;
coinex

راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی رایگان زیبال برای کسب و کارهای نوپا

راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی رایگان زیبال برای کسب و کارهای نوپا ؛ کسب وکارهای اینترنتی این روزها در حال افزایش است. در ادامه این نوشتار با تکراتو همراه باشید.

امروزه اگر شما هم قصد دارید کسب و کارتان را در بستر فضای مجازی و به صورت سایت راه اندازی کنید، نیاز به ساخت درگاه پرداخت برای سایت‌تان دارید. شرکت‌های زیادی وجود دارند که در زمینه ارائه درگاه پرداخت و خدمات پرداخت یاری فعالیت دارند. با این وجود پشتیبانی مناسبی نداشته و یا خدمات مناسبی ارائه نمی‌دهند. در همین راستا ممکن است بسیاری از خریدهای اینترنتی، به خاطر عدم داشتن یک درگاه امن و متصل، نیمه کاره رها شود.

راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی رایگان زیبال برای کسب و کارهای نوپا

به همین دلیل، پرداخت یار زیبال، با راهکارهای نوین پرداختی و ارائه درگاه پرداخت واسط برای کسب و کارها بستری امن ایجاد کرده که در هر لحظه، کاربر به سریع‌ترین درگاه پرداخت اینترنتی متصل شود و از این طریق نرخ فروش افزایش پیدا کند. الگوریتم هوشمند زیبال، در میان درگاه‌های موجود در هر لحظه سریع‌ترین درگاه را انتخاب کرده تا کاربر بدون معطلی، تراکنش خود را انجام دهد.

درگاه پرداخت اینترنتی زیبال برای کسب و کارهای آنلاین این امکان را فراهم کرده تا به صورت رایگان، این درگاه بانکی را تست کرده و سپس نسبت به ساخت درگاه پرداخت اینترنتی زیبال اقدام کنند. زیبال از تیم فنی قوی به همراه پشتیبانی همه جانبه برای ارائه خدمات پرداخت یاری خود استفاده می‌کند.

انواع درگاه پرداخت

به طور کلی دو نوع درگاه پرداخت اینترنتی وجود دارد. درگاه پرداخت مستقیم و درگاه پرداخت واسط.

درگاه پرداخت مستقیم

این نوع درگاه به طور مستقیم از طرف بانک ارائه می‌شود. برای دریافت این نوع درگاه پرداخت حتما باید اینماد و مجوزهای لازم همچون روزنامه رسمی و حقوقی نیاز دارید. روال دریافت این نوع درگاه پرداخت طولانی و فرسایشی است و اغلب برای کسب و کارهای اینترنتی بزرگ مناسب است. راه اندازی درگاه نیاز به دانش فنی دارد. ضمن اینکه پلاگین‌ها و افزونه‌های لازم برای اتصال درگاه پرداخت اغلب توسط درگاه‌های مستقیم ارائه نمی‌شود.

درگاه پرداخت واسط

درگاه پرداخت واسط راهکار کاربردی‌تر و ساده‌تری است که برای دریافت آن نیازی به مجوزهای پیچیده نیست. زمانی که برای این درگاه پرداخت درخواست دهید در کمتر از یک روز کاری درگاه روی سایت شما فعال خواهد شد. درگاه پرداخت زیبال از جمله درگاه های واسط است که با برخورداری از پشتیبانی قوی و تیم فنی، نیاز شما را برای داشتن یک درگاه پرداخت امن و سریع راحت می‌کند. از جمله ویژگی‌های این درگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  بدون نیاز به دریافت مجوز پیچیده و اینماد
  • قابلیت نمایش لوگو و نام اختصاصی
  • قابلیت فعال‌سازی در  کمتر از یک روز کاری
  • امکان تقسیم و واریز مبالغ به چند حساب در زمان دلخواه(تسهیم)
  • دسترسی به سرویس‌های پرداختی جانبی کاربردی و متنوع
  • دارای پلاگین‌های آماده و مستندات فنی برای اتصال به انواع سیستم‌های مدیریت محتوا
  • بدون نیاز به دانش فنی برای اتصال
  • پشتیبانی آنی از طریق روش‌های متنوع (چت آنلاین، تیکت، اپلیکیشن، ایمیل، پیامک و پشتیبانی تلفنی)
راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی رایگان زیبال برای کسب و کارهای نوپا
راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی رایگان زیبال برای کسب و کارهای نوپا

چگونه درگاه پرداخت اینترنتی بگیریم

در صورتی که کسب و کارتان را به تازگی آغاز کردید، پیشنهاد ما استفاده از درگاه پرداخت واسط است. با مراجعه به وبسایت زیبال، فرم درخواست درگاه پرداخت واسط را تکمیل کنید. تمام افراد حقیقی و حقوقی نسبت به گرفتن درگاه پرداخت می‌توانند اقدام کنند.

شما به عنوان دارنده یک کسب و کار اینترنتی از اهمیت درگاه پرداخت امن و سریع باخبر هستید. بنابراین برای جلب اعتماد و اطمینان مشتری و دسترسی سریع او به درگاه اینترنتی، درگاه پرداخت زیبال یک انتخاب هوشمندانه است. ضمن اینکه پشتیبانی همه جانبه زیبال، در هر لحظه در دسترس شما است.

نحوه ساخت درگاه پرداخت زیبال برای سایت

زیبال، ارائه دهنده راهکارهای نوین پرداختی، با ارائه قوی‌ترین پشتیبانی، در کمتر از یک روز کاری فعال شده و برای راه اندازی آن نیازی به مجوزهای حقوقی و پیچیده ندارید. برای ساخت درگاه پرداخت وارد سایت زیبال شده و بعد از ثبت نام، مدارک مربوطه را در سایت بارگذاری کنید. سپس کارشناسان شرکت ارائه دهنده راهکارهای نوین پرداختی زیبال، برای احراز هویت با شما تماس می‌گیرند تا روال ساخت درگاه پرداخت در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما فعال شود. پس از احراز هویت و تایید دامنه یک کد اختصاصی برای شما صادر شده که از طریق آن می‌توانید درگاه پرداخت واسط را در سایت خود فعال کنید. برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی امن زیبال و کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیبال مراجعه کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر