;
coinex

رندرهای جدید گلکسی M52 سامسونگ را ببینید ؛ بهترین میان رده؟

رندرهای جدید گلکسی M52 سامسونگ را ببینید آیا این موبایل بهترین میان رده موجود در بازار است؟ شاید، طراحی خوب و اطلاعات منحصربه فرد آن، می‌تواند چنین باشد.

مدتی است که بازار لو دادن رندرهای موبایل‌های نسل بعد حسابی داغ شده است به تازگی رندرهای موبایل میان رده جدید گلکسی M52 5G قبل از موعد رسمی رونمایی، لو رفته که طراحی و اطلاعات منحصر به فرد آن را فاش می‌کند. برای اطلاع از جزئیات ماجرا با تکراتو همراه باشید.

رندرهای جدید گلکسی M52 سامسونگ را ببینید

گویا گلکسی M52 5G دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌ سازی ۱۲۰ هرتز، روزنه مخصوص دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر آن، بدنه پلاستیکی، دوربین سه گانه دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است.

همچنین گلکسی M52 دارای سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت، چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G، گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، با قابلیت پشتیبانی از یک ترابایت microSD و باتری ۴۸۶۰ میلی آمپر است.

در رندرهای لو رفته نیز طراحی پنل پشتی دارای طرح‌های خاصی به شکل نوارهای عمودی است و یک ماژول دوربین سه‌گانه با یک فلش LED درون همین ماژول مستطیل شکل در پشت موبایل وجود دارد.

لبه سمت راست دستگاه هم دکمه پاور است ny حسگر اثر انگشت روی آن قرار دارد و بالای آن دکمه‌های تنظیم صدا و در سمت چپ خشاب سیم‌کارت قرار دارد. ابعاد این موبایل ۷ در ۷۶ در ۱۶۴ میلی‌متر با وزنی ۱۷۵ گرم است. این موبایل به زودی در هند رونمایی می‌شود اما تاریخ دقیق آن مشخص نیست. در ادامه شما می‌توانید این رندرها را ببینید. برای بزرگنمایی، روی تصویر کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص رندرهای جدید گلکسی M52 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر