;
coinex

اینترنت رایگان شاد در سال تحصیلی جدید ادامه خواهد داشت

وزیر آموزش و پرورش پس از گفته های وزیر ارتباطات اعلام کرد که اینترنت رایگان شاد در سال تحصیلی جدید ادامه خواهد داشت و دانش آموزان نگران نباشند.

ماجرای استفاده رایگان اینترنت شاد چندی پیش از سوی وزارت ارتباطات ملغی اعلام شده بود اما حالا وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده که در سال تحصیلی جدید نیز استفاده از این برنامه با اینترنت رایگان خواهد بود.

سال تحصیلی گذشته به علت همه‌گیری کرونا برنامه‌ای از سوی شرکت همراه اول ایجاد شد که برای آموزش از راه دور دانش‌آموزان طراحی شده بود. شاد واژه‌ای اختصاری برای «شبکه آموزشی دانش‌آموزان» است که با اینترنت رایگان در اختیار دانش‌آموزان و معلمان قرار گرفته است.

اینترنت رایگان شاد در سال تحصیلی جدید

وزیر آموزش و پرورش برخلاف گفته‌های وزیر ارتباطات اعلام کرده است که اینترنت برنامه شاد همچنان رایگان خواهد بود. علاوه بر اینترنتی که قرار است رایگان باشد برخی دانش‌آموزان از دسترسی به گوشی هوشمند و تبلت محروم‌اند. با این اوصاف وزیر ارتباطات مدتی پیش اعلام کرد که اینترنت شاد از آغاز سال جدید با تعرفه یک سوم اینترنت بین المللی خواهد بود.

اینترنت رایگان شاد در سال تحصیلی جدید

پاندمی کرونا و غیرحضوری شدن مدارس باعث به وجود آمدن این اپلیکیشن شد و سپس اینترنت رایگان این برنامه در دستور کار قرار گرفت. اخبار ضد و نقیضی از حضوری شدن مدارس به گوش می‌رسد و حالا مشخص شده است که سال تحصیلی جدید نیز کماکان غیر حضوری و از طریق شاد ادامه خواهد یافت.

طبق گفته‌های علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش، با همکاری ستاد ملی مبارزه با کرونا رایگان بودن اینترنت شاد قطعی شده است. ایشان گفته است که در سال تحصیلی جدید طی سه فاز اجرایی، مدارس حضوری می شود. طبق گفته‌های وزیر آموزش و پرورش، ابتدا مدارس کم جمعیت، سپس مدارس با جمعیت متوسط و در آخر سایر مدارس بازگشایی خواهد شد.

کاظمی همچنین گفته است که بخش مهمی از تصمیم‌گیری‌ها درباره نحوه برگزاری کلاس‌ها به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها واگذار شده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص اینترنت رایگان شاد در سال تحصیلی جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر