;
coinex

اطلاعات جدیدی از ردمی K50 منتشر شد

در پی انتشار اخباری مبنی بر رونمایی از سری جدید ردمی دیروز اطلاعات جدیدی از ردمی K50 منتشر شد و خبرها نشان می دهد سری جدید این گوشی مجهز به تراشه قوی است.

سال گذشته، سال رونمایی و عرضه سری گوشی های پرچمدار ردمی بود که طی آن ردمی کی 40 و اعضای پرو و پروپلاس آن رونمایی شدند.

همان طور که قبل تر راجع به جزئیاتی از ردمی K50 در تکراتو صحبت کردیم امروز نیز به نقل از یکی از افشاگران، اطلاعات جدیدی داریم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. خبرها نشان می دهد که این سری از گوشی های بالارده ردمی مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 هستند.

اطلاعات جدیدی از ردمی K50

سال 2020 برای ردمی سال رونمایی از خانواده ردمی K40 بود. از نسخه استاندارد گرفته تا سری گیمینگ ادیشن این گوشی قدرتمند در این سال رونمایی شدند و حالا شاهد رونمایی از ردمی K50 هستیم. انتظار می رود که در اوایل سال 2022 این سری از گوشی های هوشمند عرضه شوند.

از مهمترین و جدیدترین اخباری که پیرامون ردمی کی 50 منتشر شده است چیپست کوالکامی است که در این سری به کار رفته است. این دستگاه قرار است از جدیدترین تراشه موجود بازار بهره ببرد. یکی از افشاگران چینی گفته که ردمی کی 50 از تراشه اسنپدراگون 888 و 898 استقاده خواهد کرد که از لیتوگرافی 4 نانومتری سامسونگ با 20 درصد بهره خواهد گرفت.

اطلاعات جدیدی از ردمی K50

با توجه به گفته های این افشاگر و نسخه تراشه 898 می توان انتظار داشت که ردمی قرار است اعضای پرو و پروپلاس داشته باشد. اصولا ردمی تراشه های ضعیف تر را در نسخه استاندارد و تراشه های قدرتمند را در نسخه های پرو و پروپلاس به کار می برد.

فعلا مشخص نیست که در مدل گیمینگ سری K50 چه تراشه ای به کار خواهد رفت و باید منتظر اخبار دقیق تر بمانیم. هنوز اطلاعات دیگری راجع به این سری از ردمی نداریم.

نظر شما در خصوص جزئیاتی از ردمی K50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اطلاعات جدیدی از ردمی K50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر