;
coinex

جزئیات جدید از بازیگران سریال آشنایی با پدر (HIMYF) منتشر شد

جزئیات جدید از بازیگران سریال آشنایی با پدر اطلاعاتی درباره بازیگران و داستان سریال را شامل می شود. برای جزئیات بیشتر با ما تا پایان همراه باشید.

کمپانی هولو در حال ساخت سریال How I Met Your Father (آشنایی با پدر) که نسخه فرعی سیت کام How I Met Your Mother (آشنایی با مادر که در ۹ فصل از شبکه سی‌بی‌اس پخش شد ) است، می باشد.

به تازگی لیستی از بازیگران جدید این سریال توسط این کمپانی منتشر شده است. بازیگران قدیمی این سریال، هیلاری داف (Hilary Duff) و کریس لوول (Chris Lowell) نیز در این فهرست حضور دارند.

جزئیات جدید از بازیگران سریال آشنایی با پدر (HIMYF) منتشر شد

سریال How I Met Your Father (آشنایی با پدر) به نویسندگی آیزاک اپتاکر (Isaac Aptaker) و الیزابت برجر (Elizabeth Berger) و براساس داستان سریال آشنایی با مادر است که در آن شخصیت اصلی قصه (سوفی با بازی هیلاری داف) در آینده، داستان زندگی خود و نحوه آشنایی با همسرش در سال ۲۰۲۱ را برای فرزندانش تعریف می کند.

اما‌ کریس لوول قرار است چه کند؟ او قرار است نقش یک نوازنده مشتاق به نام جسی که راننده اوبری باهوش، زودرنج و بدبین نسبت به عشق است. کریس لوول سابقه حضور در فیلم های Up in the Air (بالا در آسمان)، The Help (خدمتکاران) و Promising Young Woman (زن جوان نویددهنده) را دارد.

اما بازیگران جدید چه کسانی هستند؟ اولین نفر قابل ذکر، فرانسه رائسیا (Francia Raisa) است که در نقش والنتینا هم اتاقی سوفی که یک متخصص مد پرتلاش و جستجوگر است، بازی می کند. او قبلا برای نقش آنا تورس در سیت‌کام Grown-ish شناخته شده است.

دومین بازیگر اضافه شده، تام اینسلی (Tom Ainsley) است که نقش چارلی، یک مدل مشتاق که عاشق والنتینا را بازی می کند. خواهر ناتنی جسی به نام الن نیز در این سریال مهم است. الن را تین تران (Tien Tran) بازی خواهد کرد. الن پس از جدایی همسرش، از شهری کوچک به نیویورک می آید. اگر می خواهید تین تران را به خاطر بیاورید به سریال نیروی فضایی و سینمایی کندی من رجوع کنید.

و آخرین بازیگران جدید سریال سورج شارما (Suraj Sharma) است که نقش سید را که دوست و هم اتاقی جسی است را بازی می کند. اما فیلمبرداری این سریال چه زمانی آغاز می شود؟ همچنان زمانی مشخص نشده است اما از شواهد مشخص است که به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال آشنایی با پدر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر