;
coinex

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

اخبار جدید حاکی از آن است که فصل دوم سریال سندیتون ، سریال اقتباسی از رمان جین آستن ساخته می‌شود. در ادامه به جزئیات منتشر شده از این سریال می‌پردازیم.

سریال سنیدتون نوع بسیار متفاوتی از اقتباس آستین است. از آنجا که این سریال براساس رمان ناتمام و نهایی او ساخته شده است، نویسنده اندرو دیویس این آزادی را داشت که داستان اصلی را فراتر از طرح اصلی آستین گسترش دهد. از نظر تئوری، این بدان معناست که ساخت فصل دوم سریال ممکن بود، اما تاکنون مشخص نبود که آیا این درام فصل دوم را به خود اختصاص می‌دهد یا خیر.

در 6 می شبکه PBS مسترپیس تأیید کرد که نه تنها فصل دوم سریال Sanditon قرار است ساخته شود، بلکه حتی می‌بایست منتظر فصل سوم آن نیز باشیم. اما در ادامه این گفتار به جزئیات منتشر شده از قبیل تاریخ پخش فصل دوم Sanditon ، بازیگران سریال سندیتون 2 و داستان فصل دوم سریال سندیتون می‌پردازیم.

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon)

سریال بریتانیایی و تاریخی مشهور سندیتون قرار است کامبک خود را با فصل دوم خود انجام دهد. این مجموعه اقتباسی از نسخه خطی ناتمام نویسنده مشهور جین آستن است که مطمئنا وی را بخاطر رمان‌های مشهور و شاهکار آن مثل غرور و تعصب، اما، عقل و احساس و غیره می‌شناسیم.

جین آستن در ژانویه سال 1817 متوجه شد که پایان عمرش نزدیک است؛ از این رو نوشتن آخرین رمان خود را آغاز کرد. داستان این رمان درباره منطقه‌ای ساحلی است که به تازگی رونق گرفته و صاحبان آن در تلاش هستند تا مشتریان ثروتمند را به آن منطقه جذب کنند.

برخی از افراد فکر می‌کنند این رمان آستن که در اواخر عمر وی نوشته شده، در واقع نشان دهنده این است که آستن به هنگام بیماری علاقه داشته که در کنار دریا زندگی کند و از این رو، قهرمان داستان او از شهری شلوغ که زادگاهش است، به کنار دریا می‌رود تا زندگی خود را در منطقه‌ای ساحلی و آرام به نام سندیتون از نو بسازد.

همینطور آستن در یکی از نوشته‌هایش به این موضوع اشاره کرده که اگر هیچ ماجراجویی‌ای برای خانمی در روستای خودش اتفاق نیفتد، او باید به خارج از منطقه خود سفر کرده و به دنبال ماجراجویی باشد.

اما متاسفانه این آخرین رمان آستن هیچگاه کامل نشد و آستن پس از نوشتن 11 فصل آن، دست از نوشتن کشید و 4 ماه بعد از دنیا رفت. از آنجایی که این رمان ناقص است، فیلمنامه نویسان این سریال می‌توانند ادامه داستان را تا هر کجا که می‌خواهند و هر طور که علاقه دارند، بنویسند.

از این رو، در آگوست 2019 فصل اول سریال اقتباسی سندیتون در بریتانیا از شبکه ITV و در ژانویه 2020 این سریال در ایالت متحده آمریکا از شبکه Masterpiece PBS پخش شد. هرچند این فصل با انتقاداتی مواجه بود، ولی مطمئنا ساخت فصل دوم سریال سندیتون برای تمامی طرفداران جین آستن جذاب خواهد بود.

تاریخ پخش فصل دوم Sanditon

فصل دوم سریال سندیتون
تاریخ انتشار فصل 2 سریال سندیتون

از آنجایی که به تازگی ساخت فصل دوم این سریال تائید شده است، هنوز تاریخ انتشار فصل 2 سریال سندیتون به طور رسمی اعلام نشده است و می‌بایست منتظر بمانیم که سازندگان این سریال زمان پخش فصل دوم Sanditon را به ما اعلام کنند. با این حال خبر تائید ساخت فصل دوم نیز بسیار غیر قابل منتظره بود چرا که در طی سال های گذشته، شبکه و سازندگان تاکید کرده بودند که این سریال تنها یک فصل دارد.

در دسامبر 2019، شبکه ITV قبل از اینکه حتی این سریال در ایالت متحده آمریکا پخش شود، خبر کنسل شدن ساخت فصل دوم آن را در بیانیه‌ای تائید کرد. سخنگوی این شبکه بیان کرد:

ما عاشق سریال Sanditon بودیم و باعث افتخار ما است که این سریال از این شبکه پخش می‌شد. ما خیلی دوست داشتیم که با فصل دوم سریال بازگردیم اما متاسفانه مخاطبین سریال کم بودند. از این رو، امکان ساخت فصل دوم آن وجود ندارد و البته می‌دانیم این خبر چقدر برای کسانی که درگیر این سریال بودند، ناراحت کننده است.

همینطور این سخنران به این اشاره کرد که ممکن است مجموعه سندیتون در ایالت متحده فصل دومی داشته باشد ولی در دسامبر سال 2019، سوزان سیمسن (Susanne Simpson) ، تهیه کننده اجرایی Masterpiece PBS خاطرنشان کرد که فقط یک فصل برنامه ریزی شده است. وی بیان کرد:

تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که ساخت فصل دوم آن برنامه ریزی نشده است. اما داستان آن می‌تواند تداوم داشته باشد.

در فوریه 2020 شبکه PBS نیز بار دیگر تائید کرد که برنامه‌ای برای ساخت فصل دوم ندارند اما در می 2021، بالاخره این شبکه با اصرار طرفداران این سریال، رسما ساخت فصل 2 سندیتون را تائید کرد. اما همانطور که اشاره کردیم، از آنجایی که مدت زیادی از این خبر نمی‌گذرد، همچنان باید منتظر تاریخ پخش فصل دوم Sanditon باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

بهترین فیلم های دی سی 2021

داستان فصل دوم سریال سندیتون

فصل دوم سریال سندیتون
تاریخ انتشار فصل 2 سریال سندیتون

پس از اینکه خبر ساخت فصل دوم سریال سندیتون و همینطور فصل سوم آن تائید شد، سوزان سیمسن در این باره گفت:

بسیار خوشحالیم که ساخت فصل دوم و سوم Sanditon را اعلام می کنیم، نمایشی که به چنین طرفداران پرشور و فداکاری الهام بخشیده است. مخاطبان می‌توانند در این فصل های جدید Sanditon عاشقانه ، شوخ طبعی و پیچ و تاب های زیادی را انتظار داشته باشند.

اما همانطور که قبلا اشاره کردیم، این سریال اقتباسی از رمان ناتمام جین استن است و البته آستن به این معروف است که رمان‌هایش با شادی و خوشبختی شخصیت‌ها تمام می‌شوند. بنابراین امکان این وجود دارد که سریال آن نیز پایان خوشی در فصل‌های بعدی داشته باشد.

داستان کلی این سریال درباره روابط عاشقانه شارلوت هیوود و سیدنی پارکر است. این دو پس از سوتفاهم‌هایی که پیش می‌آید، از هم جدا می‌شوند. سپس فصل اول با داستان دلخراش این زوج عاشق به پایان می‌رسد چراکه خانواده پارکر تلاش کردند که سیدنی را از شارلوت جدا کنند.

بنابراین، انتظار می‌رود در داستان فصل دوم سریال سندیتون شاهد زندگی جدید این دو باشیم و همینطور ممکن است شاهد دیدار مجدد این دو کبوتر عاشق با پیچ و تابی از هیجان باشیم. با این حال، هنوز چیزی به طور رسمی درباره داستان فصل دوم سریال Sanditon اعلام نشده ولی اگر سازندگان روند اصلی رمان‌های جین آستن را پیش ببرند، احتمال دارد پایان خوشی برای این سریال در پیش باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

تریلر سریال سندیتون 2

از آنجایی که ساخت این سریال به تازگی تائید شده و حتی نمی دانیم تاریخ پخش فصل دوم Sanditon چه زمانی است، هنوز خبری از تریلر سریال سندیتون 2 نیز وجود ندارد و تنها تریلر فصل اول آن موجود است. بنابراین همانطور که باید منتظر تاریخ انتشار فصل 2 سریال سندیتون باشیم، می‌بایست به انتظار انتشار تریلر فصل دوم سندیتون نیز بمانیم. اما اگر دوست داشته باشید، می‌توانید تریلر فصل اول سریال را در یوتیوب از اینجا تماشا کنید.

بازیگران فصل دوم سریال Sanditon

فصل دوم سریال سندیتون
بازیگران فصل دوم سریال Sanditon

سازندگان سریال هنوز خبری از انتخاب بازیگران فصل دوم سریال Sanditon منتشر نکرده‌اند، اما به احتمال زیاد شاهد کامبک خیلی از بازیگران فصل اول سریال هستیم. از این رو در ادامه به معرفی بازیگران فصل اول که احتمال دارد در لیست بازیگران سریال سندیتون 2 نیز باشند، می‌پردازیم.

  • کیت اشفیلد (Kate Ashfield) در نقش کاراکتر ماری پارکر Mary Parker
  • رز ویلیامز (Rose Williams) در نقش کاراکتر شارلوت هیوود Charlotte Heywood
  • کریستال کلارک (Crystal Clarke) در نقش کاراکتر جورجیان لمب Georgian Lambe
  • کریس مارشال (Kris Marshall) در نقش کاراکتر تام پارکر Tom Parker
  • ترلو کانوری (Turlough Convery) در نقش کاراکتر آرتور پارکر Arthur Parker
  • جک فاکس (Jack Fox) در نقش کاراکتر آقای ادوارد دنهام (Edward Denham)
  • تئو جیمز (Theo James) در نقش کاراکتر سیدنی پارکر (Sidney Parker)
  • متیو نیدهم (Matthew Needham) در نقش کاراکتر آقای کروی ( Crowe)
  • ان رید (Anne Reid) در نقش کاراکتر خانم دنهام (Lady Denham)
  • راب جارویس (Rob Jarvis) در نقش کاراکتر ایزاک استرینگر (Isaac Stringer)
  • لئو سوتر (Leo Suter) در نقش کاراکتر جیمز استرینگر (James Stringer)
  • الکساندرا روچه (Alexandra Roach) در نقش کاراکتر دیانا پارکر (Diana Parker)

احتمالا بیشتر بازیگرانی که در بالا معرفی شده‌اند، جزو بازیگران فصل دوم سریال Sanditon نیز معرفی شوند. با این حال احتمال حضور دو بازیگر ان رید و راب جارویس جزو بازیگران سریال سندیتون 2 کمتر است. به علاوه ممکن است حضور بازیگران جدیدی نیز برای فصل دوم و سوم سندیتون تائید شده و در نقش کاراکترهای جدید حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

ترسناک ترین فیلم های 2021

سخن پایانی

در واقع هنوز جزئیات این سریال به طور رسمی منتشر نشده ولی این مطلب را به مرور با اطلاعات منتشر شده به روز رسانی خواهیم کرد. اما از سریال تاریخی سندیتون که بگذریم، در سال 2021 سریال‌های معرکه‌ای در حال انتشار است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم مقالات بهترین سریال های 2021، بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 و بهترین سریال های HBO در سال 2021 را نیز در تکراتو مطالعه کنید.

علاوه بر آن، به طرفداران فیلم و سریال های ایرانی پیشنهاد می‌شود جستارهای سریال های محرم 1400، بهترین سریال های 1400 و بهترین فیلم های 1400 را نیز بررسی کنند.

همینطور ممکن است مطالعه مقالات بهترین سریال های ترکی 2021، بهترین سریال های کره ای 2021 و بهترین سریال های عاشقانه 2021 نیز برای شما جالب باشد.

در آخر به دوست داران فیلم و سریال پیشنهاد میکنیم جستارهای بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021، بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021 و بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 را نیز در تکراتو بررسی کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: besttoppers

نظر شما درخصوص فصل دوم سریال سندیتون چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سریال فوق العاده جذابیه امیدوارم فصل دو بزودی منتشر بشه بی‌صبرانه منتظرم هیجان انگیزه

    پاسخ