;
coinex

معرفی بازی های برتر PS4 برای کودکان

معرفی بازی های برتر PS4 برای کودکان ؛ والدین به سلامت جسمی و روحی کودکان بسیار اهمیت می دهند از این رو به دنبال سرگرمی هایی هستند که برای آنها ضرری نداشته باشد.

یکی از این سرگرمی ها بازی با ps4 است که به خصوص در این شرایط کرونایی که کودکان بیشتر وقت خود را در خانه هستند بسیار مناسب و هیجان انگیز است و به راحتی میتوانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن  این بازی ها را خریداری کنید. در این مقاله از گیفت کارت می خواهیم به شما بازی هایی را معرفی کنیم که مناسب برای کودکان هستند و حتی باعث می شود که هماهنگی دست و چشمشان تقویت شود و بتوانند قدرت این را پیدا کنند که به حل مسائل بپردازند. دانستن این بازی ها به والدین کمک بسیاری می کند به دلیل اینکه اگر بازی خشونت آمیز باشد در روحیه کودک تاثیر بسیار بدی خواهد گذاشت پس خواندن این مقاله را از دست ندهید.

معرفی بازی های برتر PS4 برای کودکان

بازی Stardew Valley

این بازی درباره یک زندگی ساده در روستا است. وقتی که کاراکتر بازی از زندگی شهری دور می شود و وارد روستا می شود می بیند که زمین پدربزرگش پر از سنگ شده است وبه دنبال این استکه زمین را از این سنگ ها پاک کند تا بتواند از زیبایی زمین لذت ببرد و در این حین برای برطرف کردن خستگی به روستا می رود و به اطراف سری می زند و زندگی جریان پیدا می کند کودکان  به عنوان کاراکتردر این بازی مشغول  ماهیگیری می شوند،  به پرورش حیوانات اهلی می پردازند وخیلی از کارهای جذاب دیگر که به کودکان چیزهای زیادی را یاد می دهد.

بازی Yonder: The Cloud Catcher Chronicles

این بازی ماجراجویانه است و سبک بسیار ساده ای دارد و موضوع این بازی از این قرار است که یک سرزمین ساحلی وجود دارد که توسط فردی در حال آلوده شدن است و شما باید این سرزمین را از شر آلودگی ها نجات دهید. در این بازی خبری از مبارزه وجود ندارد. در این بازی کودک می تواند تجربه درخت کاری، ساختن مزرعه و خیلی کارهای لذت بخش دیگر را تجربه کند.

بازی Knack 2

این بازی به سبک اکشن ساخته شده است. این بازی شاید برای بزرگسالان خسته کننده و غیر جذاب باشد ولی برای کودکان دنیایی از هیجان و جذابیت است. این بازی می تواند تک نفره یا چند نفره باشد که کاراکتر بازی دارای توانایی هایی است که می تواند مشت و لگد بزند و از این طریق مبارزه کند و به مراحل بعدی برود.

بازی Overcooked 2

معرفی بازی های برتر PS4 برای کودکان
معرفی بازی های برتر PS4 برای کودکان

یک بازی بامزه و پر از خنده که میتواند حال و هوای کودک را حسابی عوض کند و چه چیزی بهتر از دیدن خنده و خوشحال بودن کودک! این بازی همه دغدغه های یک آشپزی را دارد شما تصور کنید یک رستوران سیار دارید و به جاهای مختلف سفر می کنید و مجبور هستید که غذاهای مختلفی را درست کنید و زمان هم محدود است مثلا برای شما یک سفارش غذا با برنج آمده و شما باید همه کارها را در عرض چند دقیقه انجام دهید. برای انجام این بازی ها حتما به فکر خرید گیفت کارت با تحویل آنی باشید.

فروشگاهی برای خرید گیفت کارت

ما به شما در این مقاله چند مورد از بهترین بازی های مناسب برای کودکان را معرفی کردیم تا بتوانید در انتخاب بازی راحت تر تصمیم بگیرید. برای خرید گیفت کارت مطمئن باید به یک فروشگاه معتبر و شناخته شده با تیم پشتیبانی قوی مراجعه کنید. شما می توانید برای خرید انواع گیفت کارت ها از خرید گیفت کارت اپل آمریکا گرفته تا انواع دیگر گیفت ها به سایت ما گیف کارتزلند مراجعه کنید تا بتوانید خرید آسان و مطمئن داشته باشید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر