;
coinex

ابوالفضل فلاح کیست و چه سمتی در شهرداری تهران دارد؟

علیرضا زاکانی، شهردار تهران طی حکمی جدید از انتصاب ابوالفضل فلاح خبر داد. در ادامه به اینکه ابوالفضل فلاح کیست و چه سمتی در شهرداری تهران دارد می‌پردازیم.

پس از اینکه شهردار تهران مشخص شد حالا نوبت به انتخاب دیگر­ مهره­‌های کلیدی آن رسیده است. با حکم علیرضا زاکانی، ابوالفضل فلاح سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری تهران شد. شهردار تهران طی صدور حکمی، ابوالفضل فلاح را به سرپرستی معاونت مالی و اقتصاد شهری تهران منصوب کرد. معاون قبلی این سمت، عبدالحمید امامی بوده است.

ابوالفضل فلاح کیست

در قسمتی از حکم علیرضا زاکانی، شهردار تهران آمده است:

« امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق شعار «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی­ کارکنان­ خدوم شهرداری تهران و نخبگان و­ شهر و ظرفیت‌های مردمی، موجبات خدمت‌رسانی مفید و مؤثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.»

ابوالفضل فلاح کیست

علاوه بر ابوالفضل فلاح، شهردار تهران طی حکمی دیگر از علی نصیری به عنوان سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران دعوت به همکاری کرده است. زاکانی در این حکم بیان داشته:

« امید است با استعانت از پروردگار متعال و در­ راستای تحقق شعار­«تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان و شهر و ظرفیت‌های مردمی، موجبات خدمت‌رسانی مفید و مؤثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.»

ابوالفضل فلاح پیش از این عهده‌­دار سمت مدیر­کل دارایی استان البرز بوده است و علی نصیری نیز سوابقی از جمله عضو هیئت علمی و مدیر­گروه سلامت در­ حوادث، بلایای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و نیز عضویت هیئت مدیره انجمن علمی­ سلامت در حوادث و بلایای ایران را در کارنامه خود دارد. نصیری همچنین در زمینه تالیفات علمی کارنامه درخشانی دارد و دارای تجارب عملیاتی بسیاری است.

بسیاری از کاربران در توییتر به این نکته اشاره کرده بودن که اطلاعات چندانی از سوابق و پیشینه آقای فلاح موجود نیست. به عنوان مثال یکی از کاربران به نام رضارئیسی می‌نویسد: «موتور #زاکانی در #شهرداری_تهران روشن شد! معاونت مالی و اقتصادی و ستاد مدیریت بحران منصوب شدند نکته جالب اینکه سرچ نام معاونت مالی یعنی آقای ابوالفضل فلاح شما را به یک خواننده می رساند! در مورد آقای علی نصیری هم سرچ حقیر به جایی نرسید!» کاربر دیگری در خصوص این انتصاب می‌گوید:

با حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران؛ “ابوالفضل فلاح” به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران جایگزین “عبدالحمید امامی” شد. انتصابات اینگونه مایه مباهات و افتخار است و نوید پاکسازی شهرداری از عناصر مسئله دار و جایگزینی جوانان انقلابی و تحول آفرین است.

بیشتر بخوانید:

.

شاید پاسخ به این پرسش که ابوالفضل فلاح کیست نیاز به گذشت زمان داشته باشد. نظر شما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    سلام ابوالفضل فلاح دارای لیسانس فلسفه و از جانبازان جنگ و همرزم آقای زاکانی بوده، در اداره کل دارایی استان البرز خوشنام نیستند و عملکرد خوبی نداشته و همچنین در امور مالی و اقتصادی به حق ناتوان و بی سواد هستند، بسیار رابطه گرا و چوب لا چرخ کن پرسنل همکار و ارباب رجوع ،برای راه انداختن کار از طرف ایشان نیاز به آشنا و دستور مقام ما فوق لازم است ولاغیر

    (تکراتو مسئولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد و انتشار آنها به معنا رد یا تایید نیست)

    پاسخ

    سلام من خودم با آقای فلاح از نزدیک کار کرده ام.ایشون مدیری سالم و کاملا قانون مدار هستند با علم روز .اگه۶۰٪ مدیرهای مملکت ما مثل ایشون بودند حال وروز کشورمون خیلی بهتر از الان بود.

    پاسخ

    همون امیر مختاری پسر باجناق فلاحی که تو دفترش ول میچرخید هستی تو؟!

    پاسخ

    اره خودشه امیر مختاریه پسر باجناق فلاح که با جانفشان گرفتنش!!!

    پاسخ

    امیرمختاری معلومه مفت خوریهای زمان شوهرخالت ابوالفضل فلاح خیلی بهت حال داده!!! خدا ازتون نگذره که دارایی را نابود کردید

    پاسخ