;
coinex

سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCEL HP1 سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ که مدت‌هاست بر تولید سنسورهای با وضوح بالا تمرکز کرده است این بار از شاهکار جدید خود سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCEL HP1 سامسونگ را رونمایی کرده است.

سامسونگ سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سنسور پیشرفته ISOCELL GN5 خود را معرفی نموده است که از سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی قبلی یک سر و گردن بالاتر است.

سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCEL HP1 سامسونگ رونمایی شد

داکیون چانگ، معاون اجرایی تجارت حسگرهای تصویر سامسونگ الکترونیکس می‌گوید: «سامسونگ یپشگام فناوری‌های پیکسل فوق العاده‌ای است که حسگرهای تصویر با وضوح بالا را یک پله ارتقاء می‌دهد. با ISOCELL HP1، موانع می‌شکنند. همچنین به وسیله ISOCELL GN5 فوکس خودکار فوق سریع وارد بازی می‌شود. سامسونگ همچنان پیشرفت خود را در بخش حسگرهای تصویر گوشی ادامه می‌دهد.»

سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی ISOCELL HP1، اولین حسگر تصویر گوشی است که تا این اندازه وضوح دارد و اندازه پیکسل‌های این سنسور به ٠.۶۴ میکرومتر می‌رسد. این سنسور جزئیات را کاملا ثبت کرده تا جایی که حتی برش تصاویر، مشکلی در ارائه جزئیات به وجود نمی‌آورد.

سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCEL HP1 سامسونگ رونمایی شد

این سنسور دارای قابلیت عکاسی در نور کم و فناوری ChameleonCell نیز می‌باشد. این فناوری ادغام پیکسل است که از فرمت‌های دو در دو و یا چهار در چهار پشتیبانی می‌نماید که منجر به آن می‌شود که در محیط کم نور این سنسور بتواند با ادغام ١۶ پیکسل مجاور و خروجی ١٢.۵ مگاپیکسلی، پیکسل‌های غول پیکر ٢.۵۶ میکرومتری را ارائه دهد. اندازه پیکسل‌های بالا نیز منجر به ثبت تصاویر روشن و واضح در محیط‌های کم نور و در نتیجه، ثبت دقیق جزئیات حتی در شب می‌گردد.

این سنسور در بخش فیلمبرداری نیز دارا توانایی ضبط فیلم 8K با نرخ ٣٠ فریم بر ثانیه بدون کاهش زاویه دید خواهیم بود که چهار پیکسل مجاور را در حین فیلم برداری 8K ادغام کرده تا خروجی به ۵٠ مگاپیکسل کاهش یابد. فیلم برداری 4K آن نیز با نرخ ١٢٠ فریم بر ثانیه می‌باشد. این سنسور، فاقد اندازه ١ اینچی است و دقیقا ١/١.٢٢” اینچ اندازه دارد. این سنسور از فرمت RAW نیز پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این می‌تواند عکاسی ١٢ بیتی را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCEL HP1 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر