;
coinex

از گلکسی تب اس 8 سامسونگ چه می‌دانیم؟

به احتمال زیاد گلکسی تب اس 8 در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا به زودی عرضه خواهد شد. برخی از مشخصات این سری نیز قبل از رونمایی، منتشر شده است.
طبق اطلاعات منتشره در توئیتر هر سه مدل تبلت‌ها، مجهز به پردازنده اسپندراگون 898 خواهند بود. دو مدل اول اس 7 یک سال پیش عرضه شده و احتمالا علت تاخیر در عرضه این دستگاه ها عرضه نشدن چیپ اسنپدراگون 898 تا ژانویه/دسامبر سال جاری است.

از گلکسی تب اس 8 سامسونگ چه می‌دانیم؟

افشاگری‌های توئیتر اعلام کرده‌اند که این دستگاه‌ها مجهز به چیپ اگزینوس 2200 سامسونگ نیستند. سامسونگ در این چیپ به جای پردازنده گرافیکی جدید آدرنو، از ال‌ای‌دی آر‌دی‌ان‌ای استفاده کرده که قدرتمندتر است و برای قدرت گرافیکی بیشتر در صفحات بزرگ، کاربردی‌تر خواهد بود.

البته چیپ اگزینوس هنوز راه‌اندازی نشده است. افشاگری ها پا را فراتر گذاشته و گفته‌اند که گلکسی تب اس 8 مجهز به شارژر سریع با سیم 45 واتی خواهد بود. با اینکه این دستگاه‌ها از باتری بزرگتری استفاده می کنند اما تاکنون شارژر سریع ۴۰ واتی یا بیشتر نداشته‌اند.

از گلکسی تب اس 8 سامسونگ چه می‌دانیم؟

گویا قرار است گلکسی تب اس 8 پلاس مجهز به باتری ۱۰۰۹۰ میلی آمپری، اس ۸ اولترا مجهز به باتری ۱۱۵۰۰ میلی آمپری و نسخه استاندارد آن مجهز به باتری ۸۰۰۰ میلی آمپری است.

احتمالا سری جدید تبلت‌های سامسونگ، گلکسی تب اس 8 همراه با پرچمداران گلکسی اس 22 در اولین فصل 2022 معرفی خواهد شد. همه این دستگاه‌ها مجهز به رابط کاربری جدید One UI 4.0 هستند

اما به هر حال برای اطلاعات بیشتری از امکانات این دستگاه‌ها باید منتظر اطلاع رسانی رسمی این شرکت بمانیم. به نظر شما دوربین این دستگاه چه مشخصاتی داشته باشد؟ قیمت این سری حدود چقدر خواهد بود و به قیمت پول ایران چقدر خواهد شد؟ آیا شما می خواهید این سری جدید را خریداری کنید؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی تب اس 8 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر