;
coinex

وان پلاس 9 آر تی (OnePlus 9RT) رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

کمپانی وان پلاس که قرار بود امسال از وان پلاس 9 تی رونمایی نماید، در عوض از گوشی وان پلاس 9 آر تی (OnePlus 9RT) رونمایی کرد.

وان پلاس قرار بود امسال از وان پلاس 9 تی رونمایی کند اما تصمیم بر آن شد که امسال شاهد معرفی این گوشی نباشیم اما اکنون شاهد رونمایی از وان پلاس 9 آر تی هستیم که در ادامه به شرح مشخصات و قیمت آن می‌پردازیم.

کمپانی وان پلاس به تازگی از گوشی هوشمند خود تحت عنوان وان پلاس 9 آر تی رونمایی نموده است. از جمله مشخصات جذاب این گوشی می‌توان به تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره نمائیم. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید.

وان پلاس 9 آر تی (OnePlus 9RT)

وان پلاس 9 آر تی که دیروز رونمایی شد مجهز به صفحه نمایشی 6.62 اینچی است. نوع پنل این گوشی اُولد است و کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس ارائه می‌کند. نرخ تازه‌سازی این اسمارت فون 120 هرتزی است و نرخ حساسیت لمسی آن 600 هرتز تخمین زده شده است.

این گوشی جذاب را باتری با 4500 میلی‌آمپر ساعتی ساپورت می‌کند و فناوری شارژ سریع آن 65 واتی خواهد بود. شما فقط 29 دقیقه زمان خواهید داشت و پس از آن گوشی شما کاملا شارژ خواهد شد. متاسفانه قابلیت شارژ وایرلس در این گوشی در دسترس نیست.

وان پلاس 9 آر تی (OnePlus 9RT)

دوربین وان پلاس 9 آر تی را ماژولی سه گانه با سنسور عریض 50 مگاپیکسلی نمایش می‌دهد. در کنار این حسگر عریض باید از دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی و لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی نام برد که در حد یک میان رده ظاهر شده‌اند. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسل است.

اندروید 11 و لانچر کالر او اس که مختص این کمپانی است چهره‌ای منحصر به فرد به گوشی بخشیده ولی متاسفانه برای نسخه گلوبال این گوشی رابط کاربری اکسیژن او اس عرضه می‌شود که قابلیت‌های خاص خودش را دارد. قیمت پایه این اسمارت فون 512 دلار و بالاترین نسخه آن 590 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص وان پلاس 9 آر تی (OnePlus 9RT) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر