;
coinex

تاریخ احتمالی عرضه آیفون 13

امروز می خواهیم راجع به تاریخ احتمالی عرضه آیفون 13 بپردازیم که شایعات زیادی پیرامون آن به وجود آمده است. طبق آخرین اخبار به زودی این محصول معرفی خواهد شد.

طی هفته های اخیر، اطلاعات بسیاری راجع به محصولات جدید اپل منتشر شده است و از جذاب ترین گزینه ها برای رونمایی، آیفون 13 می باشد. ظاهرا تاریخ عرضه این گوشی مشخص شده است.

ماه سپتامبر برای طرفداران اپل، ماهی پر از شگفتی است؛ چرا که محصولات جدید و نسل های جدید پرچمداران اپل در این ماه رونمایی می شوند. حالا شواهد نشان می دهند که به احتمال زیاد یکی از محصولاتی که قرار است در 17 سپتامبر رونمایی شود، آیفون 13 خواهد بود.

تاریخ احتمالی عرضه آیفون 13

طبق شنیده ها، اپل قصد دارد در ماه آینده از محصولات سخت افزاری و تازه های خود که شامل آیفون جدید، آیپد و اسمارت واچ هایش می شود رونمایی کند و اولویت این رونمایی ها با آیفون 13 خواهد بود. همان طور که می دانیم اپل هر سال از محصولات تازه خود طی رویدادی رونمایی می کند و اکنون در سال جدید به نظر می رسد که غول دنیای تکنولوژی تصمیم دارد محصولات بیشتری را معرفی نماید.

تاریخ احتمالی عرضه آیفون 13

یکی از منابع نزدیک به این شرکت می گوید که ممکن است دو رویداد در ماه سپتامبر داشته باشیم و به نظر می رسد اپل قرار است محصولاتش را در دو بازه زمانی معرفی نماید. همچنین یکی از نشریات چینی زبان گفته است که کوپرتینویی ها می خواهند آیفون 13 را 26 شهریور ماه و آیپد 3 را 8 مهر ماه رونمایی کنند. این خبر کاملا با شایعاتی که تاریخ رویداد بعدی اپل را 14 سپتامبر می دانستند همخوانی دارد.

اپل معمولا هر ساله دو هفته وقفه بین رونمایی و عرضه محصولاتش می اندازد. بنابراین اعلام چنین تاریخی به مثابه تاریخ قطعی است اما باز هم باید منتظر رونمایی رسمی اپل بود. از جمله محصولاتی که شانس خوبی برای حضور در رویداد سپتامبر دارند می توان به آیفون 13، اپل واچ سری 7، آیپد مینی 6، آیپد نسل 8، ایرپاد 3 و حتی مک بوک پرو اشاره کرد.

با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی شرکت اپل، به احتمال زیاد رویداد سپتامبر مجازی برگزار خواهد شد. یکی از مزایایی که این عرضه دیجیتالی دارد صرف هزینه کم و برگزاری آسان آن است. اپل احتمالا در این رویداد مجازی از طریق سخنرانی از پیش ضبط شده ای در حضور چندی مدیر و مهندس رونمایی را به عمل می آورد. ناگفته نماند که رونمایی هایی که به صورت حضوری برگزار می شود، پرهزینه و به دشواری صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ احتمالی عرضه آیفون 13 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر