;
coinex

نمایشگر آیکو 8 پرو بهترین نمایشگر ساخته شده تا به امروز است!

به نقل از نهاد معتبر دیسپلی میت که در حوزه صفحه نمایش گوشی ها فعالیت دارد، نمایشگر آیکو 8 پرو بهترین نمایشگر ساخته شده تا به امروز است!

در زمینه بررسی نمایشگر گوشی های هوشمند، یکی از سایت های معتبر و شناخته شده، دیسپلی میت (Display mate) است. آخرین نتایج و آزمایش های این وب سایت نشان می دهد که نمایشگر آیکو 8 پرو بهترین نمایشگر موجود است.

آیکو 8 و آیکو 8 پرو امروز رسما معرفی شدند و راجع به مشخصات آن دو در تکراتو صحبت کردیم. همان طور که گفتیم نسخه پرو آیکو 8 مجهز به نمایشگر LTPO OLED E5 است. دیسپلی میت، سایت کم کار اما معتبر در زمینه تست صفحه نمایشگر گوشی های هوشمند می گوید که نمایشگر به کار رفته در آیکو 8 پرو بهترین نسخه موجود است.

نمایشگر آیکو 8 پرو

پنل LTPO OLED E5 آخرین فناوری ساخته شده شرکت سامسونگ است. حالا این نسل جدید نمایشگرها در سری جدید گوشی های کمپانی آیکو استفاده شده است. این صفحه نمایش 6.8 اینچی دارای وضوح QHD 3200 در 1440 پیکسل می باشد که نسبت تصویر 20:9 را ارائه می دهد.

نرخ تازه سازی 120 هرتز تطبیقی به کاربر امکان تغییر آن از 1 تا 120 هرتز را می دهد. این نمایشگر در آزمون هایی که دیسپلی میت روی آن پیاده کرده نمره +A مثبت گرفته و همچنین جایزه بهترین نمایشگر گوشی هوشمند از سوی آن تقدیم آیکو 8 پرو شد.

نمایشگر آیکو 8 پرو

معمولا دیسپلی میت 14 آزمایش بر روی صفحه نمایش انجام می دهد و پنل LTPO OLED E5 در اکثر آنها نمره بالا گرفته و حتی در برخی آزمون ها بالاتر از حد استاندارد را کسب نموده است. یکی از این آزمایش ها بررسی روشنایی، دقت رنگ، پوشش طیف رنگ و بازتاب صفحه است.

در بررسی آزمایش ها مشخص شد که این صفحه نمایش سامسونگ بازتولید رنگ خوبی دارد که 112 درصد از فضاهای رنگی اش پوشش داده می شود. حداکثر روشنایی صفحه 980 نیت است.

از 14 تستی که دیسپلی میت انجام داده در حدود 7 آزمایش شاهد عملکرد خوب این پنل به لحاظ بصری هستیم که با نمونه عالی اش یکسان است. این پنل از آرایش دایموند پیکسل استفاده می کند که در گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 به کار رفته و مصرف انرژی صفحه نیز کاهش چیدا کرده است.

در کل این نسل از پنل همان طور که قبلا هم گفتیم بهترین خودش است که جایگزین نسل قبلی خود E4 می باشد. کمپانی آیکو این پنل بی نظیر را فقط در عضو پرو گوشی هوشمندش استفاده کرده و یکی از تفاوت های مهم شان همین است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نمایشگر آیکو 8 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر