زیر مجموعه گیمینگ ایسوس را نمی شناسد. این برند به عنوان یک مجموعه موفق گیمینگ محصولات تخصصی گیمینگ را در دسته های گوناگونی تولید می کند و اخیرا گوشی جدیدی روانه بازار کرده که در بنچمارک ها نتایج خوبی گرفته است. این محصول با اسنپدراگون 888 ، 16 گیگابایت رم و باتری 6000 میلی آمپرساعتی نویدبخش یک سیستم گیمینگ ایده آل است. این باتری با شارژر سریع 65 واتی در مدت زمان کمتر از یک ساعت کاملا شارژ خواهد شد.

سیستم خنک کننده این گوشی گیمینگ جدا از خود گوشی و داخل جعبه ارائه می شود. این سیستم مجهز به فن اختصاصی به پشت گوشی می چسبد و در لحظات پرفشار منجر به خنک شدن گوشی می شود. روی بدنه دستگاه هم دکمه های لمسی با فناوری صوتی وجود دارد که گوشی را به یک دسته بازی حرفه ای شبیه تر می کند.

نوبیا رد مجیک 6 پرو (Nubia Red Magic 6 Pro)

بهترین گوشی های گیمینگ 2021 ؛ فهرست جدیدترین گوشی های مخصوص بازی

نوبیا رد مجیک 6 پرو این روزها در بنچمارک آنتوتو صدرنشین نتایج است و حتی راگ فون 5 هم به آن نزدیک نشده است. ظاهر جذاب گوشی با حسگرهای لمسی آن ردمجیک 6 پرو را شبیه به یک دسته گیمینگ حرفه ای بدل کرده است.

نمایشگر 6.8 اینچی با نرخ نوسازی 165 هرتزی در بازار رقیب ندارد و کیفیت ایده آلی حین بازی را نصیب گیمر می کند. از دیگر امکانات این گوشی، فن خنک کننده داخلی است که به سادگی امکان کنترل سرعت فن را هم ارائه می کند.

این گوشی را 18 گیگابایت رم و حافظه داخلی 512 همراهی می کند و قلب تپنده آن نیز اسنپدراگون 888 کوالکام است که قدرت پردازشی بسیار بالایی نصیب این مدل کرده است. در بحث باتری، این گوشی ظرفیتی 5050 میلی آمپرساعتی دارد که برای چنین محصولی ایده آل به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هواوی 2021

بهترین گوشی های شیائومی 2021

ریلمی جی تی (Realme GT)

بهترین گوشی های گیمینگ 2021 ؛ فهرست جدیدترین گوشی های مخصوص بازی

ریلمی جی تی جدیدترین پرچمدار برند تازه کار ریلمی است که مجهز به اسنپدراگون 888 بوده و قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد. این محصول از فناوری شارژ سریع بهره مند است و جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز دارد.

نمایشگر این گوشی از نوع آمولد است و ابعاد 6.43 اینچ دارد. وضوح تصویر این نمایشگر فول اچ دی پلاس بوده و نرخ نوسازی آن 120 هرتز است و نرخ نمونه برداری لمسی به 360 هرتز می رسد. ریلمی می‌گوید نرخ نمونه‌برداری لمسی صفحه‌نمایش پنج حالت مختلف دارد و کاربر بنابه‌سلیقه‌ی خود می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کند.

اسنپدراگون 888 به عنوان قلب تپنده دستگاه با هشت یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. البته امکان ارتقا حافظه داخلی با کارت حافظه در این دستگاه وجود ندارد. اسلات تعبیه شده در این دستگاه دو سیمکارت نانو را پذیراست.

پنل پشتی دستگاه میزبان سه دوربین است که دو دوربین آن کاربردی هستند. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین دوم سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. دوربین سوم نیز لنز دومگاپیکسلی ماکرو است. دوربین سلفی دستگاه نیز سنسوری 16 مگاپیکسلی است.

این محصول برخلاف تصور بسیاری، در رده پرچمداران قرار دارد و با وجود قیمت پایین تر محصولی همه چیز تمام است که در بنچمارک ها نیز امتیازات خوبی ثبت کرده است. سیستم لرزشگیر الکترونیکی تصور که در این دستگاه ارائه شده به سادگی می تواند ویدیوهای 4K را با نرخ 60 فریم بر ثانیه ضبط کند.

باتری این محصول یک باتری قدرتمند 4500 میلی آمپرساعتی است و از فناوری شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می کند اما از فناوری شارژ بی سیم بی بهره است.

ریلمی جی تی برپایه رابط کاربری اختصاصی ریلمی UI 2.0 بر اساس اندروید 11 ارائه شده است. این محصول از قابلیت HyperBoost 4.0 بهره می‌برد. قابلیت HyperBoost 4.0 بیشترین مقدار از منابع در دسترس را به بازی‌ها اختصاص می‌دهد تا بتوانید از تجربه‌ی بازی لذت بیشتری ببرید. ریلمی جی تی با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

بهترین گوشی های وان پلاس

آیکو 8 پرو (iQOO 8 Pro)

بهترین گوشی های گیمینگ 2021 ؛ فهرست جدیدترین گوشی های مخصوص بازی

پنل آمولد E5 به کار رفته در این گوشی گیمینگ جدید یک ایده خاص است که در کمتر گوشی مشابهی دیده می شود. آیکو، زیرمجموعه گیمینگ کمپانی موفق ویوو است که این روزها بخش مهمی از بازار موبایل چین را به خود اختصاص داده است.

این نمایشگر ابعادی 6.78 اینچی دارد و با وضوح 2K ارائه شده و قابلیت نمایش 10 میلیارد رنگ را دارد. این گوشی همچنین از نرخ حساسیت لمسی 300 هرتزی بهره مند است و در مواردی این نرخ تا 1000 هرتز هم می رسد.

نرخ نوسازی نمایشگر 120 هرتز است و البته به خاطر استفاده از فناوری LTPO شما این نرخ را می توانید بین 1 تا 120 هرتز تغییر دهید. آیکو 8 پرو در بخش نمایشگر در حال حاضر شاید بهترین نمایشگر بازار باشد.

قلب تپنده این گوشی همه چیز تمام اسنپدراگون 888 پلاس، جدیدترین و قدرتمندترین تراشه کوالکام است که بالاترین نرخ پردازشی در میان محصولات موجود را نصیب آیکو 8 می کند. دوربین اصلی دستگاه نیز ماژول سه گانه ای شامل سنسورهای 50/48/16 مگاپیکسلی و ساخت شرکت سونی است. ظرفیت باتری دستگاه نیز 4500 میلی آمپر ساعت از شارژر فوق سریع 120 واتی پشتیبانی می کند که شارژ آن را در مدت زمان بسیار کوتاهی ممکن می کند. در یک کلام، کمتر گیمری می تواند از کنار نام آیکو 8 به سادگی بگذرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های تاشو

بهترین گوشی های ریلمی

آیکو 7 (iQOO 7)

بهترین گوشی های گیمینگ 2021 ؛ فهرست جدیدترین گوشی های مخصوص بازی

نماینده سال گذشته ایکو، یعنی آیکو 7 نیز همچنان محصول بسیار ایده آلی برای گیمینگ است و می توان برای سال 2021 نیز آن را در فهرست جای داد. پنل 6.62 اینچی این محصول از نوع آمولد است و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. نرخ نمونه برداری لمسی این پنل نیز 300 هرتز است و آیکو مدعی است برای اجرای روان تر بازی ها این رقم به 1000 هرتز نیز می رسد. حفره ای در بالای این نمایشگر میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

قلب تپنده دستگاه اسنپدراگون 888 است که یکی از برترین پردازنده های بازار است و قدرت پردازشی بالایی به این محصول ارائه می کند که با 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی به خوبی تغذیه می شود.

قاب پشتی گوشی میزبان سه دوربین با چیدمان خاصی در یک محفظه مستطیلی شکل است. سنسورها عبارتند از سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 13 مگاپیکسلی تله فوتو.

باتری این محصول نیز ظرفیت 4000 میلی آمپرساعتی دارد و از دو باتری 2000 میلی آمپرساعتی تشکیل شده و با سرعت 120 وات شارژ می شود که یعنی شارژ دستگاه تنها 15 دقیقه زمان می خواهد!

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پوکو

بهترین گوشی های اوپو

بلک شارک 4 و 4 پرو (Xiaomi Black Shark 4 Pro)

بهترین گوشی های گیمینگ 2021 ؛ فهرست جدیدترین گوشی های مخصوص بازی

واحد گیمینگ شیائومی چندی پیش از جدیدترین محصولات گیمینگ این برند در سری بلک شارک یعنی گوشی های بلک شارک 4 و 4 پرو رونمایی کرد که به نوشته بسیاری از منابع از برترین محصولات گمینگ 2021 هستند.

این دو گوشی از نمایشگر 6.67 اینچی E4 AMOLED سامسونگ با رفرش ریت 144 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز بهره مند هستند. شیائومی همچنین با معرفی این محصولا دستکش انگشتی مخصوص گیمینگ را نیز ارائه کرده است.

اما به بحث تفاوت ها برسیم، بلک شارک 4 به اسنپدراگون 870 و نسخه پرو به اسنپدراگون 880 مجهز شده است. این محصول به سیستم خنک کننده دو لایه مایع مجهز شده است. نخستین لایه مستقیما در زیر صفحه نمایش جا دارد و به همراه لایه دوم تراشه و دیگر قطعات مهم داخلی را پوشش می دهد. سیستم خنک کننده بلک شارک 4 پرو در کنار عملکرد پایداری که ارائه می دهد سبب می شود گوشی حین شارژ شدن نیز خنک بماند.

هر دو گوشی از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 وات مجهز شده اند و این یعنی در عرض 15 دقیقه باتری 4500 میلی آمپری از صفر به صد می رسد.  در مورد دوربین نیز باید گفت بلک شارک 4 پرو از سنسورهای 64 اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی ماکرو استفاده می کند. در بلک شارک 4 اما با دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی مواجهیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ویوو

بهترین گوشی های موتورولا

بلک شارک 3 (Xiaomi Black Shark 3)

بهترین گوشی های گیمینگ 2021 ؛ فهرست جدیدترین گوشی های مخصوص بازی
بهترین گوشی های گیمینگ 2021

البته که این دستگاه به نسبت گوشی های سال 2021 کمی قدیمی به نظر خواهد آمد؛ اما در نوع خود از بهترین های بازار است. این گوشی بزرگ، خوش دست و دارای طراحی ویژه ای است که از همان اوان معرفی چشم ها را به خود خیره کرد.

این گوشی از اسنپدراگون 865 به عنوان پردازنده مرکزی استفاده و از فناوری فایوجی نیز پشتیبانی می کند. به لطف سیستم خنگ کننده مایع نسل چهارمی، گیمرها می توانند تا ساعت ها بدون نگرانی از بابت گرم شدن گوشی به بازی بپردازند.

باتری 4720 میلی آمپر ساعتی بلک شارک 3 با قابلیت شارژ سریع 65 واتی شارؤ خواهند شد. البته مدل پرو بلک شارک با همین مشخصات از باتری بزرگتر 5 هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. باتری هر دو محصول در بازه زمانی 30 الی 38 دقیقه از 0 به 100 می رسد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ایرانی 1400

بهترین گوشی های نوکیا 2021

سامسونگ گلکسی A20s

بهترین گوشی های گیمینگ 2021
گوشی گیمینگ جدید 2021 (بهترین گوشی مخصوص بازی 2021)

اول از همه، ما گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی A20s که در اول لیست بهترین گوشی های گیمینگ 2021 قرار دارد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با اینحال، در اولین نگاه هیچکس متوجه اقتصادی بودن این گوشی نمی‌شود. از مزایای این گوشی می‌توان به نمایشگر AMOLED آن که ۶۰۵ اینچ و ضد پاشش آب است، اشاره کرد. البته در کنار هر مزایا، معایبی نیز وجود دارد که از معایب این گوشی می‌توان به عملکرد متوسط و نمایشگر 720p آن اشاره کرد.

همانطور که از مشخصات بالا پیداست، این گوشی که جزو بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی است، ممکن است از گوشی‌های پرچم‌دار چند سال پیش بهتر باشد، ولی باز هم  یک گوشی اقتصادی محسوب می‌شود. در ادامه به جزئیات مشخصات این گوشی می‌پردازیم.

شیائومی ردمی نوت 8 (Redmi Note 8)

بهترین گوشی های گیمینگ 2021
گوشی گیمینگ ارزان (بهترین گوشی مخصوص بازی 2021)

اگر صفحه نمایشگر AMOLED گلکسی A20s در نظرتان خوش نیامد، می‌توانید به سراغ این مدل شیائومی، که یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2021 است، بروید. این گوشی که یک گوشی گیمینگ جدید 2021 محسوب می‌شود، ثابت می‌کند که هنوز می‌توان یک گوشی ارزان قیمت، با یک سخت افزارقوی تولید کرد. اما بزرگترین عیبی که این مدل دارد و کمی توی ذوق می‌زند، عملکرد دوربین آن است که زیاد چشمگیر نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های 2021

احتمالا اگر شما به دنبال گوشی‌های مقرون به صرفه و گوشی گیمینگ ارزان 2021 هستید تا پول کمتری خرج کنید، نام گوشی‌های ردمی به گوشتان خورده است. در واقع گوشی‌های ردمی در دسته‌ای هستند که اصطلاحا نسبت به قیمتی که دارند، می‌ارزند. پس اگر قدر پولی که در دست دارید را می‌دانید و نمی‌خواهید یک شبه تمام دارایی خود را بابت یک گوشی بپردازید، از این مدل غافل نشوید. در ادامه، به مشخصات دقیق این مدل که جزو بهترین گوشی های میان رده برای بازی است، می‌پردازیم.

همانطور که در بالا خوانده‌اید، شیائومی ردمی نوت 8 با حافظه‌های مختلفی در دسترس است که گزینه 4 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی می‌تواند بهترین گزینه باشد. در آخر، شما هیچ مدل گوشی گیمینگ ارزان دیگر با این ویژگی‌ها نخواهید یافت.

ریزر فون 2 (Razer Phone 2)

ریزر فون 2 (Razer Phone 2)
گوشی گیمینگ ارزان (بهترین گوشی مخصوص بازی 2021)

برند ریزر با دو چیز شناخته می‌شود؛ مناسب بازی‌ بودن و گران قیمت بودن. به همین خاطر وقتی تلفن‌ ریزر به بازار عرضه شد، مردم می دانستند باید چه انتظارهایی از آن داشته باشند. با این حال این گوشی قیمت چندان گرانی نداشت و حتی مدل ریزر فون 2 نیز قیمت زیادی ندارد. در ادامه، به معرفی این گوشی که در دسته‌ی بهترین گوشی های گیمینگ 2021 قرار دارد، می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت های 2021

از ویژگی‌های خوب این مدل که یکی از بهترین گوشی های میان رده برای بازی است، می‌توان به نمایشگر 120 هرتز QHD و اسپیکرهای قوی آن اشاره کرد و از معایب آن می‌توان به قدیمی بودن آن و اینکه طراحی آن مورد پسند همه نیست، اشاره کرد‌.

ایسوس ROG فون 2 (ASUS ROG Phone 2)

از مزایای این گوشی که جزو بهترین گوشی های گیمینگ 2021 است، می‌توان به طراحی مخصوص به گیمینگ، صفحه نمایش 120 هرتز، گیمپد مخصوص به بازی، اسپیکرهای قدرتمند استریو و باتری بسیار قوی آن و از معایب آن می‌توان به قیمت بالا گوشی و لوازم جانبی آن اشاره نمود. متأسفانه، این تلفن از لنز تله فوتو نیز بهره نمی‌برد، که این یکی دیگر از معایب این گوشی محسوب می‌شود.

بهترین گوشی های گیمینگ 2021
گوشی گیمینگ ارزان (بهترین گوشی مخصوص بازی 2021)

شاید به جرات بتوان گفت اگر به دنبال یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2021 هستید، گوشی ایسوس راگ فون 2 را خریداری کنید. این گوشی مخصوص به بازی ساخته شده و از سیستم خنک کننده چند لایه گرافیتی نیز بهره می‌برد که شبیه به آن را روی هیچ گوشی دیگری نمی‌بینیم. حتی گیمپدهای مخصوص این گوشی ساخته شده که بتوانید به راحتی از آن در زمان گیمینگ و بازی بهره بگیرید. این گوشی تنها محصول بازار است که به 1 ترابایت حافظه داخلی نیز مجهز شده.

بیشتر بخوانید: بهترین هدفون های 2021

از مزایای این گوشی که جزو بهترین گوشی های گیمینگ 2021 است، می‌توان به طراحی مخصوص به گیمینگ، صفحه نمایش 120 هرتز، گیمپد مخصوص به بازی، اسپیکرهای قدرتمند استریو و باتری بسیار قوی آن و از معایب آن می‌توان به قیمت بالا گوشی و لوازم جانبی آن اشاره نمود. متأسفانه، این تلفن از لنز تله فوتو نیز بهره نمی‌برد، که این یکی دیگر از معایب این گوشی محسوب می‌شود. در ادامه، مشخصات این گوشی که در لیست بهترین گوشی های گیمینگ 2021 است را بررسی می‌کنیم.

سامسونگ گلکسی S10+

بهترین گوشی های گیمینگ 2021
گوشی گیمینگ جدید 2021 (بهترین گوشی مخصوص بازی 2021)

سامسونگ گلکسی S10+، گوشی پرچم‌دار سامسونگ، برای بازی کردن بسیار مناسب است و جزو بهترین گوشی های گیمینگ 2021 محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند از ویژگی‌های بسیار خوبی از جمله دوربین قدرتمند، طراحی زیبا و بدون حاشیه، تکنولوژی شارژ بی سیم معکوس و باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. در ادامه به ویژگی‌های این گوشی که از بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی است، می‌پردازیم.

در کنار قابلیت‌های بسیار خوب و جذابی که سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس دارد، این گوشی برای بازی کردن نیز بسیار مناسب است و می‌توانیم آن را یکی از بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی با توانایی اجرای بی نقص بازی‌های سنگین و محبوبی مانند پابجی بدانیم.

این گوشی در مقایسه با نسل‌های قبلی، برای بازی کردن بهینه‌سازی شده است و از فناوری خنک‌کننده جدید بهره می‌برد. همچنین گلکسی اس 10 پلاس اولین گوشی هوشمندی است که برای بازی‌های اجرا شده بر روی Unity بهینه شده است.

Unity یکی از موتورهای محبوب برای ساخت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. به این ترتیب پرچم‌دار جدید سامسونگ می‌تواند تجربه‌ای نزدیک به یک کنسول بازی را برای شما به ارمغان بیاورد. از دیگر نکات مثبت این گوشی می‌توان به سنسور اثرانگشت روی صفحه، تنظیمات عالی دوربین و عملکرد خوب آن اشاره کرد. از معایب آن می‌توان به گرانی و اینکه نمایشگر آن 120 هرتز نیست، اشاره کرد. همینطور ممکن است دوربین جلوی آن باعث حواس پرتی شود. ولی در کل این مدل یکی از بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی است.

بهترین گوشی های پایین رده 2021

بهترین گوشی های میان رده 2021

آیفون 11 (Apple iPhone 11)

گوشی ارزان مخصوص بازی
گوشی گیمینگ جدید 2021 (بهترین گوشی مخصوص بازی 2021)

آیفون 11 یکی از بهترین گوشی های میان رده برای بازی در دسته سیستم‌عامل IOS است. از نظر ظاهری، آیفون ۱۱ شبیه آیفون Xr به نظر می‌آید و تنها چند تفاوت مثل تنظیم دوربین جدید دوگانه و انتقال لوگوی اپل به مرکز تلفن وجود دارد. طی دو سال گذشته چیز زیادی تغییر نکرده است و احتمالاً یکی دو سال دیگر طول خواهد کشید تا اپل تغییرات اساسی در هویت جدید ایجاد شده توسط آیفون X ایجاد کند.

در دوربین دوم این گوشی که در لیست بهترین گوشی های گیمینگ 2021 آیفون قرار دارد، از لنز الترا واید (ultrawide) استفاده شده و این بدان معناست که این دوربین‌ها زاویه دید وسیع‌تری دارند. ولی چون از لنز تله فوتو (Telephoto) استفاده نشده‌ است، در آن خبری از زوم اپتیکال (Optical Zoom) نیست. دوربین اصلی این موبایل یکی از بهترین‌ها است که به کمک آن شما در نور کم هم می‌توانید عکس‌ و فیلم‌های خوبی بگیرید و خاطرات زندگی‌تان را ثبت کنید.

درست است که این تلفن به دلیل رزولوشن پایین و نبود پنل OLED نسبت به تلفن‌های رقیب کامل نیست، ولی در دسته بهترین گوشی های گیمینگ 2021 قرار می‌گیرد. در ادامه ما به بررسی جزئیات این گوشی که یکی از بهترین گوشی های میان رده برای بازی است، می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سونی 2021

بهترین دوربین سلفی گوشی 2021

آیفون 11 پرو مکس (Apple iPhone 11 Pro Max)

بهترین گوشی های گیمینگ 2021
گوشی گیمینگ جدید 2021 – بهترین گوشی مخصوص بازی 2021

در آخر، ما به بررسی یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2021 ، آیفون 11 پرو مکس می‌پردازیم. از مزایای خوب این گوشی می‌توان به نمایشگر درجه یک OLED، اجرای فوق العاده و تنظیم دوربین خیره کننده آن اشاره کرد و از معایب این گوشی می‌توان به گران بودن و محدودیت ارتقا از آیفون ۱۱ اشاره کرد. این گوشی به سریع‌ترین پردازنده دنیا مجهز است و می‌توان با آن ساعت ها بدون داشتن حتی کوچکترین هنگ یا لگ بازی کرد.

بهترین گوشی های گیمینگ 2021 در یک نگاه

  • ایسوس راگ فون 5 (Asus ROG Phone 5)
  • نوبیا رد مجیک 6 پرو (Nubia Red Magic 6 Pro)
  • ریلمی جی تی (Realme GT)
  • آیکو 8 پرو (iQOO 8 Pro)
  • آیکو 7 (iQOO 7)
  • بلک شارک 4 و 4 پرو (Xiaomi Black Shark 4 Pro)
  • بلک شارک 3 (Xiaomi Black Shark 3)
  • سامسونگ گلکسی A20s
  • شیائومی ردمی نوت 8 (Xiaomi Redmi Note 8)
  • ریزر فون 2 (Razer Phone 2)
  • ایسوس ROG فون 2 (ASUS ROG Phone 2)
  • سامسونگ گلکسی S10+
  • آیفون 11 (Apple iPhone 11)
  • آیفون 11 پرو (Apple iPhone 11 Pro Max)

لیست بهترین گوشی های گیمینگ 2021 تمام شد! با توجه به بودجه‌ و سلیقه‌ای که دارید می‌توانید گوشی دلخواهتان را از بین بهترین گوشی های میان رده برای بازی انتخاب کنید. شما کدامیک از گوشی‌های بالا را انتخاب می‌کنید؟ آیا انتخاب شما یک گوشی گیمینگ ارزان خواهد بود یا دوست دارید یکی از گران‌ترین آنها را انتخاب کنید؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین گوشی های مخصوص گیمینگ 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    POCO X 3
    کوش پس رسما زدی بغل تو

    پاسخ

    پس پوکو x3 کوشش با اون همه ویژگی های خاص پوکو گوشی گیمینگ نه اینها هرجا اسمت بازی میاد پوکو سردسته است پوکو x3 عشقه

    پاسخ

    اسم poco f3 کو یعنی شما با شیائومی یک چیزتون هستش 😐😐😐🤦🤦

    پاسخ

    دادا پس می 10 تی کو خدای بازی و عکاسی رو فراموش کردی

    پاسخ

    پس گوشی های پوکو کجایند؟اگر اسم گیم بیاد حتما باید اسم پوکو فون هم باشه

    پاسخ

    خدایی راست میگی.
    پس پوکو ایکس 3 پرو رم 8 کجاست

    پاسخ