;
coinex

رندرهای موتو ای 40 (Moto E40) منتشر شد ؛ مشخصات فنی و طراحی آن

در دنیای تکنولوژی توسط شرکت موتورولا به تازگی رندرهای موتو ای 40 (Moto E40) منتشر شد ؛ مشخصات فنی و طراحی آن مشخص شده است.

با وجود این که هفته قبل چندین رندر از Moto G Pure و Moto E40 انتشار یافت ولی رندر های تازه انتشار یافته توسط Evan Blass اطلاعات بیشتری از این موبایل اقتصادی جدید موتورولا نشان می‌دهد.

رندرهای موتو ای 40 (Moto E40)

امروز، Evan Blass چند رندر تازه از Moto E40  را منتشر کرد که در آن بعضی قابلیت‌های کلیدی مثل رفرش ریت صفحه نمایش، طراحی و محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت را نشان می‌دهد. طبق این رندرها این موبایل دارای تراشه هشت هسته ای و صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ با رفرش ریت ۹۰ هرتزی است که نرخ فریم ریت در یک گوشی پایین رده واقعا جذاب است که به همین علت می‌توان گفت که این موبایل یکی از بهترین موبایل‌های هوشمند سری Moto E 2021 خواهد بود.

رندرهای موتو ای 40 (Moto E40)

براساس این رندرها، این گوشی دارای چیپست Unisoc Tiger T700، دوربین پشتی سه گانه (اصلی+عمق سنج+ماکرو) با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دو دکمه در بالا و پایین دکمه ولوم (یکی دکمه پاور و دیگری Google Assistant)، پشتیبانی از اندروید ۱۱ نسخه Go Edition، تراشه هشت هسته ای Unisoc Tiget T700 با حداکثر ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، درگاه Micro SD برای افزایش میزان حافظه، صفحه نمایشی ۶.۵ اینچی HD+ LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتزی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، دو سیم کارت، Wi-Fi ، بلوتوث ۵، GPS و پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی متری صدا، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است، احتمالا با توجه به قیمت پایین این دستگاه، فاقد فست شارژ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای موتو ای 40 (Moto E40) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر