;
coinex

پخش زنده رئال ‌مادرید ویارئال 3 مهر 1400 [هفته هفتم لالیگا]

با پخش زنده رئال ‌مادرید ویارئال 3 مهر 1400 همراه ما باشید. امشب، رئال ‌مادرید در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لالیگا میهمان تیم ویارئال خواهد بود.

شاید تماشای بازی تیم‌های رئال‌ مادرید و بارسلونا بدون رونالدو و مسی ناراحت کننده و گاهی عجیب بنظر برسد؛ اما می‌تواند هیجان انگیز باشد زیرا نوع بازی‌ها عوض خواهد شد و لحظات غیر منتظره زیادی ممکن است اتفاق بیفتد. این تیم پرطرفدار و شگفتی‌ساز، هواداران زیادی از سراسر دنیا دارد که برای پیروزی این تیم در این فصل لحظه شماری می‌کنند.

عملکرد این تیم تا به اینجای فصل بسیار خوب بوده و بدون شکست صدرنشین جدول شده است. گرت بیل در یکی از تمرینات خود مصدوم شد. این مصدومیت جدی بوده و باعث شد در بازی با سلتا غایب باشد و به احتمال 99 درصد بازی مقابل ویارئال را نیز از دست خواهد داد. در ادامه، با پخش رئال‌ مادرید و ویارئال 3 مهر 1400 ما را همراهی کنید.

پخش زنده رئال ‌مادرید ویارئال 3 مهر 1400

پخش زنده رئال مادرید ویارئال 4 مهر 1400
ساعت پخش بازی رئال مادرید ویارئال 3 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال رئال مادرید ویارئال 3 مهر 1400

ازآنجایی‌که دیدار ویارئال و آلاوس به تعویق افتاد و در جدول وضعیت آن‌چنان خوبی ندارد، باید بازی‌های پیش رویش را به‌خوبی به انجام برساند تا بتواند خودش را در جمع صدرنشینان جدول جا کند. اما این به این معنا نیست که کهکشانی‌ها بخواهند این تیم را دست‌کم بگیرند.

اونای امری، سرمربی ویارئال، اگر می‌خواهد تیمش نتیجه این بازی را به تیم حریف واگذار نکند، باید علاوه بر حفظ خونسردی‌اش، سخت تلاش کند. وی در لیگ قهرمانان در دیدار با مارسی کنترل خود را به دلیل گرفتن کارت قرمز از سوی داور از دست داد و با سرمربی مارسی لفظا درگیر شد. برای تماشای پخش زنده رئال‌ مادرید و ویارئال 3 مهر 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید.

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ آپ تبلیغات را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال رئال مادرید اسپورتیم 3 مهر 1400 از ESPN

پخش زنده فوتبال رئال مادرید اسپورتیم 3 مهر 1400 از Laliga TV UK

پخش زنده فوتبال رئال مادرید و اسپورتیم 3 مهر 1400 از Movistar Laliga

پخش زنده رئال مادرید ویارئال 4 مهر 1400
ساعت پخش بازی رئال مادرید ویارئال 3 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال رئال مادرید ویارئال 3 مهر 1400

نظر شما در مورد پخش زنده رئال ‌مادرید ویارئال 3 مهر 1400 چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر