;
coinex

فیلم سوپر گل طارمی از 40 متری به ژیل ویسنته

فیلم سوپر گل طارمی از 40 متری به ژیل ویسنته را در ادامه تماشا کنید. مهاجم ایرانی شب گذشته گل 40 متری فوق‌العاده‌ای برای پورتو در لیگ پرتغال به ثمر رساند. در ادامه با ما همراه باشید.

مهدی طارمی دیشب در جریان هفته اخیر لیگ پرتغال یک سوپرگل استثنایی از 40 متری به ثمر رساند. فیلم گل دیشب طرامی را در ادامه تماشا کنید و نظرات کاربران توئیتر را نیز از دست ندهید.

فیلم سوپر گل طارمی از 40 متری به ژیل ویسنته

آیمریک یکی از کاربران توییتر نوشته: «اوه اوه اوه چی زده طارمی!!! الان دیدم گلش رو. تبدیل به مهاجم ترسناکی شده تو اروپا.»

فیلم گل دیشب طارمی:

یکی از کاربران توییتر درباره فیلم گل دیشب طارمی نوشت:

دقیقا طارمی هر گل خوبی که می‌زنه سوالیه که برای منم پیش می‌آد. برگردون و از وسط زمین و اینا می‌زنه اون دروازه‌خالیو نزد.

کاربر دیگری با اشاره به فیلم گل 40 متری طارمی می‌نویسد: «حلقه‌ی گمشده‌ی این گل طارمی، انجام شادی گل قبل از ورود توپ به دروازه بود. مثل استف کری که ۳ امتیازی‌هاشو قبل از ورود توپ به سبد جشن می‌گرفت یه زمان» یکی دیگر از کاربران توییت کرده بود: 

هر موقع این گل زدناشو میبینم یاد اون تک به تک بازی با سپاهان تو تهران میفتم که دو بر دو شد و دقایق اخر بازی زد بالای دروازه. سوشا و کمی به طارمی که یه قهرمانی رو ازمون گرفتن.

علیرضا کاربر دیگری بود که نوشت:‌ «مهدی طارمی از قصد به پرتغال گل نزد که الان توی لیگ پرتغال از ۴۰ متری گل بزنه.» کاربر دیگر نوشته بود: 

طارمی چقدر خوب شده خاک تو سر مسئولین کنن مطمئنم صدتا مثل طارمی تو این کشور تلف میشن بخاطر عدم استعداد یابی و سربازی و امثالهم.

.

شما هم نظرتان را در مورد فیلم سوپر گل طارمی از  40 متری به ژیل ویسنته در کامنت‌های تکراتو بنویسید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر