;
coinex

ویژگی ها و تغییرات آیفون 13 که انتظارشان را می‌کشیم

در این مقاله قرار است ویژگی ها و تغییرات آیفون 13 که انتظارشان را می‌کشیم با هم مرور کنیم و بدانین در سه شنبه این هفته اپل از چه چیزی رونمایی خواهد کرد.

به عقیده کارشناسان آیفون 13 کمترین تغییرات را در چند سری اخیر دارد اما شواهدی موجود است که نشان می‌دهد تغییرات جذابی در آن اتفاق افتاده است. اپل در سه‌ شنبه از ۴ مدل آیفون در اندازه‌های مشابه آیفون‌های ۱۲ رونمایی خواهد کرد : یک آیفون ۱۳ با اندازه ۶.۱ اینچی، یک آیفون ۱۳ پرو مکس ۶.۷ اینچی، آیفون ۱۳ پرو ۶.۱ اینچی و آیفون مینی ۵.۴ اینچی. وضوح نمایشگر این آیفون‌ها هم بی تغییر خواهند ماند.

ویژگی ها و تغییرات آیفون 13 که انتظارشان را می‌کشیم

اما پیشرفت‌های چشم‌گیری در نمایشگر آن نیز خواهیم دید. اندازه حاشیه بالای صفحه‌نمایش آیفون کوچک‌تر شدا و از ۱.۳۸ اینچ به ۱.۰ اینچ رسیده است که گویا قدمی برای جایگزینی تاچ بزرگ با یک تاچ دوربینی سوراخی در مدل‌های ۲۰۲۲ است.

نرخ تازه‌سازی صفحه‌نمایش نیز تا ۱۲۰ هرتز بیشتر شده است که این افزایش نرخ به مصرف انرژی بیشتر نیاز دارد که احتمالا به این علت ضخامت آیفون‌های جدید کمی بیشتر شده باشد تا از باتری‌های با ظرفیت بالاتری استفاده کند.

ویژگی ها و تغییرات آیفون ۱۳ که انتظارشان را می‌کشیم
تغییرات نمایشگر آیفون 13

سایر ویژگی‌های سخت‌ افزاری این سری تغییر کرده اند ولی همچنان یک درگاه لایتنینگ روی آیفون ۱۳ است و دارای شارژ بی‌سیم مگ ‌سیف خواهد بود. این سری قوز دوربین بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های قبلی دارد که به این معنا است که فضای بیشتری برای اضافه کردن ویژگی‌های جدید به وجود آمده است. از طرفی گویا اپل می‌خواهد فناوری Sensor Shift در همه آیفون‌های ۱۳ باشد که یعنی بهبود ثبات و کیفیت عکس‌های دوربین این نسل از آیفون‌ها است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تغییرات آیفون 13 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر